אתה שואל או אומר?
מוסכניק (לא מהבית) שמכיר בורגמן הוא כפיר (שרוכב על אחד) שעובד בקליניקה לאופנועים בהוד השרון (בתוך המתחם של אופנועי השרון).
מוסכניק שעובד מהבית-יש מוסך מבין בבורגמן וחולשות
שבאיזור השרון
אתה שואל או אומר?
מוסכניק (לא מהבית) שמכיר בורגמן הוא כפיר (שרוכב על אחד) שעובד בקליניקה לאופנועים בהוד השרון (בתוך המתחם של אופנועי השרון).
שואל
מישהו שעובד מהבית בבקשה
פחות מכיר חאפרים
חבל שאני מכיר יותר מידי מוסכים כאלה-אחד בשוקן אני כבר בטביעה איתו. יפרסם שאני יזכה.
הוא מאס במוסכים המפורסמים (אפשר להבין למה) ומחפש מכונאי פרטי שעובד בבית לבורגמן כדי שיוכל לראות "בגובה העיניים" איך עובדים לו על הבורגמן.
מנגד ענו לו שכל המכונאים שעובדים מהבית הם חאפרים (אי אפשר להבין למה) והפנו אותו למוסך רשמי של משרד התחבורה כי זה כנראה יותר אמין (גם כאן אי אפשר להבין למה).
פותח השרשור - באיזה בורגמן מדובר 650,400 או 125?
וואו, איזה ניתוח. כל הכבוד!
כן, גם אני לא מבין למה מישהו שעובד מהבית הוא חאפר. כל המכונאים שאני מכיר עבדו/עובדים גם מהבית.
אז כשמשה עובד מ8 עד 17:00 במוסך רשמי ומוכר הוא פחות יודע מה הוא עושה ב19:00 כשבאים אליו הביתה להשלמת הכנסה?
זה אמיתי או ציני?
איזה אחריות בדיוק הוא יכול לתת כשהוא עובד מהבית?
אמיתי לגמרי.
אחריות?? מכונאי שאני סומך עליו אני סומך עליו כשהוא עובד במוסך וכשהוא עובד בבית, בתנאי שיש לו כלי עבודה נורמליים.
מכונאי שאני סומך עליו ובא לתקן אצלו בבית זה אחד שאני מכיר וסומך על זה שאם תהיה תקלה הוא ייקח אחריות.
אישית, אני לא צריך מכונאי שעובד בבית. כל מה שאפשר לעשות בבית אני יכול לעשות בעצמי אבל בתחילת דרכי יצא לי כמה פעמים להשתמש בשירויו של מכונאי שעבד בשעות היום באחד המוסכים הגדולים בירושלים ובערב היה נהנה מהשלמת ההכנסה. והיה הרבה יותר סבלני בבית עם בירה מאשר בלחץ של המוסך.
מממ, לא יודע
את הרכב הייתי מתקן כל הזמן בזיל הזול בעיסוויאה וכאלה
אופנוע כל מה שאפשר לעשות בבית אני משתדל לעשות לבד, מה שלא - אני מעדיף שיהיה במקום מוסדר עם אחריות וליפטים והכל
אתה באמת לא יכול להבין? נתחיל מזה שאין לו שום אחריות כלפך, יהוא לא חייב לעמוד אפילו בדרישות די צנועות של משרד התחבורה, כמובן בלי חשבונית.
איזה סוג של איכות אתה מצפה לבקל בעסק שלו חייב לך כלום? אני אפילו לא בטוח שאתה יכול לתבוע אותה אם ייגרם לך נזק כתוצאה - הרי הוא לא היה מורשה לתת שירותי רכב מלהתחילה.
כן. יצא לי לראות מוסכים מורשים שהם חאפרים. אני המלצתי לו על מכונאי שאני מכיר והוא טוב.
מנגד,
יצא לי לראות איזה "דוקטור" או שניים לאופנועים שעובדים מהבית. אלו שאני ראיתי היו חאפרים לחלוטין. חברים היו מטפלים הרבה אצל כאלו, ומה שראיתי על האופנועים שלהם לא מצא חן בעיני. אף פעם לא נתקלתי באחד שעובד כמו שצריך. זה לא אומר שאין כאלו, אני פשוט עוד לא נתקלתי באחד.
אנקדוטה לגבי עזריה,
יש לי חבר טוב שמטפל שם באוטו שלו (לא יודע אצל מי). כל הטיפולים עולים לו חצי ואפילו פחות ממה שאני מכיר.
אלא מה? הוא כבר החליף/שיפץ פעמיים טורבו, אחר כך החליף מנוע, וגם המנוע החדש שהבחור הרכיב לו, הלך אחרי כמה שבועות.
זה לא אומר שמי שמטפל בשטחים בהכרח באותו מצב. אני למשל מטפל באוטו אצל איזה "גורו" בקלנסווה, ובחמש השנים האחרונות האוטו גם תקין, וגם עלות התחזוקה ירדה בהמון....
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 12-09-2020 בשעה 14:43.
ודבר נוסף,
המכונאים שאני מכיר, מסיימים לעבוד והולכים הביתה למשפחות שלהם. לא מטפלים בשום דבר. ואם כן, אז הם הולכים למוסך ופותחים אותו, ועובדים שם. יותר מזה, גם על האופנועים הפרטיים שלהם הם עובדים במוסך. למה? כי יש שם את כל הכלים והאמצעים שצריך.
מניח שככה זה במוסכים קטנים, ולא במפלצות של היבואן.
הבחור שהייתי מטפל אצלו בעיסוויאה היה פנטסטי. עשה לי ראש מנוע ועוד מלא דברים בזיל הזול והחזיק מעולה.
דווקא בוואדי ג'וז שכולם הולכים - הלכתי פעם אחת לסדר אזעקה שצפצפה לי בלי הפסקה, ההוא לא הצליח לפרק שם איזה משהו ודפק עם פטיש באיזור של ההגה והפלא ופלא, כעבור איזה שבועיים הלך לי המסרק הגה.
מסקנה - עדיף כל מה שאפשר לעשות לבד בכל מקרה.