עמוד 1 מתוך 10 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 138

אשכול: הרלב"ד מוציאה תכנית הכשרה חדשה לרוכבי דו-גלגלי

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    הרלב"ד מוציאה תכנית הכשרה חדשה לרוכבי דו-גלגלי

    זו חדשה מעניינת מאוד: הרלב"ד ומשרד התחבורה יוציאו בקרוב לפועל תכנית הכשרה בת יומיים לרוכבי דו-גלגלי, שבה ילמדו טכניקות רכיבה לצד אסטרטגיה וראיית כביש; הפרטים כולם בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a8%d7...%d7%99-%d7%93/

  2. #2
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    אין כל כך הרבה פרטים . זו תוכנית עיונית או מעשית? מעשית על הכלים שלנו? החלקה בזמן שיעור יש ביטוח? זה לא כמו קורס שאנחנו לוקחים בעצמינו ואז "הסיכונים" עלינו. או שזה בסוף רק קורס עיוני דיי חסר פואנטה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    מעניין מאוד.
    השאלה היא אם זו רק תכנית למידה שצריך לסמן וי שהיית בה או שתכלול גם מבחן.
    לדעתי האישית- האופצייה השנייה עדיפה בהרבה.
    עכשיו נותר לראות מי הולך לגזור פה את הקופון.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    משום מה נראה לי שמי שינהל את הקורסים האלו זה לא אנשים עם ניסיון או הבנה מתקדמת כמו אופנוען מאומן וחבריהם,
    אלא מורי הנהיגה+ הטסטרים
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    הגיע הזמן, כמובן שתתכן תקופת התאמה של לפחות כמה מחזורים אבל בהחלט מבורך.
    ייתכן שיהיה במתכונת "הכשרת חובה" לבעלי רישיון אבל משער שללא מבחן, סה"כ מבחינת "רישיון" כבר עברנו טסט, לגבי חדשים שמוציאים רישיון כבד עיניין אחר (למרות שמשער שזה ישאר עדיין בתחום ה "הרחבת ידע" ולא "חובת הוכחה")...מה שכן זה יכול להיות פתח לתוכנית סטייל "ריענון נהיגה" רק "ריענון רכיבה" ו\או כתוספת לרוכבים "מועדים לפורענות" (תאונות\נקודות).
    משער שבעתיד זה יוכנס כחלק מלימודי הוצאת רשיון נהיגה לדו גלגלי ולכן מעבירים גם מורי הנהיגה הדרכות בנושא (בטח אצל אופנוען\פרו כי אין אחרים) כך שיוכלו לתת בסיס יותר טוב לחדשים.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    פשוט מדינת בייביסיטר.
    עד מתי תמשיך ההשתלטות הזאת על כל פרט של החיים שלנו.
    רגולציה לשם רגולציה...מישהוא החליט שצריך לעשות ״משהוא״, וזה ״משהוא״.
    וכמו תמיד אין נתונים, לא כמה זה עוזר (זה לא ממש), ולא כמה זה נדרש בקרב כל הציבור (לא מאוד, מיעוט לוקח פרטי).

    מה הצד הבא, רענון כל 5 שנים? חובת מעבר נוסף אם היית בתאונה? צברת X עבירות אז תעשה שוב?
    חובת לבישת מיגון מלא? רכיבה רק בשעות יום במזג אוויר טוב? רכיבה רק בשעות שאינן שעות עומס?
    הגבלת כוחות סוס ממוחשבת ל 80 כוחות סוס? איסור דיבורית? איסור לשים טלפון על מתקן?
    הגבלת צבעים מותרים לכלים רק לצבעים זוהרים? הרי אפשר להמשיך את הרשימה הזאת כל היום, אין לזה סוף, רק התחלה.

    תפקיד האנשים שאמונים על סדר במדינה זה להגן עלי מפני אחרים, זה לא תפקיד של אף אחד להגן עלי מעצמי.
    מה שקורה ב 30 שנה האחרונות באירופה זה מעבר לטפשות, זה כבר רשעות.

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    25 שנה רישיון על כבד ורוכב בפועל. צאי לי מהווריד מדינה &^$&
    מזכיר לי את הניסיונות שלי להוציא רישיון עד 500 - הייתי שליח בפועל עם רזומה של שנתיים שמונה שעות על הכביש - ועברתי רק בטסט חמישי.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    יהיה מועיל כמו "קורס רענון" שעברתי.
    שלושה ערבים מהחיים ופרנסה לזכיין. 0 תרומה לבטיחות.

    הרי אי אפשר להפיל את כל בעלי הרישיון על "פרוריידניג" ו"אופנוען מאומן", כי:
    1. הם לא יעמדו בעומס - הם לא ערוכים לעבוד עם מאסות כאלה.
    2. הם רגילים (ורוצים) לעבוד עם אנשים שבאים ללמוד, ולא עם אנשים שהכריחו אותם לבוא ורק מחכים שהיום הזה יגמר.

    אז הדרך שבה יעשו את זה - זה הדרכות עיוניות (מה שלא תורם כלום) או שההדרכות יבוצעו ע"י אותם מורי נהיגה חסרי ידע והבנה (בדיוק אלה שאומרים לך "לא לגעת בקדמי").
    אני חוזר ואומר, למקרה שזה יגיע ליוזמי הפרוייקט בדרך כלשהי:

    הדבר הנכון שיש לעשות - זה להתאים את תוכנית ההכשרה להוצאת רשיון למציאות התעבורתית ולכלים המודרניים - קרי, לשנות ולהאריך את הלימוד, לדאוג שהוא כולל את המינימום שבתי הספר לרכיבה מתקדמת מעבירים בקורס הבסיסי, ולוודא שמוציאי הרישיון נבחנים על התכנים האלה. מן הסתם, זה ידרוש שינוי תכנית הלימוד מקצה לקצה, הדרכות רכיבה מתקדמת לכלל המורים כולל בחינה ופסילת מקצוע לאלה שלא עוברים, בניית מגרשי הדרכה יעודיים.
    כל השאר - אלה פתרונות עקומים, שלא יביאו לתוצאה הרצויה ויגרמו עוול מיותר לכל הצדדים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    25 שנה רישיון על כבד ורוכב בפועל. צאי לי מהווריד מדינה &^$&
    מזכיר לי את הניסיונות שלי להוציא רישיון עד 500 - הייתי שליח בפועל עם רזומה של שנתיים שמונה שעות על הכביש - ועברתי רק בטסט חמישי.
    גבר גבר. גם אני עם רשיון כבד 20 שנה. אם הקורס הזה יהיה אפקטיבי וכולל בסופו מבחן אשמח לשלם את ה600 שקלים האלה ובלבד שכל הרוכבים החדשים המופרעים (שזה משהו שלא היה באותם סדר גודל לפני 20 שנה) ילמדו משהו ויפסיקו לסכן את עצמם אותי אותך ואת הסביבה.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    יהיה מועיל כמו "קורס רענון" שעברתי.
    שלושה ערבים מהחיים ופרנסה לזכיין. 0 תרומה לבטיחות.

    הרי אי אפשר להפיל את כל בעלי הרישיון על "פרוריידניג" ו"אופנוען מאומן", כי:
    1. הם לא יעמדו בעומס - הם לא ערוכים לעבוד עם מאסות כאלה.
    2. הם רגילים (ורוצים) לעבוד עם אנשים שבאים ללמוד, ולא עם אנשים שהכריחו אותם לבוא ורק מחכים שהיום הזה יגמר.

    אז הדרך שבה יעשו את זה - זה הדרכות עיוניות (מה שלא תורם כלום) או שההדרכות יבוצעו ע"י אותם מורי נהיגה חסרי ידע והבנה (בדיוק אלה שאומרים לך "לא לגעת בקדמי").
    אני חוזר ואומר, למקרה שזה יגיע ליוזמי הפרוייקט בדרך כלשהי:

    הדבר הנכון שיש לעשות - זה להתאים את תוכנית ההכשרה להוצאת רשיון למציאות התעבורתית ולכלים המודרניים - קרי, לשנות ולהאריך את הלימוד, לדאוג שהוא כולל את המינימום שבתי הספר לרכיבה מתקדמת מעבירים בקורס הבסיסי, ולוודא שמוציאי הרישיון נבחנים על התכנים האלה. מן הסתם, זה ידרוש שינוי תכנית הלימוד מקצה לקצה, הדרכות רכיבה מתקדמת לכלל המורים כולל בחינה ופסילת מקצוע לאלה שלא עוברים, בניית מגרשי הדרכה יעודיים.
    כל השאר - אלה פתרונות עקומים, שלא יביאו לתוצאה הרצויה ויגרמו עוול מיותר לכל הצדדים.
    ממה שהבנתי מדובר בפיילוט. אחריו אני משער ייבדקו שביעות רצון, סילבוס, אופן ההדרכה ואולי גם ימדדו שיעור תאונות בקרב מסיימי הקורס (מה שהייתי עושה).
    קורס עיוני? בעד. זה לא חייב להיות משעמם או חסר תועלת. כל מה שיזכיר לנו שהכביש הוא מקום מסוכן וילמד כיצד לשלוט בכלי ולהימנע ממצבים מסוכנים יכול לעזור. למדתי ואני עדיין לומד מסרטוני וידיאו. כפי שירושלמי כתב- המון רוכבים מתפרעים ואני לא מדבר על מהירות רכיבה אלא התפרעות שלא תואמת את היכולת.
    הסיפור לדעתי הוא התרגול לאחר הקורס ואת זה אי אפשר לבדוק. בסה"כ לפי הפרטים המועטים נראה צעד אמיץ של רשות ציבורית שסוף סוף עושה משהו הגיוני.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    גבר גבר. גם אני עם רשיון כבד 20 שנה. אם הקורס הזה יהיה אפקטיבי וכולל בסופו מבחן אשמח לשלם את ה600 שקלים האלה ובלבד שכל הרוכבים החדשים המופרעים (שזה משהו שלא היה באותם סדר גודל לפני 20 שנה) ילמדו משהו ויפסיקו לסכן את עצמם אותי אותך ואת הסביבה.
    הם לא יפסיקו.
    הם רק יתפרעו עם יותר בטחון, כי הרי הם "למדו לרכב נכון".

    קורס עיוני? בעד. זה לא חייב להיות משעמם או חסר תועלת. כל מה שיזכיר לנו שהכביש הוא מקום מסוכן וילמד כיצד לשלוט בכלי ולהימנע ממצבים מסוכנים יכול לעזור. למדתי ואני עדיין לומד מסרטוני וידיאו. כפי שירושלמי כתב- המון רוכבים מתפרעים ואני לא מדבר על מהירות רכיבה אלא התפרעות שלא תואמת את היכולת.
    עשיתי קורס רענון עיוני 5 שנים אחרי הוצאת הרישיון. זה היה כסת"ח שלא עניין אף אחד בכיתה. לא חושב שמישהו שינה את הנהיגה שלו בעקבות הקורס. למה אתה חושב שכאן המצב יהיה שונה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2018
    הודעות
    16
    נהגים תמיד יעשו טעויות, גם הנהגים הכי מקצוענים וזהירים שיש, אבל לא כל טעות חייבת להיגמר במוות.
    קודם שיטפלו בליקויים בטיחותיים,כבישים שחוקים וחלקלקים, התקנת פסי גומי,הוזלה משמעותית באביזרי מיגון ,ורק אז שיחשבו על קורס כלשהו שככל הנראה יעבירו אותו אנשים לא מקצועיים רק כמסווה לעוד משרות מונפצות שמספקים לקרובים של אנשים בעמדות מפתח.

  13. #13
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    עשיתי קורס רענון עיוני 5 שנים אחרי הוצאת הרישיון. זה היה כסת"ח שלא עניין אף אחד בכיתה. לא חושב שמישהו שינה את הנהיגה שלו בעקבות הקורס. למה אתה חושב שכאן המצב יהיה שונה?
    אני זוכר לחיוב את הרענון לטובה רק בגלל נקודה אחת (בתוך השעות הארוכות האלה) שהועלתה שם, שאמורה להיות מובנת מאליו אבל אף אחד לא טרח לציין לי בעבר וכיוון שלא יצא לי כמעטים כאלה אז גם לא יכולתי ללמוד מניסיון.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    ברענון נהיגה המרצה התחיל לדבר על 2 ממ עובי של הסוליה של הצמיג(ברח לי השם), אני הצעתי להשתמש במטבע של 10 שקל, הוא התעצבן.
    נראה לי יותר הגיוני שהנהג הפשוט יבדוק עם מטבע של 10 שקל מאשר עם סרגל...
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  15. #15
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    גבר גבר. גם אני עם רשיון כבד 20 שנה. אם הקורס הזה יהיה אפקטיבי וכולל בסופו מבחן אשמח לשלם את ה600 שקלים האלה ובלבד שכל הרוכבים החדשים המופרעים (שזה משהו שלא היה באותם סדר גודל לפני 20 שנה) ילמדו משהו ויפסיקו לסכן את עצמם אותי אותך ואת הסביבה.
    בזמנו היתה הצעה להנחה בביטוח למי שלוקח קורס כזה (אאל"ט). אתה באמת לא רואה את ההבדל?
    תן לי לנחש - אתה מחסידי החיסונים בכפיה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 07-06-2018, 00:09
  2. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-12-2016, 21:29
  3. מחצית מרוכבי הדו-גלגלי רוכבים ללא ביטוח חובה!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 05-11-2016, 21:24
  4. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-12-2015, 20:10
  5. בטיחות - פס הגנה לרוכבי דו גלגלי
    על ידי עמרי בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 11:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO