עמוד 2 מתוך 10 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 138

אשכול: הרלב"ד מוציאה תכנית הכשרה חדשה לרוכבי דו-גלגלי

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    מחלחל אותי. מסחטות הכספים והרגולציה מכה בשנית. לא מעוקצו ולא מדובשו.
    שייקחו את הקורס הזה וידחפו אותו עמוק איפה שהשמש לא זורחת.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    יש לי הצעה אחרת (לא שמישהו מקשיב פה):
    במקום לגבות 600₪, תנו הנחה בביטוח למי שמעוניין מרצונו לעבור את הקורס.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    יש לי הצעה אחרת (לא שמישהו מקשיב פה):
    במקום לגבות 600₪, תנו הנחה בביטוח למי שמעוניין מרצונו לעבור את הקורס.
    הצעה מעולה, ככה שאין לה סיכוי לעבור.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #19
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    יש לי הצעה אחרת (לא שמישהו מקשיב פה):
    במקום לגבות 600₪, תנו הנחה בביטוח למי שמעוניין מרצונו לעבור את הקורס.
    יותר סביר שיעלו את מחיר הביטוח ב 1200 למי שלא יעבור את הקורס ורק ב 600 למי שעבר.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הרלב"ד הוא גוף מיותר שבולע תקציבים שכל מנויי הבכירים בו הם מינויים פוליטיים בלבד,
    אין בו ולו אופנוען אחד שמכיר ויודע את הבעיות האמתיות של הרוכבים בישראל,
    כמו כל דבר מדובר בעלה תאנה שבא לכסות על עשייה של כלום.
    ההחלטות בו הם חובבניות ומגרדות את פני השטח.
    לא ממנו יבוא הפתרון.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    יותר סביר שיעלו את מחיר הביטוח ב 1200 למי שלא יעבור את הקורס ורק ב 600 למי שעבר.
    קלאסי.

  7. #22
    Member הסמל האישי של rider
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    335
    צריכים להחזיר את הכספים שאבדו בתקופת הקורונה בכל דרך אפשרית

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    לא מכיר לעומק אבל מהוידיאו של ישיבת הממשלה בנושא התרשמתי לטובה מהמנכ"לית.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  9. #24
    ציטוט נכתב במקור על ידי lygav צפיה בהודעה
    פשוט מדינת בייביסיטר.
    עד מתי תמשיך ההשתלטות הזאת על כל פרט של החיים שלנו.
    רגולציה לשם רגולציה...מישהוא החליט שצריך לעשות ״משהוא״, וזה ״משהוא״.
    וכמו תמיד אין נתונים, לא כמה זה עוזר (זה לא ממש), ולא כמה זה נדרש בקרב כל הציבור (לא מאוד, מיעוט לוקח פרטי).

    מה הצד הבא, רענון כל 5 שנים? חובת מעבר נוסף אם היית בתאונה? צברת X עבירות אז תעשה שוב?
    חובת לבישת מיגון מלא? רכיבה רק בשעות יום במזג אוויר טוב? רכיבה רק בשעות שאינן שעות עומס?
    הגבלת כוחות סוס ממוחשבת ל 80 כוחות סוס? איסור דיבורית? איסור לשים טלפון על מתקן?
    הגבלת צבעים מותרים לכלים רק לצבעים זוהרים? הרי אפשר להמשיך את הרשימה הזאת כל היום, אין לזה סוף, רק התחלה.

    תפקיד האנשים שאמונים על סדר במדינה זה להגן עלי מפני אחרים, זה לא תפקיד של אף אחד להגן עלי מעצמי.
    מה שקורה ב 30 שנה האחרונות באירופה זה מעבר לטפשות, זה כבר רשעות.
    וואללה, לא יכולתי לכתוב את זה יותר טוב, שאפו.

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    זו לא הורדה של הדו״ג מהכביש, אבל זה צעד בכיוון הזה.

  11. #26
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    כשברשות הנ"ל יושבים אנשים שההבנה באופנוע ואולי בכלל בתחום התחבורה שואפת לאפס.
    והם מסתמכים על טבלאות סטיטיסטיקה ותיאוריות אי אפשר לצפות למשהו מעבר לנסוי והתהייה.
    ואת המחיר איך לא אנחנו נשלם.

    אני בספק אם מישהו מהם אי פעם רכב על אופנוע או נהג רכב מעבר לפרייבט או סטיישין 7 מקומות.

    אני כן חושב שקורס נכון ישפר את יכולת ההתמצאות של הרוכב .
    אבל בהיעדר חינוך תעבורתי שינוי מנטליות מקומית וכמובן עבודה נכונה גם עם נהגי כלי הרכב התאונות ימשיכו ופשוט יהיו חברות שיגזרו קופון
    אני מקווה שלפחות יועיל למשתלמים בקורס.




    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    פשוט, אם הקורס לא יהיה חובה(סיכוי אפסי) כל תאונה שתהיה פשוט יגידו, הוא לא עשה את הקורס ולכן זה קרה לו.
    בתור רוכב צעיר הייתי שמח לקורס שיתן לי פרספקטיבה שונה על הכביש, אבל אני יודע שזה יהיה עוד ישראבלוף.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    170
    אני חושב שהדבר שהכי מצער בכל השרשור הזה הוא חוסר האמון המושרש של המגיבים כאן במוסדות המדינה.
    אם יעשו את זה נכון (אפשרי, בר ביצוע אבל מצריך תכנון, הכשרה, פריסה ופיקוח מורכבים - לא סביר)
    או שיעשו את זה עקום (הרבה יותר סביר) זו לא הבעיה האמיתית.
    הבעיה שהכי מטרידה אותי בהקשר הזה (ובהרבה הקשרים אחרים) היא אובדן אמון מוחלט במע' וביכולות שלה בשילוב עם אדישות ואפטיות.
    זה לא הולך למקום טוב, וחבל, כי זה שלנו.
    (גילוי נאות - אני שייך לאוכלוסיה המיואשת והאפטית).

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי EGEG צפיה בהודעה
    אני חושב שהדבר שהכי מצער בכל השרשור הזה הוא חוסר האמון המושרש של המגיבים כאן במוסדות המדינה.
    אם יעשו את זה נכון (אפשרי, בר ביצוע אבל מצריך תכנון, הכשרה, פריסה ופיקוח מורכבים - לא סביר)
    או שיעשו את זה עקום (הרבה יותר סביר) זו לא הבעיה האמיתית.
    הבעיה שהכי מטרידה אותי בהקשר הזה (ובהרבה הקשרים אחרים) היא אובדן אמון מוחלט במע' וביכולות שלה בשילוב עם אדישות ואפטיות.
    זה לא הולך למקום טוב, וחבל, כי זה שלנו.
    (גילוי נאות - אני שייך לאוכלוסיה המיואשת והאפטית).
    למה עוד אפשר לצפות?
    ידוע לכל בר דעת שצריך לעשות שינוי בהוראת הרכיבה, כשגופים מקצועיים מעורבים בתהליך.
    זה קורה? לא. מנפיצים עוד פתרון עקום. אז למה שיהיה אמון?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #30
    ציטוט נכתב במקור על ידי EGEG צפיה בהודעה
    אני חושב שהדבר שהכי מצער בכל השרשור הזה הוא חוסר האמון המושרש של המגיבים כאן במוסדות המדינה.
    אם יעשו את זה נכון (אפשרי, בר ביצוע אבל מצריך תכנון, הכשרה, פריסה ופיקוח מורכבים - לא סביר)
    או שיעשו את זה עקום (הרבה יותר סביר) זו לא הבעיה האמיתית.
    הבעיה שהכי מטרידה אותי בהקשר הזה (ובהרבה הקשרים אחרים) היא אובדן אמון מוחלט במע' וביכולות שלה בשילוב עם אדישות ואפטיות.
    זה לא הולך למקום טוב, וחבל, כי זה שלנו.
    (גילוי נאות - אני שייך לאוכלוסיה המיואשת והאפטית).
    כמה שאתה צודק, וזה עוד למרות שבאופן יחסי לעבר (שנות מפא"י וההסתדרות העליזות), המצב כיום סביר.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 07-06-2018, 00:09
  2. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-12-2016, 21:29
  3. מחצית מרוכבי הדו-גלגלי רוכבים ללא ביטוח חובה!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 05-11-2016, 21:24
  4. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-12-2015, 20:10
  5. בטיחות - פס הגנה לרוכבי דו גלגלי
    על ידי עמרי בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 11:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO