צ'מע
בהנחה שאין פיקוח על המחיר הוא רשאי לגבות כמה שהוא רוצה.
אתה יכול לבחור אם לתקן אצלו או לא.
אישית אני מוכן לשלם יותר כדי לדעת שהאופנוע מטופל נכון ואחת כמה וכמה כשמדובר בקשר שלי עם הכביש ועוד באופנוע.
אגב מבחינתי דין קטנוע כדין אופנוע.
ממה שאני רואה זייתוני בחור ישר ומקצועי ובוחר את העבודה / הלקוחות שלו.
בזמן שהוא עבד על האופנוע שלי הגיע אדם עם קטנוע שעליו קשור גלגל של רכב.
הוא ביקש שיעשה תיקון חיצוני לפנצ'ר (תולעת).
אורן סירב לו בנימוס ושלח אותו לפנצ'ריה הקרובה הבאה אחריו.
גם אם הוא קצת יקר יותר לטעמי הוא ראויי לזה (ההפרש זניח בהשוואה לתמורה).
אם הוא היה גם מוסך בהחלט הייתי מוכן לטפל אצלו.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מכיר את זייתוני כבר למעלה מעשור, הדבר היחידי שמתלוננים עליו בד"כ זו התבכיינות על המחיר.
לא מכיר את פואד, אבל ניכר שהוא יכול להרשות לעצמו לקחת מחירים כאלה (יפו). האם העבודה שלו איכותית? האם הוא מקפיד לסגור ברגים כמו שצריך? האם הוא מקצועי?
מאוד מקווה שפות"ש לא יפתח פוסט עוד כמה זמן בטכני במשהו שקשור לזה...
לזכרוני המכשירים שיש לפנצ'ריסט ואין בבית הם מכונה שמסירה את הצמיג ומכונה שמאזנת, לא?
כשהייתי סטודנט והיה לי פנצ'ר בגלגל האחורי של ה-MZ, השיפוצניק של הפקולטה עזר לי לפרק את הגלגל האחורי (= בעט ומשך באיזה מקום בזמן שניסיתי להראות לו את המדריך של היינז שהדפסתי).
אח"כ לקחתי אוטובוס לצ'ק פוסט עם הצמיג ופנימית שהיתה לי, יכול להיות שזה עלה 30 ש"ח?
איזון כמעט בטוח שלא היה שם, אבל אני זוכר את המכשיר האופקי שעוזר להפשיט את הצמיג. כל מקרה הפגיעה בכיס היתה מזערית, וה-MZ רעד מספיק גם ככה![]()
אולי, מההיכרות עם השוק והענף זה לא המחיר אלא מבצע העבודה, מקצועיות לא נמדדת בגסות כמו בדוגמא שהבאת אלא בהבנת המכלול שקשור לעבודה. למדת יפה שסגירת ופתיחת ברגים זה לא בדיוק קל כמו שזה נראה אז מה שאתה "חוסך" עכשיו ייתכן ותשלם במועד מאוחר בגלל הנטיה "למחיר נמוך יותר".
אז למקרה שלא הובן: אם אצל פואד יודעים לא רק לתקן פנצ'רים אלא גם לפרק ולהרכיב את המכלול בדו גלגלי כמו שצריך - הרווחת!
ולא רק זה, עוד רוכבים אחרים יכולים להרוויח ולהגיע אליו, אבל, אם העבודה לא מקצועית וחלקים נהרסים בדרך או לא מורכבים כמו שצריך זה מחיר שיש רוכבים שלא מוכנים לשלם.
אני גם מצטרף להמלצות על אורן זייתוני, בעיני הוא מקצוען אמיתי. ויתכן שיש לזה מחיר...
למרות שאני מאוד אוהב את השירות המקצועי שלו כשאני קונה צמיגים אני עדיין עושה בכל פעם מחדש סקר שוק ובסוף הולך למי שמתאים לי מבחינת המחיר והשירות. כל אחד והשיקולים שלו.
You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
KTM 790 Adventure R
אני שאלה - מדובר בזייתוני או בעובד שלו?
לאו דווקא, לפעמים הוא יותר זול או דומה לאלו עם היבוא המקבילי. מנסיוני הוא בטח יותר זול ממוסכים.
אבל אם אתה לוקח אצלו גם התקנה ואיזון, יכול להיות שהמחיר יעלה שוב בסכום דומה למה שצוטט למעלה בשביל פנצ'ר. עוד פעם, זה בגלל איכות העבודה והזמן שמושקע.
למדתי שכל פעם שאני בא אליו אני צריך לפנות שעתיים לפחות. זה מעצבן מאוד לפעמים, שזה לוקח כל כך מרבה זמן, מצד שני הוא באמת עושה יותר עבודה מצמיגאי סטנדרטי.
היתה לי פעם שהוא פירק והרכיב צמיג חדש 3 פעמים, כי לא היה מרוצה לגמרי מהאיזון או משהו אחר (לדעתי במקרה הזה היה פגם ייצור בצמיג ספציפי), עד שהיה פיקס. אני לא בטוח שכולם מגיעים לכאלה רזולוציות...
You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
KTM 790 Adventure R
לא כולם, ולא בכל תיקון עושים איזון. בהחלפת צמיג כמעט כולם עושים.
הרבה פעמים (במיוחד בקטנוע עם גלגלים קטנים) אתה לא תרגיש כלום.
במקרה של גלגל לא מאוזן אתה תרגיש רעידות/נדנודים.
אני אוהב גם את זייתוני וגם את רינו והחלפתי אצל שניהם.
220 שקל לפאנצ'ר בקטנוע זה כבר באמת הגזמה. לא צריך איזון ולא צריך למתוח שרשרת כי אין.
להזכירכם ברכבים זה 30 שקל. אני גם לא הייתי מתקן פאנצ'ר במחיר כזה בקטנוע ולא משנה המקצועיות של המחליף.
להזכירך, צמיגי קטנוע\אופנוע שונים מצמיגי רכב בעובי ותרכובת. המיומנות שצריך בשביל לתקן פנצ'ר בצמיג עם עובי דק לעומת צמיג עבה היא יותר גבוהה.
"לא צריך איזון ולא צריך למתוח שרשרת" - אבל כן צריך לפרק אגזוז\משתיק, זרוע אחורית וקאליפר אחורי במרבית הקטנועים.
יחד עם זאת, אני לא טוען ש 220 זה סכום הגיוני...שכל אחד יחליט מה בא לו בהקשר הזה, פשוט אל תתפשרו על מקצועיות.