באמת כמות שטויות היסטרית.
אין לי רישיון או הסמכה של מכונאי.
האופנוע הפרטי שלי (אקזוטיקה איטלקית עם 130 אלף ק"מ, מתוכם 90 אלף אצלי) נכנס למוסך מורשה רק להחלפות צמיגים. את כל שאר העבודות (כולל כיוון שסתומי דזמו) אני מבצע בעצמי, והאופנוע במצב מעולה לגילו - אז כנראה שאני עושה עבודה טובה גם בלי הסמכה.
אוסיף שאני לא מיוחד - רוב החברים שלי מבצעים את רוב או את כל הטיפולים בכוחות עצמם.
המכונאי שלך לא עובד בחניה. יש גם לקוחות אחרים ומכונאים אחרים. ומבחינתי - אם מכונאי מסויים מעוניין לעשות עבודה פשוטה בחניה של הלקוח - אין בזה שום דבר פסול (פרט ליחסיו עם החוק הישראלי ההזוי, שנראה כאילו נבנה במיוחד כדי לגרום לאנשים לוותר ולא לפתוח עסק קטן ע"י רגולציה, הסמכות, הנחיות ואישורים בלי סוף).
ולטענה האחרונה שלך - אתה צודק. בגלל זה אותו חבר מיין את הלקוחות שלו בפינצטה, ולא הסכים לעבוד עם כל אחד.
"תסדר ניירת"... אתה ממש חי ביקום מקביל.
אשלח אותך לבדוק כמה זמן וכסף צריך כדי לקבל הסמכה של מנהל מוסך. אחרי זה אשלח אותך לבדוק כמה עולה לשכור שטח שבו תוכל להפעיל מוסך באופן חוקי. אחרי זה תחזור, ואפשר להמשיך את השיחה.
וכן, מכונאי טוב - הוא מכונאי טוב גם כשאין בסביבתו מצלמות אבטחה, ליפט ומגירות מסודרות למשעי.
כל זה לא נדרש לרוב העבודות שמתבצעות באופנוע באופן שוטף, ואני אומר את זה מניסיון של עשור שבמהלכו טפלתי בכלים שלי במקביל לאופנועי פרויקט.
מה הניסיון שלך אני לא יודע, אבל כמו שזה נראה - אתה מחפש להתווכח, ובשביל זה אתה תגיד גם על לבן שהוא שחור.