ייתכן שמרחו אותו, מסקרן נורא למה הולכת "קבוצה" של משאבות יחסית באותו הזמן... אני מתלבט בין איכות המשאבה לבין טעות בחישוב יכולת הקירור של האיזור בו המיכל מותקן (או שניהם).
באותו הקשר - WR250Rים סבלו בדגמים הראשונים ממשאבות דלק שכשלו עקב התחממות והוחלפו לדגם אחר. מישהו בפורום בחו"ל ציין (לטענתו) את הסיבה:Older pumps, and pumps that have set up for periods of time develop a coating of varnish inside the tightly toleranced pump body. At high heat levels, the pump swells up and starts locking up, only flowing, cooling gas or extended cool down will allow it to work. I have tried cycling a varnished up pump in a bath of fuel injector cleaner and it could not get the varnish out. Pump must be replaced when exhibiting this behavior. This 30mm pump works with the WR250


ציטוט ההודעה בתגובה