תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: מעבר לטיובלס

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2020
    הודעות
    23

    מעבר לטיובלס

    חג שמח ושנה טובה חברים,
    שוקל מעבר לטיובלס למידות 18 ו21 , למישהו יש נסיון עם טיובלס ויכול להגיד לי עד כמה מומלץ ? חשבתי גם על מוס אבל ממה שהבנתי מוס טיפה יותר בעייתי מבחינת לחץ אוויר ויש צורך להחליף כל חצי שנה בערך לעומת זמן רב יותר בטיובלס , דבר שקצת בעייתי לי תקציבית ובנוסף קיים במידה קצת שונה מהצמיג האחורי שלי (צמיג 130-90/18) ממה שהבנתי המוס הוא 140-80/18
    תודה לעוזרים.

  2. #2
    Member הסמל האישי של MADMAN1200
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    91
    לא מבין בטיובלס אבל מי אמר לך שמוסים מחליפים כל חצי שנה?
    יש לי סט שמתקרב ל 150 שעות...
    מן הסתם זה תלוי בכמות שעות הרכיבה וסגנון הרכיבה (שבילים ורכיבה מהירה שוחקת מוסים יותר מהר).

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169
    ציטוט נכתב במקור על ידי Amiralm צפיה בהודעה
    חג שמח ושנה טובה חברים,
    שוקל מעבר לטיובלס למידות 18 ו21 , למישהו יש נסיון עם טיובלס ויכול להגיד לי עד כמה מומלץ ? חשבתי גם על מוס אבל ממה שהבנתי מוס טיפה יותר בעייתי מבחינת לחץ אוויר ויש צורך להחליף כל חצי שנה בערך לעומת זמן רב יותר בטיובלס , דבר שקצת בעייתי לי תקציבית ובנוסף קיים במידה קצת שונה מהצמיג האחורי שלי (צמיג 130-90/18) ממה שהבנתי המוס הוא 140-80/18
    תודה לעוזרים.
    אני עם מוס של מישלין כבר 110 שעות. לא יודע כמה שעות אתה רוכב בשבוע, אבל רוכב ממוצע עושה את זה ב+- שנה. זה המון. המוס מחזיק מדהים. מדמה לחץ אוויר מושלם (+-8 PSI). חשוב להתאים מידת מוס למידת צמיג - למוס 140 קח צמיג 140 אחרת זה באמת ירגיש לך כאילו אתה רוכב עם לחץ אויר גבוה מדי. תחפש קצת ביוטיוב על החסרונות של טיובליס (בראש ובראשונה - הוא יכול להתפנצ'ר... שזה לדעתי חותר תחת המטרה של להחליף מפנימית להתקן אחר).

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    כשאתה אומר טיובלס אתה מתכוון Tubeliss 2 ?
    https://www.youtube.com/watch?v=0f37qMYv3dg
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2020
    הודעות
    23
    קודם כל תודה לכל המגיבים , מוס כרגע לא אופציה כי אני עוד מתחיל ורוכב הרבה שבילים ומתנייד ללא עגלה (נסיעה של 6 דקות מהשטח) אז הבלאי יהיה מהיר וזה יגביל אותי , ובנוסף אצטרך להחליף שוב סט צמיגים בגלל המידות מה שמקפיץ את ההוצאה משמעותית.
    ואני אכן מתכוון לtubeliss gen2 .
    שוב תודה.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2020
    הודעות
    23
    שאלה נוספת , למישהו יש נסיון עם חומר מסוג oko xt נגד פאנצרים בשימוש לפנימיות או טיובלס?

  7. #7
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    רוכב עם טיובלס,יודע בדיוק כמה לחץ אויר יש לי בניגוד למוס שמתחיל במצב נתון תוך כדי שימוש מתרכך...
    אם יש פנצ'ר בטיובליס אז דוחפים תולעת.
    אפשר לרכוב גם בלי אויר בכלל במקרה הצורך.
    אפשר לטוס עם טיובלס,עם מוס לא.
    לא צריך לפתוח כל x שעות או באמצע החיים של הצמיג לסכך.

    לגבי החומר לפנצ'ר,עובד טוב עם חורים קטנים פיקס.
    Oko טוב מאוד כנ"ל joe's

    מוס זה למירוץ.

    אגב,רק תזכירו לי כמה שוקל כל מוס...?
    נערך לאחרונה על ידי Ey@l; 24-09-2020 בשעה 01:14.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ey@l צפיה בהודעה
    אגב,רק תזכירו לי כמה שוקל כל מוס...?
    האמת שממש לפני כמי ימים התקנתי לחבר מוס של RISE, והשוותי את המשקל שלו למשקל של פנימית HEAVY DUTY של IRC שהייתי שם קודם, והמוס אשכרה קל יותר..
    כמובן שפנימית רגילה יותר קלה אבל בתוואי שאנחנו רוכבים בו הן מתפנצ'רות על ימין ועל שמאל.

    אני רוכב עם טובליס כבר מעל שנה, מבסוט אש מצד אחד, מצד שני במקרה כרגע הגעתי למצב ששני הצמיגים לא מחזיקים אוויר... לדעתי יש תקלה בשני הטיובליסים, עוד לא פירקתי לבדוק מה בדיוק.

    בנוסף, הטיובליס דורש טיפה התעסקות כי לפי המדריך (והנסיון שלי מאשש את זה) צריך לנפח אותו לפני כל רכיבה ל110 PSI, מה שדורש קומפרסור מתאים. לא סוף העולם, אבל בהחלט לא MAINTENANCE FREE

    מה שכן, היכולת לרדת לכמעט 0 PSI על סלעים ולא לדאוג זה כיף ברמות. פעם ראשונה שעשיתי את זה עם שינקו צ'יטר מאחורה הייתי בהלם מוחלט מכמויות האחיזה וכמעט הפכתי על עצמי את האופנוע כל פעם שהייתי צריך לעלות מדרגה מרוב שלא הייתי רגיל לאחיזה המטורפת הזו.

  9. #9
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    איך שכחתי...מוס משחרר שפיצים/חישורים.

    עוד סיבה למה הטיובליס עדיף בהרבה.

אשכולות דומים

  1. אחרי מעבר טסט
    על ידי Vroom בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 08-02-2020, 15:27
  2. מעבר מ A1 ל A
    על ידי Yaniv בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 05-10-2018, 17:54
  3. מעבר לרשיון A
    על ידי matanccc בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-08-2018, 22:03
  4. מעבר מקטנוע לאופנוע
    על ידי הקטנוען בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 10-05-2018, 08:01
  5. מעבר מאופנוע 250 ל-650 סמ''ק
    על ידי noamw בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 01-02-2016, 00:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO