מלחיץ....
זה מה שעולה באסוציאציה...
https://www.youtube.com/watch?v=Hz_O1GV-yWk
:-)
בקיץ שעבר הצטיידתי במגוון אביזרי ריתום עיגון ופיגום למצלמת אקסטרים עבור הטיול. הציוד של רוב המצלמות בתחום מתחבר לאביזרים של GoPro או ההיפך אבל כדאי להדגיש שמדובר בפאקינג סרט. באינטרנט מוכרים לרוב "בנדלים" שמורכבים מאינספור חלקים שחסרים במקרה את הרכיב הספיציפי שאתה צריך. ואם כבר לסבך אז חיבור המצלמה תלוי בתושבת שיש לסוני, או בקייס שעמיד למים (אם הגומיה לא התייבשה) וחלקם לא מתאימים למשטחים מעוגלים כמו קסדה. בגלל שחלקים קטנים מפלסטיק עם הוראות בסינית בפונט בגודל 2 עושים לי חררה נמנעתי מלבחון את אינספור אפשרויות החיבור ככל האפשר.
כדי להוסיף לרתיעה והתירוץ, עד לא מזמן סוני אסרה בישראל את השימוש באפליקציה שדרכה אפשר לצפות בזמן אמת בשידור מהמצלמה ולהבין מה מתקבל מזווית הצילום. אז זה נראה ביוטיוב אבל זה לא פשוט החרא הזה. צריך לחשוב על טעינה, סאונד, הגנה מגשם, זווית צילום, בטיחות לרוכב ולמצלמה, רעשים והתנגדות לרוח, ויברציות, לוח שעונים בפריים (?) שעלול להפליל וימבה של פשרות ואפשרויות. יש סרטונים שעוסקים רק באילתורים והקנפוגים השונים של מצלמות לצילום רכיבה.
את הוידיאו האחרונים צילמתי עם ריתמת חזה- כמעט הכי עזתי שיש. זווית הצילום סבירה -דרך המשקף הענקי של ארפכשד. לא מספיק טוב כי אני רוצה זווית כמו של הערוצים שאני צופה בהם. נמאס ודי לחלטורה. אז בשבוע שעבר הפכתי את קופסת הנעליים עם כל האביזרים השקיות והמנואלז על השולחן שמתי את המצלמה כשהיא משדרת לנייד וניסיתי זוויות שונות עם ברגים ועיגונים שונים. לאחר יומיים (!) שהאורגיה מפוזרת על השולחן בסלון ויתרתי על הקייס ומצאתי בורג שמסתדר עם המצלמה ישירות ללא הבייס. אני לא ממציא- יש בסיס ויש אריזה ולכל אחד אפשרויות עיגון שונות. מכאן נשאר רק לסמן את הזווית עם טוש, לנקות באלכוהול, להדביק את התושבת (כשראש הבורג נגד כיוון הרוח והנעילה כלפי מעלה) ללחוץ על מדבקות 3M כמו קרי ואן אריק ולשים קרח. אז יש לי עכשיו חיבור למצלמה בזווית נורמלית עם כיוון של 2 צירים וללא אפשרות של חיבור סאונד או טעינה. בסרטון, טיול של מועדון הכתומים ל 790 ומעלה.
לצעירים חסרי מנוח, האופרה מתחילה ב 13:00. אני מרוצה.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
מלחיץ....
זה מה שעולה באסוציאציה...
https://www.youtube.com/watch?v=Hz_O1GV-yWk
:-)
אני דווקא חשבתי על זה
https://www.youtube.com/watch?v=RWVPu1SThQA
כי ציפיתי לעליות של מערת קשת ובסוף איזה פחנוע זוחל חירב את הכיף.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
המלצות שלי שאתה מוזמן לא להתייחס אליהן:
א. לחבר את המצלמה דווקא בצידה השמאלי של הקסדה. אם צריך לתפעל אותה תוך כדי רכיבה, יותר נוח והגיוני לעשות זאת עם יד שמאל![]()
ב. כבר הצהרת שזה הטעם שלך ומזה אתה נהנה - אבל זה לא הופך את זה לסביר יותר: אף אחד לא צופה בסרט של 22 דקות רכיבה. אפילו לא אלו שרכבו לצידך בטיול. עריכה אגרסיבית יותר תותיר אותך עם סרטון שאפילו אתה תשב לצפות עד הסוף. מימד החוויה לא ייפגע וישארו לך שעות נוספות לניסויים בחיבורי המצלמה לקסדה או לאופנוע.
ג. הקטע של האופרה באמת שווה. הייתי חותך אותו החוצה ומעלה אותו כסרטון בפני עצמו. זה באמת כיף לצפייה! (אגב - היכן קטע הכביש הספציפי הזה?)
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אני כמעט משוכנע שמדובר ביציאה המזרחית של עראמשה על 8993.
עברתי שם 3 פעמים בשנה האחרונה וקטעים כאלה אני זוכר. לכן הרשיתי לעצמי להינות...
הבעיה שלי כרגע היא פתרון הקלטה שישאיר את האגזוז בפוקוס ויעיף את רעשי הרוח. לחפש קטעי מוסיקה (שלא לדבר על מיסוך הספידומטר) לוקח ימבה זמן.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
מצטרף לכרובי לגבי אורך הסרטון.
שווה לקצר את הזמנים.
בגדול לחלק את העריכה ל3:
חלק ראשון אקספוזיציה - דהינו הכרות מי מה אזור רכיבה פחות או יותר טריגר קטן שיזמין את הצופה לחפש את הפאנצ' שהוא מתחבר אליו.
חלק שני "עלילה" נקודות שיא מסרים נוף דרמה כמובן הרחבה של הטריגר.
חלק שלישי סגירה - האטה הקצב סיכום תודות ומחיאות כפיים.
ואת כל זה להכניס בפרק זמן של להערכתי עד 5 דקות בערך.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
גירסת קופה:
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021