בקיץ שעבר הצטיידתי במגוון אביזרי ריתום עיגון ופיגום למצלמת אקסטרים עבור הטיול. הציוד של רוב המצלמות בתחום מתחבר לאביזרים של GoPro או ההיפך אבל כדאי להדגיש שמדובר בפאקינג סרט. באינטרנט מוכרים לרוב "בנדלים" שמורכבים מאינספור חלקים שחסרים במקרה את הרכיב הספיציפי שאתה צריך. ואם כבר לסבך אז חיבור המצלמה תלוי בתושבת שיש לסוני, או בקייס שעמיד למים (אם הגומיה לא התייבשה) וחלקם לא מתאימים למשטחים מעוגלים כמו קסדה. בגלל שחלקים קטנים מפלסטיק עם הוראות בסינית בפונט בגודל 2 עושים לי חררה נמנעתי מלבחון את אינספור אפשרויות החיבור ככל האפשר.

כדי להוסיף לרתיעה והתירוץ, עד לא מזמן סוני אסרה בישראל את השימוש באפליקציה שדרכה אפשר לצפות בזמן אמת בשידור מהמצלמה ולהבין מה מתקבל מזווית הצילום. אז זה נראה ביוטיוב אבל זה לא פשוט החרא הזה. צריך לחשוב על טעינה, סאונד, הגנה מגשם, זווית צילום, בטיחות לרוכב ולמצלמה, רעשים והתנגדות לרוח, ויברציות, לוח שעונים בפריים (?) שעלול להפליל וימבה של פשרות ואפשרויות. יש סרטונים שעוסקים רק באילתורים והקנפוגים השונים של מצלמות לצילום רכיבה.

את הוידיאו האחרונים צילמתי עם ריתמת חזה- כמעט הכי עזתי שיש. זווית הצילום סבירה -דרך המשקף הענקי של ארפכשד. לא מספיק טוב כי אני רוצה זווית כמו של הערוצים שאני צופה בהם. נמאס ודי לחלטורה. אז בשבוע שעבר הפכתי את קופסת הנעליים עם כל האביזרים השקיות והמנואלז על השולחן שמתי את המצלמה כשהיא משדרת לנייד וניסיתי זוויות שונות עם ברגים ועיגונים שונים. לאחר יומיים (!) שהאורגיה מפוזרת על השולחן בסלון ויתרתי על הקייס ומצאתי בורג שמסתדר עם המצלמה ישירות ללא הבייס. אני לא ממציא- יש בסיס ויש אריזה ולכל אחד אפשרויות עיגון שונות. מכאן נשאר רק לסמן את הזווית עם טוש, לנקות באלכוהול, להדביק את התושבת (כשראש הבורג נגד כיוון הרוח והנעילה כלפי מעלה) ללחוץ על מדבקות 3M כמו קרי ואן אריק ולשים קרח. אז יש לי עכשיו חיבור למצלמה בזווית נורמלית עם כיוון של 2 צירים וללא אפשרות של חיבור סאונד או טעינה. בסרטון, טיול של מועדון הכתומים ל 790 ומעלה.
לצעירים חסרי מנוח, האופרה מתחילה ב 13:00. אני מרוצה.