במסגרת חיפוש הדו"ג הבא חלק מהמועמדים הם הצ'ארלי'ס.
ניצלנו את ההפוגה לביקור באוקסיג'ן.
שם עמד לו fxrp חביב מודל 1993.
חייב לציין שהמוסך נחמד והיו שם דברים מעניינים.
הצ'ארלי הספציפי מבחינתי בהחלט עם המראה הנכון.
נראה bad ass אמיתי ולטעמי זה שהוא משופשף ולא נראה חדש ומלוקק בעצם משדר את הדבר הנכון.
הספרטניות זועקת מכל כיוון החל ממנורות המכוונים שנראות כאילו נלקחו מספוטניק או איזו לאדה רוסית דרך השילדה החשופה ועוד.
מבט חטוף מגלה הזעות מהראש וגם בבסיס הצילינדר.
אני אצטרך למצוא מומחה הארלי שידע לכוון אותי כי אני באמת לא יודע מה אופייני ומה לא.
יצאנו לסיבוב קצר ואם להודות באמת זו הפעם השנייה בחיים שלי שאני רוכב על צ'ארלי.
הראשונה הייתה על גבי ספורטסטר 883 חבוט שהוריד לי את האוויר.
פה כבר מדובר על big block 1340 שמפמפמים להם בעצלנות.
המנוע מוזן מקרבורטור ועל פניו לא היו יותר מדי משחקים בתחום "שיפורי המנוע". והעסק נראה מקורי למדי.
הסאונד שמיימי אבל לא ממש חוקי והדבר מבחינתי מהווה בעייה.
מערכת החשמל מרגישה עייפה והאמת ששכחתי לשאול אם הוא 12 או6 על פניו הוינקרים עייפים ולא תמיד מאותתים ייתכן ריליי יתכן משהו אחר.
המנוע נשמע לי בריא מפמפם לו תוך שהוא מכריז מי המניאק שיתעסק איתי ואכן המראה אומר ילדיי האנרכיה גרסת ארץ הקודש לך תסביר להמונים שזה דגם שאף שימש שוטרים ואפילו על הספידומטר כתוב משהו בעניין.
בעל הבית ציין שזה דגם אייקוני עם תושבות מנוע אבל כנראה למי שיורד מהונדה זה יותר מרגיש כמו ספק וויברטור ספק בלנדר מה שבטוח העסק מווברץ יופי.
מפחד לשאול איך מנוע בלי תושבות ישפיע.
יצאנו לסיבוב.
הכלי עם highway control מה שאומר רגליים שלוחות קדימה.
המושב נוח למדי אבל ברור שזה בערבון מוגבל.
למרבה הפלא הכלי לא נופל לתוך הפנייה כדרכם של המקוסטמים והצ'ופרים למיניהם .
אני חייב לציין שדי בהתחלה הרגשתי בבית.
נכון שאין פה חלקות תיפעול נוסח היפנים אבל הגיר מדוייק למדי ולמרות הצורך ברגל החלטית הכל עובר חלק.
בעת כתיבת שורות אלו נזכרתי שלא הרגשתי שום חבטה בעת שילוב לראשון יתכן בגלל הנעת הרצועה.
את הניוטראל מוצאים די בקלות וסך הכל תפעול מצמד גיר טוב ייתכן בגלל הגיל בכל מקרה לא מה שתיארו לי ולגמרי נסבל.
המנוע מספק כמות אדירה של מומנט ומשלב את זה עם מופע ווקאלי באקורדים משתנים בין פימפום לרעם שאומר פנו דרך שלא נצטרך לקום עליכם.
התאוצה בהחלט חזקה והצ'ארלי לא מתרגש בזינוק בשני או כל גחמה אחרת פשוט מושך כמו טרקטור.
הוויברציות משתנות כאשר צריך למצוא את הקצב הנכון בו יש הכי פחות וויברציות או להסתכן בנשירה של ציפורני הרגליים.
בידיים העסק סביר יותר.
המנוע לא פלט חום רב מדי יתכן בגלל הסיבוב הקצר ייתכן שפשוט לא שמתי לב.
בכל מקרה הלבנט התל אביבי מהווה no go לירושלמים שמנמנים לפני דצמבר.
אני לא בטוח אם זו הכתובת שלי ואני בהחלט צריך לעשות חושבים.
ישנם פה משתנים כמו השקעה שבהחלט יהיה צריך להשקיע כדיי לישר קו כגון אגזוזים חוקיים תיקי צד ויישור קו מכני לא קטן (נזילות אולי חשמל ).
שאר הדברים יבואו בתשלומים שיוחלפו (אם ניקנה כמובן) בהדרגה ויש לי כמה כיוונים בראש.
אני אמור לבדוק גם ספורטסטר 1200 שאותו ראיתי.
ופה הדילמה (דילמת הצ'רלי מול צ'ארלי).
כלי מודל 2017 יד שנייה לעומת כלי מודל 1993 למי איכפת היד.
האבסורד שה1993 מנגן על בלוטות החשק אבל ברור לי שזו חבילה לא ממש פשוטה ופחות הגיונית.
מאידך איזה הגיון יש בצ'ארלי.
סיכום
מנגן על בלוטות החשק אבל קצת מפחידה אותי הרכישה שלו.
נעדכן בהמשך.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk