תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: CBR250 מזמזם

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    71

    CBR250 מזמזם

    היי, אשמח לעצה
    לפני שבוע מתחתי את השרשרת. כבר מהרכיבה הראשונה לאחר מכן הבחנתי בתופעה חדשה:
    במהירות שבין 38 ל- 45 קמ"ש בדיוק נשמע זמזום מאיזור הגלגל האחורי/שרשרת/גיר, מלווה ברעד בתדר גבוהה בפגים ובתחת. רק בתחום המהירות הנ"ל, בכל סל"ד של המנוע (גם בניוטרל, סל"ד סרק).
    בדיקות שעשיתי:
    - השרשרת מתוחה בדיוק באמצע התחום שממליץ היצרן
    - ציר הגלגל מיושר (ניצב) ביחס לזרוע
    - השרשרת משומנת
    - שרשרת, גג"שים, דיסקים ורפידות לא חדשים אבל במצב סביר
    - מיסבי גלגל ומתלים מרגישים בסדר ללא חופשים או חריקות
    בסך הכל מתחתי שרשרת הרבה פעמים בעבר בלי להסתבך, זה גם לא מדע טילים לכן לא יודע מה יכלתי לדפוק כבר.
    מישהו נתקל או עולה לו כיוון לראש?
    תודה מראש ושנה טובה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    תבדוק את השרשרת לכל האורך, אולי יש מיקום שבו יש מתיחת יתר.
    יש ספולים? אולי טיפה השתחררו?
    אפשר להוריד את הקאליפר מאחורה, לנסיעה אחת, ולשלול את הדיסק והרפידות.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    1. "התחום שקבע ביצרן" זה כלל אצבע לאופנוע חדש, עם בולם אחורי חדש ורוכב במשקל ממוצע. כדי לבדוק את השרשרת ספציפית בשבילך, תעמיס את הבולם כמה שיותר (אפשר לשבת על הזנב, ואפילו לקפוץ עליו קלות) וגלגל את האופנוע. תוך כדי, בקש מחבר שיבדוק שבכל נקודה יש חופש של חצי סנטים לפחות. אם החופש לא קיים, תשאיר את הוראות היצרן למוסך היבואן ושחרר את השרשרת.
    2. כמו שנאמר מעליי - ייתכן והשרשרת בלויה, ויש פערי מתיחה. בדוק שאין נקודה "מתה" שבה השרשרת מתוחה יותר. אם יש נקודה כזאת, עד להחלפה - מתח לפי אותה נקודה זו.
    3. בדוק שמתחת בצורה סימטרית. או לפי הסימונים, או (למגזימים כמוני) עם קאליבר משני צידי הזרוע (בהנחה והזרוע סימטרית). קח בחשבון, שאם בדקת לפני ההידוק - ייתכן שצד אחד ברח לך בסגירה.
    4. בדוק שלא הידקת יותר מדי את הציר של הגלגל.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    71
    תודה רבה לשניכם!
    חיפשתי ואכן מצאתי קטע בשרשרת שהיה מתוח יותר. שחררתי אותה והרעד נעלם. האינטואיציה שלכם היתה נכונה.
    ישנו הפרש של מילימטרים ספורים במתיחות, בקושי שמתי לב, אבל כנראה שזה מספיק.
    זה פוסל את השרשרת, או שאפשר למשוך איתה? נסעה כבר 24K קילומטר, חופש סביר על הגגש.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    בגדול זה אומר שהיא מתה\בדרך למות, גם הק"מ בספקטרום הגבוה.
    אם אתה רוצה למשוך - תבדוק עכשיו אחרי ששחררת אותה, איפה הקטע הכי משוחרר בשרשרת ותמדוד אותו.
    אם הוא בטווח המותר הרווחת, אם לא, אז הגיע הזמן...
    בכל מקרה, מהניסיון שלי, מהרגע שיש מתיחה לא אחידה, הדרך למטה יחסית די מהירה (כמה אלפים), תצטרך למתוח יותר ויותר, היא תצא מהטווח, תתחיל להצליף ולתת נסיעה לא הכי נעימה וכו'.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי a_zur צפיה בהודעה
    תודה רבה לשניכם!
    חיפשתי ואכן מצאתי קטע בשרשרת שהיה מתוח יותר. שחררתי אותה והרעד נעלם. האינטואיציה שלכם היתה נכונה.
    ישנו הפרש של מילימטרים ספורים במתיחות, בקושי שמתי לב, אבל כנראה שזה מספיק.
    זה פוסל את השרשרת, או שאפשר למשוך איתה? נסעה כבר 24K קילומטר, חופש סביר על הגגש.
    זאת לא אינטואיציה, זה ניסיון...

    כמה מילימטרים זה הפרש לא גדול. כל עוד החופש על הגג"ש סביר (השרשרת לא יוצאת חצי שן ומעלה) ואין פערים של מעל חצי סנטימטר בין נקודות שונות בשרשרת - לרוב אפשר להמשיך לרכב עליה עוד לא מעט.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    71
    שוב תודה לשניכם,
    קקטקוב, במילימטרים ספורים התכוונתי לחצי סנטים. עניין של סמנטיקה...
    חתימה טובה ושנה טובה!

אשכולות דומים

  1. פתח מיכל דלק לא אטום - cbr250
    על ידי ComanDo בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 24-02-2016, 01:09
  2. אזעקה דרוכה ולא מצפצפת cbr250
    על ידי natangin בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-11-2015, 22:06
  3. התאמת אגזוז להונדה cbr250
    על ידי DANKAT1990 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 17:14
  4. קלאץ לא מתחבר טוב, מחליק - cbr250
    על ידי Kobt בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-06-2015, 00:08
  5. לחץ אוויר בצמיגים cbr250
    על ידי Amitay בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-05-2015, 15:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO