
נכתב במקור על ידי
xlib
מיתוס. כלי רכב (גם בעבר, גם היום וגם בעתיד נראה לעין) תוכננו כדי להמכר ברווח.
רווח בהחלט מיתוס לא - אבא שלי עליו השלום במהלך כל חייו החליף 3 מכוניות סימקה 1000 1967 כמדומני פאסאט 1974 ופיאט אונו 1989 (הראשונה שרכש כחדשה) מציין שלא היה חסר לו כסף וכן רוב התחזוקה הייתה עצמית ( למעט הפיאט אונו)
טמא שלי הייתה סימקה נוספת אחריה פיאט פנדה 1982.
מנוע קיטור פשוט בכמה סדרי גודל ממערכת הנעה דיזל-חשמל של רכבת היום. ואף אחד לא מעלה בדעתו להגיד "אה, כמה טוב ופשוט מכנית זה היה". פשטות מכנית לא הולכת ביחד עם צריכת דלק נמוכה ומגבלות על זיהום אוויר.
הגרוטה בת 30 שאתה מתחזק לבד מזהמת כמו אוטובוס קטן, ולא בטוח לאן שפכת שמן אחרי החלפה.
לגבי השנים כנער (תחילת ה90) לא הייתי מודע לנושא זיהום אז שם יש צדק בדבריך.
כיום השמן הולך למוסך של חבר שם אני מרוקן אותו.
אתה מתעלם מכך שכדי להפיק אנרגיה צריך אנרגיה ונכון לרגע זה הטעינה היא לא סולארית או שבשבות רוח ( כשנעבור לזה אולי נוכל לומר שאתה צודק).
אתה שוכח שיש מצברים בסיפור שבסוף צריך להחליף
אתה שוכח זיהום שנוצר מקרינה
אני מניח שיש עוד
אף אחד לא אוהב להזדקן. טכנולוגיה לא אשמה בזה. אנחנו אוהבים דברים שעשו אותנו שמחים כשהיינו צעירים. אבל אנחנו הם אלה שנתנו כיוון לטכנולוגיה - אפילו אני אישית עבדתי על צ'יפים ל-"tier 1 automotive", כלומר אלה שנכנסים לרכב במפעל.
מערכות הקפיות ברכב היו מופעלות כבלים ומנופים מכניים שניתן היה לתקן גם ברכב חדש היום צ'יפים וסלנואידים וכשאתה נכנס עם תקלה לא תמיד שווה כבר לתקן אותה ( ברכב משומש) ולבסוף הוא פשוט נזרק הרבה לפני שהגרוטאה המזהמת שלי ( טוב יש לי פיאט 500 2009 לא כלכך עתיקה ואם כבר מדברים אז המדפים של האיווררור מכניים - סתם מציין) אז פה ההשוואה מה מזהם יותר גרט או רכב ישן שממחזרים אותו ( מקסימום השלדה הולכת לברזל)
לא מכיר את הילד שלך, אבל סיכוי טוב שאתה משלה את עצמך. למה שיעשה זאת? ואיך? (אלא אם הוא מכונאי רכב). רכב בן חמש היום ממש לא יקר ודי אמין.