תמונה של המבורגר, על צלחת של קוקה קולה, בשרשור של הארלי...
אתה חי בסרט אמריקאי חבוב,
אולי באמת כדאי שתקנה אחד כדי לצאת מהסרט. שתוכל לחזוראח"כ לאופנועים נורמאליים (אם ישאר לך כסף בכלל).
החיפוש אחר אופנוע ממשיך.
שישי לקחתי את בני הקטן נדב ויצאנו לחולון.
הסיבה צ'ארלי סופרספורט שנראה בתמונות מגניב.
האמת הוא באמת נחמד עם צ'פוריי הארלי כגון הנמכה, אגזוזים כידון ועוד.
אבל מה שמשך אותי מסיכה קדמית מרשימה ותיקי צד.
לצערי זה ממש לא כלי בשבילי.
אני מחפש ללא שיפורי מנוע ויותר שיפורים ןנוחות.
עמד שם עוד איזה כלי טורינג משנות ה90 שנראה לי נהדר ושמור.
בכל מקרה שוחחתי עם נציג המכירות והבנתי שלסוכנות אין מה לחזור הם מנומנמים לגמרי.
זרקתי הצעת מחיר וביקשתי לדעת את המחיר של ספינת התענוגות אבל תכלס אני לא מצפה שיחזרו אליי.
הם ישנים בעמידה שם.
משם עצירה בבית הבשר שם עובד חבר יקר שלי דוד יש להם בשר נהדר אז אם תגיעו תאמרו שלוקי מירושלים שלח אתכם.
מילינו את הארגזים בכל טוב כולל המבורגרים שנכון לכתיבת שורות אלו נמצאים במעי הגס ועוד שאר ממתקים.
המשכנו לעבר לטרון ופגשנו את מנשה.
מנשה טיפוס חביב בשנות השישים לחייו שהביא לפני עשור את הצ'ארלי מסוג דיינה ומאז הוא מתחזק אותו.
לרגל גיל 60 הנער החליף לאדוונצ'ר בטענה שהוא לא הופך צעיר יותר.
לתומי חשבתי שזה ההפך אבל כל אחד והקלנועית שלו.
הדיינה מדהים ביופיו בעיניי אבל הגיל ניכר בו.
בחצר טשנם חלפים ונראה שהוא תולזק לא רע
מנשה נסיפר לי על השיפורים שהוא עשה כולל אגזוז שהוא סביר בווקאליות על הפילטר וצ'יפ סטייג' one
לצערי אני פחות מתרשם מזה והיה לי יותר קל לחיות עם כלי ללא שיפורים אבל סבבה יש את החלקים המקוריים.
הוא לאחרונה החליף מיסבי גלגל אחורי צמיגים סלסלת מצמד ומצמד ונראה שמבחינה מכנית העסק טוב ואפילו אין נזילות
נדב תיחקר קצת את מנשה וכשהוא שמע שהכלי מסוגל להגיע ל200 קמ"ש הניגון השתנה לטובת הכלי.
הפקדתי את הילד אצל מנשה כערבון ויצאתי לסיבוב קצר.
התיישבתי על הכלי והרגליים נשלחו הרחק קדימה.
המנח לא טבעי כי הברכיים נתקלות בבית פילטר האוויר והברקס והגיר קרובים לבודי.
אם ארכוש את הכלי הדבר הראשון שאנה זה את מיקום המנופים החוצה יותר בעיניי זה נדרש.
זינוק מהוסס מצידי וכצפוי המומנט נשפך לו מהאוזניים תענוג לא נורמלי.
המנוע נשמע היטב אבל ממש לא כמו הfxr .
הווברציות סבירות.
יצאתי מהישוב לעבר אזור לוזית לסיבוב קצר.
ברקס קדמי כמעט ולא קיים אבל מי צריך ברקסים.
עוזבים את הגז והכלי בולם.
טוב יש גם ברקס אחורי לבלום את המסה.
התאוצה שלו ראויה והמנוע מרגיש בריא.
בסיבובים הייתה תחושה של מריחה ספק לחץ אוויר ספק כידון קצת עקום (עבר החלקה קלה על צד ימין ויש עיוות קל של הכידון.
חיש קל חיפשתי מקום להסתובב.
פה מורגש קצת יותר נושא הנפילה לתוך הסיבוב וכעת שאני חושב על זה אולי העווית שהרגשתי זו שלדה שמתמודדת עם המומנט.
בכל מקרה יש לכלי הזה את המראה הנכון המנוע למרות 160000 הקילומטר מרגיש בריא וחזק.
ריג'קטים שהיו:
מתגים שצריך להחליף.
כבל גז יש מחזיר ומוליך הוא מחובר רק על אחד לדברי מנשה זו לא בעייה ואם נקרע הכבל פשוט מחברים את השני לא יודע כיצד להתייחס לזה.
בגדול זו הדרישה של התקן האמריקאי.
יש קצת קוסמטיקה לעשות אבל זה פחות בעייתי
נורת ביקורת המנוע נדלקת מדי פעם וזה כן מצריך התיייחסות.
סיכום
כלי באמת מגניב
אני מאוד מבין מה מוצאים במנועים האלו.
אם זה המומנט הצליל והפנטזיה של מלאכי הגיהנום.
אם לרכוש שוב שאלה של מחיר.
יש פה גם לא מעט דברים שלי מפריעים כאשר נושא הבלם הקדמי מחייב התייחסות.
ייתכן רפידות יתכן צנרת.
כך גם נורת הביקורת מנוע.
והקילומטראג' שהוא גבוהה.
רק אוסיף שבקרב החברים שלי יש וויכוח עצום בנוגע לשגעון של הצ'ארלי.
הרוב לא מצדדים בזה ואפילו מתנגדים.
לגבי
אני אמשיך לחפש
בסוף נפתח שירשור התחדשות עם דראמה שרק לוקי יודע לייצר.
נ.ב
ארוחת הצהריים
אמריקה
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
![]()
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 25-09-2020 בשעה 14:50.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תמונה של המבורגר, על צלחת של קוקה קולה, בשרשור של הארלי...
אתה חי בסרט אמריקאי חבוב,
אולי באמת כדאי שתקנה אחד כדי לצאת מהסרט. שתוכל לחזוראח"כ לאופנועים נורמאליים (אם ישאר לך כסף בכלל).
160 זה המון דלג
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בהחלט! ובכל אופנוע.
לוקי,אני תומך בעניין שיפורי המנוע, המנוע בהארלי לא צריך להיות משופר מ2 סיבות
1. יש להם ים מומנט ולמרות כח סוס לא גבוה במיוחד (או בכלל) הם סוחבים מעולה
2. שאר המכלולים על האופנוע תוכננו לכח סוס המקורי, הבולמים והבלמים לא מותאמים לשידרוגי מנוע.
מה עם פאט בוב הדגמים הישנים? זה בגדול דיינה אבל הם מרגישים יותר דינמים בגלל הכידון הישר יותר והאגזוזים שטיפה גבוהים יותר ונותנים יותר מרווח הטיה.
בהארלי דווידסון יש קטע כזה שיש אופנועים שנראים כמעט אותו הדבר רק עם שם אחר ומהצד נראה שזה אותו אופנוע אבל ברכיבה הם שונים מאד, ככה הרגשתי על הפאט בוב הדגם הישן יותר והאמת שנראה לי שאהבתי לרכב עליו יותר מהחדש
HARLEY-DAVIDSON-Fat-Bob-9000_5.jpg
לא נראה לי שאתה מחפש לקנות אופנוע. אתה מחפש לחפש לקנות ולאכול המבורגרים בדרך.
ותמונה של אוכל ? נו באמת, מה זה אינסטגרם פה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
בעקרון (אם הבנתי נכון) האותיות הראשונות מגדירות את השלדות אחרונות את הדגם והאבזור.
fxrt
fxrp
על זה יכול להיות תוספות כגון wide glide
low rider
בתקווה שרשמתי נכון שזה מתלים או משהו כזה.
בכל מקרה זה בערך הרעיון.
הבעייה שלי תקציב.
בוב השמן יכול להיות נהדר וגם מפלצות הטורינג שלהם שבכלל קורצות לי.
אבל המחירים מופרכים לגמרי כולל שנתונים ישנים.
אנחנו מדברים על כלים 2017 כגון ספורטסטר 1200 במחירים שבין 70k ל1000k
או ספורטסטר אחר שראיתי מודל 2011 שמבקשים 70k.
כפי שציינתי רבים מהכלים בלוחות שיכים לאלבר ומחכים למושיע אבל לא נראה שאלבר מתאמצים למכור.
לגבי ידיים פרטיות צריך לחכות לאחד שמחפש למכור ולא רוצה טרייד בהארלי (כנראה שזה מה שהם עושים).
אני לא ממהר לבנתיים הננסי עושה את העבודצה נהדר והאמת שכשאני רוכב לבד אז הרפיסות של המנוע בכלל לא מפריעה.
שוקל אולי להשאר איתה וזהו סך הכל מכונה נהדת.
ותכלס לבית עבודה וטיול פעם בכמה זמן אני יכול להסתפק גם בה.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
איפה קרדיט לצלם?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מה זה פה אינסטוש
אין קרדיט לצלם
יש קרדיט לצלמת
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בנאדם אחד לא מבין נכנס לסוכנות הארלי שואל איפה ה Street. עונה לו איש המכירות: לך ישר איפה ה custom ליד ה Super low תפנה ימינה בכיוון ה Road star. אח"כ תפנה שמאלה לכיוון ה Softtail slim שם תמצא את ה Street ליד ה Heritage במקביל ל Fat boy.
אם זה בדיחה, אז זה משהו מאוד פרטי.
Sent from my iPhone using Tapatalk