זה נשמע שהקרבורטור מתרוקן כשהקטנוע עומד .
מעניין. למה שהקרבורטור יתרוקן בתוך החניון? הקרבורטור צריך אוויר גם שהקטנוע עומד?
לא שמתי לב לשלולית דלק אבל אני אתחיל לבדוק.
KKatkov לפעמים הקטנוע מתעצל להניע מהר אבל מניע בסוף. בתוך החניון אין לו סיכוי וניסיתי כמה מקומות חניה מאווררים גם.
הבעיה הזאת מטרידה אותי כי אני לא רוצה להחנות בעבודה בחוץ.
שאלתי על שיפועים לא כי אני חושב שהקרב' מתרוקן, נהפוך הוא...
אם גובה הדלק בכוסית גבוה מדי, אז הדלק יכול להגיע לצילינדר דרך המחט הראשית כשהקטנוע בשיפוע - גם אם השסתום (מחט תא מצוף) אוטם תקין.
במקרה כזה, הפאג ירטב מדלק ולא יתן ניצוץ עד שיתייבש.
תקלה נפוצה בקטנועי 125 הקטנים אגב היא אי-אטימה של המחט בתא המצוף, שגורמת לדלק מהקרב' לזרום לצילינדר כשהמנוע כבוי ולהרטיב את הפלאג. במקרה כזה, לרוב תהיה שלולית של דלק מתחת לקטנוע - זה הדלק שיוצא מצינור העודפים.
משום שכרגע אנחנו מגששים באפלה, ואין לנו שום תיאוריה שמסדרת את הדברים אחד עם השני - אני חושב שהדבר הנכון לעשות הוא קודם לוודא שהקטנוע תקין מכאנית.
אם הקטנוע לא עבר כיוון שסתומים מעולם - זה הדבר הראשון שאתה צריך לעשות, אפילו אם לא הייתה לך בעיית התנעה. תתחיל משם ותעדכן עד כמה השסתומים מחוץ לטווח.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual