עמוד 4 מתוך 6 ראשוןראשון ... 23456 אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 78

אשכול: הדינוזאור האחרון - שנה על בנדיט 1200

  1. #46
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    האמת היא שלא הצלחתי להבין למה התכוונת. - לא הבנת אבל שלחת עקיצה.

    בקרות זה טוב? רע? בקרות זו עובדה בכלים מודרניים, הן מצילות חיים איפה שהיכולת של הרוכב נגמרת-בכפוף לתקנון של השטן.

    קווסאקי VN900 זה לא אופנוע? זה חיקוי יפני של הארלי, כי מישהו מצא שהנישה הזאת יכולה להוסיף לו רווחים גם.

    מצב חרום ב-140 בכביש ציבורי אתה ז״ל עם בקרות או בלי. אז זהו שלא תמיד-חוקי השטן ומרפי שליחו...
    הסברתי לאט שתבין מהר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #47
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    האמת היא שלא הצלחתי להבין למה התכוונת. בקרות זה טוב? רע? קווסאקי VN900 זה לא אופנוע? מצב חרום ב-140 בכביש ציבורי אתה ז״ל עם בקרות או בלי.
    מאיפה הבאת VN900?

    (מתאילנד, חה חה)

  3. #48
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הבעייה בבקרות שהן נותנות לך ביטחון להגיעה למעוזות שלא בטוח שהייתה יוצא מהם בלי הבקרות.

    הן עושות את העבודה עד שהשטן מתערב ואז הן כבר לא ממש אפקטיביות.

    אני מניח שזה חלק ממה שושנה ניסתה לאמר.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    גמדים זו המצאה גאונית. מי שלא חווה התערבות גמדית בעצמו לא יכול להבין עד כמה זה יעיל (אני מתכוון בעיקר למערכות המתקדמות שמודדות אינרציה בשישה צירים). לדעתי מערכות בטיחות מפחיתות תאונות ולא להפך. אין שום נתון שמראה שהרוכבים שנהרגו בשנה האחרונה רכבו על אופנועים עם בקרות מתקדמות (ואי בי אס זה סטנדרט כבר שנים וממש לא מערכת מתקדמת בעיני). מצד שני - לדעתי וסט מתנפח כן נותן תחושת ביטחון ועלול לגרום לעליה בתאונות ועדיין עדיף לרכוב עם וסט ולעבוד על שליטה עצמית.

  5. #50
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    גמדים זו המצאה גאונית. מי שלא חווה התערבות גמדית בעצמו לא יכול להבין עד כמה זה יעיל (אני מתכוון בעיקר למערכות המתקדמות שמודדות אינרציה בשישה צירים). לדעתי מערכות בטיחות מפחיתות תאונות ולא להפך. אין שום נתון שמראה שהרוכבים שנהרגו בשנה האחרונה רכבו על אופנועים עם בקרות מתקדמות (ואי בי אס זה סטנדרט כבר שנים וממש לא מערכת מתקדמת בעיני). מצד שני - לדעתי וסט מתנפח כן נותן תחושת ביטחון ועלול לגרום לעליה בתאונות ועדיין עדיף לרכוב עם וסט ולעבוד על שליטה עצמית.
    יש כאן מרכיבים שונים- רכיבה יותר פזיזה (לנוכח תחושת הביטחון של הרוכב מהעזרים וההגנות המתקדמות) שהביאה לתאונות מול מספר התאונות שהמערכות מנעו.
    הזווית האחרת היא שלולא העזרים אף יצרן לא היה מציע כלים של 200 כ"ס שמגיעים ל- 300 קמ"ש. לכן השאלה המצויינת של ריאן היא מה היה קורה אילו במקום מירוץ החימוש והעיצוב בין התאגידים (נייקד עם 150 כ"ס- my ass) היינו מקבלים תחרות מי מייצר אופונעים יותר כיפיים חסכוניים זולים ואמינים.

    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  6. #51
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    הבעיה היא שכיפי לא הולך יד ביד עם זול.
    האופנועים עדיין מחולקים לקטגוריות וגם אם מספיק לך 40-60 כ״ס, האופנוע תמיד יגיע עם רכיבים פשוטים ותקבל חוויה בינונית-.

    תסתכל על הכלים של היום, אתה יכול לקנות את ה400 סמק הכי יוקרתי של שנת 2020 ועדיין הוא יסע ויבלום פחות טוב מR1 של שנת 98.
    כן, הכלים באותה קטגוריה השתפרו מעט, אבל עדיין לא מספיק כדי לקפוץ קטגוריה. זה הכל smoke and mirrors של מחלקות שיווק יקרות.

    התקווה היחידה היא הסינים שלא רואים את הטטוס קוו ומוכנים להרכיב כל אופנוע שתרצה כל עוד אתה מוכן לשלם.
    ככה קיבלנו מזלג מרזוצ׳י, 750 סמק ובלמי ברמבו במחיר של mt07. אף יצרן יפני לא היה מעז לעשות מהלך כזה כי הוא יפגע בכלים היקרים שלו.
    אני ממש מקווה שהמגמה הזו תמשיך והשוק רכב יתחיל להתפרק לאט לאט לקטגוריות חדשות ויותר הגיוניות לדור העני שלנו.

  7. #52
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    לכן השאלה המצויינת של ריאן היא מה היה קורה אילו במקום מירוץ החימוש והעיצוב בין התאגידים (נייקד עם 150 כ"ס- my ass) היינו מקבלים תחרות מי מייצר אופונעים יותר כיפיים חסכוניים זולים ואמינים.
    קודם כל - אתה מצוטט ראת ריאן לא נכון. הוא לא רצה "אופונעים יותר כיפיים". הוא רצה "אופונעים יותר זולים". דבר שני - בחור משקיע בהפקות, אבל טענות שלו בנושא כלכלה - לרוב שגויות. זה מאוד בולט בקלים שקישרת. זה פשוט לא עובד כמו שריאן חושב שזה עובד.

    לגופו של עניין:
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    היינו מקבלים תחרות מי מייצר אופונעים יותר כיפיים
    לכל אחד כייפיות נמדדת אחרת, ודי קשה למדוד אותה. לדעתי עיצוב נחשב

    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    היינו מקבלים תחרות מי מייצר אופונעים יותר חסכוניים
    אופנועים של היום כבר מגרדים גבול תאורטי של יעילות של מנוע בעירה פנימית. יותר חסחוני יהיה אופנוע היברידי (ולא, אני לא יודע איפה לדחוף סוללה)

    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    היינו מקבלים תחרות מי מייצר אופונעים יותר זולים
    הצע וביקוש ותקנות זיהום אוויר. וחוץ מזה - אופניים חשמליים עולים 5K. קטנוע פשוט - 12K. ווספה - 20K. לא פלא ש-CB125R זה 26K.

  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הכתבה המצולמת רק ממחישה כמה הרוכב עבד קשה יותר אז, מול המשימות שהאופנוע המודרני לוקח על עצמו מהרוכב.

    זה מבאס יותר להפסיד לרוכב טוב יותר, מאשר להפסיד לאופנוע טוב יותר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #54
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    יש כאן מרכיבים שונים- רכיבה יותר פזיזה (לנוכח תחושת הביטחון של הרוכב מהעזרים וההגנות המתקדמות) שהביאה לתאונות מול מספר התאונות שהמערכות מנעו.
    הזווית האחרת היא שלולא העזרים אף יצרן לא היה מציע כלים של 200 כ"ס שמגיעים ל- 300 קמ"ש. לכן השאלה המצויינת של ריאן היא מה היה קורה אילו במקום מירוץ החימוש והעיצוב בין התאגידים (נייקד עם 150 כ"ס- my ass) היינו מקבלים תחרות מי מייצר אופונעים יותר כיפיים חסכוניים זולים ואמינים.

    למה במקום? התחרות הזאת קיימת בנוסף למירוץ החימוש, והטכנולוגיה ממירוץ החימוש זולגת מטה כשהיא זולה מספיק. ה-CB300R בכתבה הוא דוגמה אחת לכלי זול ויעיל, הק.ט.מ דיוק 390 תוקף את אותה בעיה מכיוון אחר, ופונה יותר לכיף. הם גם זולים - לזקנים ששכחו, אזכיר ש-GS500 עלה כ-30 אלף שקל בתחילת שנות ה-90, והונדה CB250 עלה אז 23 אם אינני טועה. כמה הייתה המשכורת הממוצעת אז? לאיזה מחיר (לפי כמות משכורות ממוצעות) זה שקול בשנת 2020?
    כך שאני מאמין, שהאופנועים היום זולים, יחסית לעבר - זולים בטירוף.

    דווקא מבחינת אמינות אני לא בטוח שהעולם הולך קדימה, ולזה יש מגוון סיבות: הן שיווק (אופנוע צריך להפוך יקר לאחזקה כשהוא מזדקן כדי שתקנה חדש) והן יחס ביצועים/מחיר (אורך חיים מופלג דורש להשתמש בחומרים עמידים, שיהיו או יקרים או כבדים יותר - אין פה קסמים). וזה לפני שמדברים על האלקטרוניקה, שמסבכת את האופנוע מבחינה הנדסית ומוסיפה מכלולים יקרים שלא ניתן לשפץ אלא רק להחליף - חיישנים, בקרים, צג LCD וכו'.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #55
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    דווקא מבחינת אמינות אני לא בטוח שהעולם הולך קדימה,

    זו הטענה שלי ועם זה אני מוסיף את השקר הירוק לפיו הכלים המודרניים פחות יזהמו.

    ייתכן שהזיהום אוויר בסביבה העירונית קצת ירד אבל עדיין קיים זיהום סביבתי עצום ובכל זאת כדי לייצר אנרגיה צריך אנרגייה אז את זיהום האוויר נקבל מתחנות הכח ומן הסתם קרינה אלקטרו-מגנטית שרק השד, א' הזקן ונאור ידעו להרחיב.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #56
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    דווקא מבחינת אמינות אני לא בטוח שהעולם הולך קדימה,
    יש לי כלי שרק שני באמינותו ל BSA
    הוא נוזל לא פחות, אבל עדיין מניע הבנזונה (ותודה לפלג מוצ'ו גראסיאס אוהב אותך המונים)

    זו הטענה שלי ועם זה אני מוסיף את השקר הירוק לפיו הכלים המודרניים פחות יזהמו.

    ייתכן שהזיהום אוויר בסביבה העירונית קצת ירד אבל עדיין קיים זיהום סביבתי עצום ובכל זאת כדי לייצר אנרגיה צריך אנרגייה אז את זיהום האוויר נקבל מתחנות הכח ומן הסתם קרינה אלקטרו-מגנטית שרק השד, א' הזקן ונאור ידעו להרחיב.
    או מארשק https://www.youtube.com/watch?v=QSUsPsfBUQ8
    בכחול

  12. #57
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    זו התפיסה של הצרכנות שהשתנתה ( לא בהכרח בגלל הצרכנים).

    בעבר תיכננו כלי רכב כדי לשרוד.

    עם פשטות מכאנית היה ניתן גם להאריך תקופת החיים של אותם כלי רכב ( נתעלם מנושא איכות מתכת ראה ערך אלפא סוד או כלי רכב נוספים).

    יתרה מזאת שהתחזוקה הייתה מאוד פשוטה אלקטרוניקה מועטה אם בכלל כך שכל אדם עם קצת ידיים טובות יכל לתחזק את הגרוטאה שלו באופן עצמי ולכל היותר קצת אילתור.

