תוצאות 1 עד 15 מ 62

אשכול: קטנוע 125 מתקשה לסחוב, להניע, חנוק.

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    זה נשמע שהקרבורטור מתרוקן כשהקטנוע עומד .

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    זה נשמע שהקרבורטור מתרוקן כשהקטנוע עומד .
    מעניין. למה שהקרבורטור יתרוקן בתוך החניון? הקרבורטור צריך אוויר גם שהקטנוע עומד?
    לא שמתי לב לשלולית דלק אבל אני אתחיל לבדוק.

    KKatkov לפעמים הקטנוע מתעצל להניע מהר אבל מניע בסוף. בתוך החניון אין לו סיכוי וניסיתי כמה מקומות חניה מאווררים גם.
    הבעיה הזאת מטרידה אותי כי אני לא רוצה להחנות בעבודה בחוץ.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי rotemzaken צפיה בהודעה
    מעניין. למה שהקרבורטור יתרוקן בתוך החניון? הקרבורטור צריך אוויר גם שהקטנוע עומד?
    לא שמתי לב לשלולית דלק אבל אני אתחיל לבדוק.
    זה לא קשור לחניון.
    לא שמת לב לשלולית דלק בגלל שהיא נמצאת מתחת לקרבורטור על המנוע ולא מתחת לקטנוע.
    צריך להוציא אותו מהסעפת בשביל לראות את האזור הזה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי rotemzaken צפיה בהודעה
    מעניין. למה שהקרבורטור יתרוקן בתוך החניון? הקרבורטור צריך אוויר גם שהקטנוע עומד?
    לא שמתי לב לשלולית דלק אבל אני אתחיל לבדוק.

    KKatkov לפעמים הקטנוע מתעצל להניע מהר אבל מניע בסוף. בתוך החניון אין לו סיכוי וניסיתי כמה מקומות חניה מאווררים גם.
    הבעיה הזאת מטרידה אותי כי אני לא רוצה להחנות בעבודה בחוץ.
    שאלתי על שיפועים לא כי אני חושב שהקרב' מתרוקן, נהפוך הוא...
    אם גובה הדלק בכוסית גבוה מדי, אז הדלק יכול להגיע לצילינדר דרך המחט הראשית כשהקטנוע בשיפוע - גם אם השסתום (מחט תא מצוף) אוטם תקין.
    במקרה כזה, הפאג ירטב מדלק ולא יתן ניצוץ עד שיתייבש.
    תקלה נפוצה בקטנועי 125 הקטנים אגב היא אי-אטימה של המחט בתא המצוף, שגורמת לדלק מהקרב' לזרום לצילינדר כשהמנוע כבוי ולהרטיב את הפלאג. במקרה כזה, לרוב תהיה שלולית של דלק מתחת לקטנוע - זה הדלק שיוצא מצינור העודפים.

    משום שכרגע אנחנו מגששים באפלה, ואין לנו שום תיאוריה שמסדרת את הדברים אחד עם השני - אני חושב שהדבר הנכון לעשות הוא קודם לוודא שהקטנוע תקין מכאנית.
    אם הקטנוע לא עבר כיוון שסתומים מעולם - זה הדבר הראשון שאתה צריך לעשות, אפילו אם לא הייתה לך בעיית התנעה. תתחיל משם ותעדכן עד כמה השסתומים מחוץ לטווח.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-04-2019, 15:56
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-03-2019, 17:53
  3. קטנוע לא מניע - איך להניע עם כבלים
    על ידי yakir בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-08-2018, 22:14
  4. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 15:28
  5. אפשר להניע קטנוע עם כבלים?
    על ידי udi בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 27-06-2015, 19:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO