תוצאות 1 עד 15 מ 78

אשכול: הדינוזאור האחרון - שנה על בנדיט 1200

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    זו התפיסה של הצרכנות שהשתנתה ( לא בהכרח בגלל הצרכנים).

    בעבר תיכננו כלי רכב כדי לשרוד.

    עם פשטות מכאנית היה ניתן גם להאריך תקופת החיים של אותם כלי רכב ( נתעלם מנושא איכות מתכת ראה ערך אלפא סוד או כלי רכב נוספים).

    יתרה מזאת שהתחזוקה הייתה מאוד פשוטה אלקטרוניקה מועטה אם בכלל כך שכל אדם עם קצת ידיים טובות יכל לתחזק את הגרוטאה שלו באופן עצמי ולכל היותר קצת אילתור.

    כיום עם האלקטרוניקה שהכל מחובר להכל התחזוקה העצמית הפכה למסובכת דבר פשוט כמו החלפת מתגים בשיטרואן מודרנית מצריך איפוס במחשב.

    כל המגופים בדש בורד היום חשמליים למעשה הכל כבר מחובר לאלקטרוניקה אפילו הבלם יד.

    אז נכון שזה נוח ובטוח אבל אישית אני ממש לא אוהב את הכיוון שהקידמה לוקחת אותנו.

    הילד שלי עוד איך שהוא אולי ירכוש רכב ישן ואולי יתחזק אותו לבד ואולי גם ידע לעבוד עם מערכות דיאגנוסטיקה אבל תיקונים כבר לא יהיו פשוטים כמו פעם שכל מה שהיה צריך זו נורת ביקורת סט כלי עבודה ידיים וקצת כושר אילתר.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    בעבר תיכננו כלי רכב כדי לשרוד.
    מיתוס. כלי רכב (גם בעבר, גם היום וגם בעתיד נראה לעין) תוכננו כדי להמכר ברווח.


    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    עם פשטות מכאנית היה ניתן גם להאריך תקופת החיים של אותם כלי רכב ( נתעלם מנושא איכות מתכת ראה ערך אלפא סוד או כלי רכב נוספים).

    יתרה מזאת שהתחזוקה הייתה מאוד פשוטה אלקטרוניקה מועטה אם בכלל כך שכל אדם עם קצת ידיים טובות יכל לתחזק את הגרוטאה שלו באופן עצמי ולכל היותר קצת אילתור.
    מנוע קיטור פשוט בכמה סדרי גודל ממערכת הנעה דיזל-חשמל של רכבת היום. ואף אחד לא מעלה בדעתו להגיד "אה, כמה טוב ופשוט מכנית זה היה". פשטות מכנית לא הולכת ביחד עם צריכת דלק נמוכה ומגבלות על זיהום אוויר.
    הגרוטה בת 30 שאתה מתחזק לבד מזהמת כמו אוטובוס קטן, ולא בטוח לאן שפכת שמן אחרי החלפה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אז נכון שזה נוח ובטוח אבל אישית אני ממש לא אוהב את הכיוון שהקידמה לוקחת אותנו.
    אף אחד לא אוהב להזדקן. טכנולוגיה לא אשמה בזה. אנחנו אוהבים דברים שעשו אותנו שמחים כשהיינו צעירים. אבל אנחנו הם אלה שנתנו כיוון לטכנולוגיה - אפילו אני אישית עבדתי על צ'יפים ל-"tier 1 automotive", כלומר אלה שנכנסים לרכב במפעל.


    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    הילד שלי עוד איך שהוא אולי ירכוש רכב ישן ואולי יתחזק אותו לבד
    לא מכיר את הילד שלך, אבל סיכוי טוב שאתה משלה את עצמך. למה שיעשה זאת? ואיך? (אלא אם הוא מכונאי רכב). רכב בן חמש היום ממש לא יקר ודי אמין.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    מיתוס. כלי רכב (גם בעבר, גם היום וגם בעתיד נראה לעין) תוכננו כדי להמכר ברווח.