    כיום עם האלקטרוניקה שהכל מחובר להכל התחזוקה העצמית הפכה למסובכת דבר פשוט כמו החלפת מתגים בשיטרואן מודרנית מצריך איפוס במחשב.

    כל המגופים בדש בורד היום חשמליים למעשה הכל כבר מחובר לאלקטרוניקה אפילו הבלם יד.

    אז נכון שזה נוח ובטוח אבל אישית אני ממש לא אוהב את הכיוון שהקידמה לוקחת אותנו.

    הילד שלי עוד איך שהוא אולי ירכוש רכב ישן ואולי יתחזק אותו לבד ואולי גם ידע לעבוד עם מערכות דיאגנוסטיקה אבל תיקונים כבר לא יהיו פשוטים כמו פעם שכל מה שהיה צריך זו נורת ביקורת סט כלי עבודה ידיים וקצת כושר אילתר.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #58
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    לא מבין בזה אצלי הלו"ש מכאני עם ספרות שזזות בקליקים של שיניים

  14. #59
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    לא מבין בזה אצלי הלו"ש מכאני עם ספרות שזזות בקליקים של שיניים
    כמו שצריך
    ומקסימום מכון ספידומטרים מתקן ( אם נשארו כאלו)

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #60
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    עברנו את נקודת הכדאיות, מימיו הראשונים של המנוע הרכב או האופנוע, בעיית האמינות ואורך החיים הייתה דרישת הייצור מס' אחת.

    בתקופות השפל הכלכלי הצנע הייתה חשיבות למחיר האחזקה והאמינות של הרכב, חברות שמכרו רכבים אמינים או הילה של רכב אמין
    מכרו יותר, אז היה עידן החברות העצמאיות לא קונצרנים ולא חיבורים. פז'ו הייתה צרפתית ושייכת לפז'ו, ב.מ וו הייתה גרמניה ויצרה בגרמניה
    וכד'.

    הגרמניים החזיקו מעצמם טכנולוגים ומהנדסים מעולים הרוסים גנבו מהם בלי בושה וייצרו כלים לא פחות אמינים אבל רק לצבא.

    אחת מהיצרניות הייתה מציבה רף וכולם רצים אחריה, מנוע ב-VW של החיפושית יכולים להחזיק לעד, כנ"ל ה- 404 של פג'ו אופנועי הב מ וו
    מקורריי האוויר וכד'.

    מה שהכשיל את היצרנים היו הממשלות שלהם העובדים שלהם והפוליטיקה, היחידים שעבדו נכון היו היפנים בגלל החינוך והאופי היפני.

    החברה השתנתה ואת גאוות היחידה החליפה הכדאיות הכלכלית במקביל העולם הפך עשיר יותר ותרבות החדש והנוצץ החליפה את "כלי לכל החיים".
    הוספו תקנות היורו וזיהום האוויר ותקבלו כלי רכב חד פעמיים, אורך חיים של חצי עשור אולי קצת יותר. לא שווה לקנות היום לקנות רכב משומש ישן
    כי שום דבר לא אמור לשרוד בו, ולא בטוח שיהיו לו גם חלקי חילוף. הטכנולוגיה ליצור רכב עם 0 תקלות שישרוד לעד קיימת ראו רכבי חלל ותעופה,
    אבל אף אחד לא יעשה את זה כי זה לא כדאי כלכלית ולא מתאים למיליונים הזה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. בנדיט 1200 מיוחד!
    על ידי זוהר בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-12-2018, 18:34
  2. בנדיט 1200 למכירה
    על ידי Lioresi בפורום פורום מכירה
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 11-08-2016, 11:46
  3. בנדיט 1200 שנת 2001
    על ידי Lioresi בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-07-2016, 12:26
  4. למכירה בנדיט 1200
    על ידי lupo4 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-11-2015, 01:46
  5. בנדיט 1200 לחלקים, מציאה!
    על ידי KKatkov בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 19:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO