שמת נורות זהות למקור? או משהו אחר?
בנוסף.
נסה לנתק את המצבר לכמה דקות.
ודבר אחרון, האם במהלך הפירוק יכול להיות שהזזת משהו/פגעת בחוט כלשהו?
בדאון טאון אכן צריך לפרק חצי קטנועוזה מבאס אבל אולי שווה לשחזר את הפירוק ולראות אם לא נתלש חוט כלשהו.
אתמול החלפתי נורות בקטנוע שלי בדאון טאון 350 וצריך לפרק את כל החזית בשביל זה עד גם הכל טוב פירקתי. אבל על הדרך ניתקתי כבל אחר שנקרא טילט סוויץ חיברתי את הכבל של הנורות והפעלתי את הסוויץ מה שכן שחכתי לחבר את הכבל האחר שניתקתי אחרי זה התחילה להבהב לי מנורת מנוע עם הפסקה באמצע וזה רושם לי תקלה מס 12 ומס 15. תקלה מס 12 זה החיישן תזוזה שניתקתי בטעות אבל החזרתי אותו למה זה רושם תקלה? ותקלה מס 15 בדקתי זה חיישן טמפ מים שאין לי מושג מה הקשר. כל זה קרה ישר אחרי שהתעסקתי עם החלפת המנורות. הנורות עדיין דולקות הקטנוע נוסע רגיל בנתיים לא שמתי לב למשהו חריג. מה זה יכול להיות.
שמת נורות זהות למקור? או משהו אחר?
בנוסף.
נסה לנתק את המצבר לכמה דקות.
ודבר אחרון, האם במהלך הפירוק יכול להיות שהזזת משהו/פגעת בחוט כלשהו?
בדאון טאון אכן צריך לפרק חצי קטנועוזה מבאס אבל אולי שווה לשחזר את הפירוק ולראות אם לא נתלש חוט כלשהו.
מה שיותר סביר שקרה זה שפתחת סוויץ ללא חיבור כבל חיישן אז ה ECU לא מזהה חיבור ומתריע על תקלה. תעבור על מה שאיילזו כתב ובצע. (הכוונה נתק מצבר -> חבר חוטים \ וודא שהכול מחובר -> חבר מצבר -> פתח סוויץ). ייתכן שזה ימנע את קפיצה נורת התקלה אבל יש כלים שהחיווי נשאר ושרק חיבור מחשב ל ECU יימחק אותן.
לדעתי אתה תצטרך לחבר למחשב כדי "לאפס" את התקלה... לגשת למוסך אלא אם יש לך את הציוד היעודי.
ממה שאני מכיר, ניתוק מצבר עובד בעיקר בכלים ישנים יותר אבל אולי אני טועה. שווה לנסות.
Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
אז אתם אומרים שאין בעיה מחשב? ורק צריך לאפס במוסך? אם נגיד יש בעיה במחשב הקטנוע לא יסע נכון? שלי נוסע בסדר גמור חוץ מהמנורות המלחיצות האלו. מצבר ניתקתי לא עזר.. אולי לנסות לנתק ולחבר את המחשב ?
ממה שאתה מתאר, פחות סביר שגרמת נזק למחשב...
רוב הסיכויים שצריך לאפס את התקלה.
אם המחשב לא מזהה שהתקלה הסתדרה אלא מחכה שיאפסו אותה, לנתק אותו כנראה גם לא יעזור.
ועם זאת, אם יש נזק למחשב, לא בטוח שהוא היה משבית את הקטנוע מנסיעה.
הוא עדיין מראה לך תקלה 12 ו 15?
Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
ניתקת את הכבל הנוסף ואז פתחת סוויצ?
אם כן,זה בדיוק מה שקרה לך בפעם הקודמת... זה רק מחזק את ההשערה שהתקלות אצלך לא מתאפסות לבד אלא רק באיפוס ממחשב.
במקומך הייתי מפסיק לנתק כבלים וניגש למוסך, מספר בדיוק את הסיפור ומתחיל מבדיקה במחשב.
לי פעם נכנסו מים לחיישן abs בשטיפה והנורה המשיכה לדלוק הרבה אחרי שהכל התייבש. רק מחשב במוסך איפס את זה. Mt07...
Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
איזה חאפר ..
שרפת את ה ECU ובגלל זה הקודים לא נעלמים.
סתם
אל תתייחס אליהן.
צריך להתחבר עם סורק בשביל למחוק אותן.
תקלות ימשיכו להופיע למרות שהכל תקין
הצלחת להלחיץ אותי רצח לשנייה. אז אתה אומר רק צריך לאפס את זה? אוקיי. רק שיש בעיה שנדלקה לי שגיאה על כבל שלא נגעתי בכלל שזה wts חיישן טמפ מים. משהו מוזר. אבל סתם לידע כללי נגיד וקבל אחד לא מחובר לכלום ואני פותח סוויץ זה לא יכול לקצר דברים אחרים בגלל זרם יתר? כי שמעתי שאם נגיד מפרקים את המחשב ופותחים סוויץ הלך המחשב.
כן אחרי שהמחשב מזהה ניתוק הוא מדליק תקלה וזה מתוכנן להימחק רק בעזרת סורק.
כשאתה מנתק חיישן הוא לא סוגר מעגל ואין זרם בקו של אותו חיישן.
לא נהרס שום דבר אם מנתקים את המחשב