היי, לאחרונה שמתי לב שנסדק לי הריתוך בין הדוד לסעפת בדיוק איפה שהריתוך ומבצבץ משם סוג של צמר מברזל ובנוסף לכך הטורים יחסית גבוהים בנסיעות בין עירוניות לדוגמא אם פעם הייתי מגיע ל140 קמש והספידומטר היה מראה לי 8000 סל"ד אז נכון להיום אני מגיע ל115 והסלד כבר עומד על 9000 וכשאני נמצא במהירויות הללו אז מדי פעם יש מאין משיכה אחורה בדיוק לחצי שנייה של הקטנוע כאילו עזבתי את הגז או משהו כזה.
האם הבעיות קשורות זו לזו? ומה כדי לי לעשות בשביל לא לצאת בנזק כלכלי על כלי שכבר לא כלכך שווה השקעה
מדובר בימאהה איקסמקס 250 סמ"ק שנת 2017 עם 36אלף על השעון
תודה וסופש נעים לכולם.