לא אמור להיות קשר.
עשית טיפול לוריאטור לאחרונה?
הירידה בכוח שאתה מרגיש היר כנראה המנתק.
היי, לאחרונה שמתי לב שנסדק לי הריתוך בין הדוד לסעפת בדיוק איפה שהריתוך ומבצבץ משם סוג של צמר מברזל ובנוסף לכך הטורים יחסית גבוהים בנסיעות בין עירוניות לדוגמא אם פעם הייתי מגיע ל140 קמש והספידומטר היה מראה לי 8000 סל"ד אז נכון להיום אני מגיע ל115 והסלד כבר עומד על 9000 וכשאני נמצא במהירויות הללו אז מדי פעם יש מאין משיכה אחורה בדיוק לחצי שנייה של הקטנוע כאילו עזבתי את הגז או משהו כזה.
האם הבעיות קשורות זו לזו? ומה כדי לי לעשות בשביל לא לצאת בנזק כלכלי על כלי שכבר לא כלכך שווה השקעה
מדובר בימאהה איקסמקס 250 סמ"ק שנת 2017 עם 36אלף על השעון
תודה וסופש נעים לכולם.
לא אמור להיות קשר.
עשית טיפול לוריאטור לאחרונה?
הירידה בכוח שאתה מרגיש היר כנראה המנתק.
לא עשיתי טיפול, אבל הוריאטור כן נפתח בגלל בעיה בגיר
הטיפול הגדול יבוצע בקרוב ב40k
אז סביר להניח שלא סגרו כמו שצריך, או לא גירזו או משהו שם.
ובעניין האגזוז, האם אני יכול להמשיך לנסוע כך עד שאמצא אגזוז מפירוק או שזה ממש מסכן את הקטנוע?
אם זה צמוד לדוד ולא למנוע,
ואם זה רק סדק ולא בריחת גזים משמעותית (גם היית שומע) אז אין בעיה. אבל לא להזניח כי סדקים טבעם לגדול.
אם האגזוז במצב טוב, אפשר גם לנסות לרתך.
כל הריתוך נשבר, זאת אומרת שבמידה ואפרק את הברגים אז הדוד פשוט יפול והוא לא מחובר לסעפת וכן יש בריחת גזים והרשת ברזל הזו יוצאת משם קצת
זה לא קרוב למנוע
תרתך אותו. היה לי אותו סיפור במובי, ריתכתי את האגזוז יצא פיקס.
https://www.ebay.co.uk/itm/373017978116
Sent from my GM1913 using Tapatalk
^ הסעפת הזו לא מתאימה והשבר הוא בדוד.
תופעה נפוצה במנוע הזה.
בגדול זה לא גורם לנזק אבל הסחיבה נפגעת.
ריתוך - מדובר במשתיק ממתכת עדינה היא נשרפת דיי בקלות.
לא בטוח שישתלם לתקן (וגם המשתיק מפורק מבפנים ואין כל כך טעם בתיקון חיצוני).
בד"כ דפיקות בשילוב מ N גורמות לשבר הזה וריתוך או החלפת משתיק לא יחזיקו אם לא יטפלו בהן.
משיכות קדימה אחורה יכולות להיות קשורות אליו וזה לא משפיע על הסל"ד.
סלד גבוהה ומהירות נמוכה זה בגלל הוריאטור.
יש לי משתיק ששבור מבפנים אבל שלם באזור השבר הזה.
אם מעוניין צור קשר
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 13-09-2020 בשעה 11:05.