הבעיה שלנו כמשתתפי כביש שיש יותר מדי משתנים שצריך לתת להם תשומת לב בנהיגה/רכיבה עכשיו ככל שהמהירות העצמית שלנו גדולה יותר
זמן התגובה, והיכולת הפיזית של הרכב/נהג להגיב מקבלת משמעות שונה.
שיקול הדעת מתחלק לכל משתתפי הכביש לנהג עצמו, לנהג המסכן, לנהג צד ג' שאינו מודע לפעמים שהוא משתתף בכלל במשחק ושאר משתמשי
הכביש.
עכשיו בשביל שהמצב לא ישתבש כל שקולי הדעת צריכים להיות הגיוניים נכונים ובהתאם לחוק וכשמישהו מפר את האיזון כל אחד צריך להגיב
עם שאר המשתתפים בצורה נכונה...בעיה.
אז העצם החכמה היא לזהות את סיטואציה הכי מהר ולהגיב בצורה הכי טובה עבורך תוך התחשבות בשאר המשתנים ולצאת נקי.