    רווח בהחלט מיתוס לא - אבא שלי עליו השלום במהלך כל חייו החליף 3 מכוניות סימקה 1000 1967 כמדומני פאסאט 1974 ופיאט אונו 1989 (הראשונה שרכש כחדשה) מציין שלא היה חסר לו כסף וכן רוב התחזוקה הייתה עצמית ( למעט הפיאט אונו)
    טמא שלי הייתה סימקה נוספת אחריה פיאט פנדה 1982.



    מנוע קיטור פשוט בכמה סדרי גודל ממערכת הנעה דיזל-חשמל של רכבת היום. ואף אחד לא מעלה בדעתו להגיד "אה, כמה טוב ופשוט מכנית זה היה". פשטות מכנית לא הולכת ביחד עם צריכת דלק נמוכה ומגבלות על זיהום אוויר.
    הגרוטה בת 30 שאתה מתחזק לבד מזהמת כמו אוטובוס קטן, ולא בטוח לאן שפכת שמן אחרי החלפה.

    לגבי השנים כנער (תחילת ה90) לא הייתי מודע לנושא זיהום אז שם יש צדק בדבריך.
    כיום השמן הולך למוסך של חבר שם אני מרוקן אותו.
    אתה מתעלם מכך שכדי להפיק אנרגיה צריך אנרגיה ונכון לרגע זה הטעינה היא לא סולארית או שבשבות רוח ( כשנעבור לזה אולי נוכל לומר שאתה צודק).
    אתה שוכח שיש מצברים בסיפור שבסוף צריך להחליף
    אתה שוכח זיהום שנוצר מקרינה
    אני מניח שיש עוד


    אף אחד לא אוהב להזדקן. טכנולוגיה לא אשמה בזה. אנחנו אוהבים דברים שעשו אותנו שמחים כשהיינו צעירים. אבל אנחנו הם אלה שנתנו כיוון לטכנולוגיה - אפילו אני אישית עבדתי על צ'יפים ל-"tier 1 automotive", כלומר אלה שנכנסים לרכב במפעל.

    מערכות הקפיות ברכב היו מופעלות כבלים ומנופים מכניים שניתן היה לתקן גם ברכב חדש היום צ'יפים וסלנואידים וכשאתה נכנס עם תקלה לא תמיד שווה כבר לתקן אותה ( ברכב משומש) ולבסוף הוא פשוט נזרק הרבה לפני שהגרוטאה המזהמת שלי ( טוב יש לי פיאט 500 2009 לא כלכך עתיקה ואם כבר מדברים אז המדפים של האיווררור מכניים - סתם מציין)
    אז פה ההשוואה מה מזהם יותר גרט או רכב ישן שממחזרים אותו ( מקסימום השלדה הולכת לברזל)


    לא מכיר את הילד שלך, אבל סיכוי טוב שאתה משלה את עצמך. למה שיעשה זאת? ואיך? (אלא אם הוא מכונאי רכב). רכב בן חמש היום ממש לא יקר ודי אמין.
    301354_2566270882330_537236328_n.jpg

    9 שנים אחרי הילד כבר עבד על דיאלים 125 ( לא מצאתי את התמונה שלו עובד עליו)
    עניין של חינוך כנראה

    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 22-09-2020 בשעה 10:54.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    מיתוס. כלי רכב (גם בעבר, גם היום וגם בעתיד נראה לעין) תוכננו כדי להמכר ברווח.
    מיתוס יש רק בבירה יוונית
    חפש תעשית נפט דופונט אשר ייצרה גרביונים חזקים בלי רכבות עד שגילתה שזה לא ריווחי
    חפש את הנורה של הכבאים בארה"ב
    חפש "השבתה מתוכנתת"

אשכולות דומים

  1. בנדיט 1200 מיוחד!
    על ידי זוהר בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-12-2018, 18:34
  2. בנדיט 1200 למכירה
    על ידי Lioresi בפורום פורום מכירה
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 11-08-2016, 11:46
  3. בנדיט 1200 שנת 2001
    על ידי Lioresi בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-07-2016, 12:26
  4. למכירה בנדיט 1200
    על ידי lupo4 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-11-2015, 01:46
  5. בנדיט 1200 לחלקים, מציאה!
    על ידי KKatkov בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 19:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO