לאאאאאא
מבקשה לרישום פטנטים נראה מנוע טווין מקבילי בנפח 650 סמ"ק, המנוע מיועד לוי סטרום ולSV אבל אלו יצטרכו לקבל שם חדש ללא האות V בשם.
אם אני לא טועה רק דוקאטי וסוזוקי בקטגוריה הבינונית מיצרים עדיין מנועי V בזמן שלכל השאר יש מנועי טווין מקבילי
<br><br>Suzuki-SV-650-SV-700-Patent-2020-Parallel-Twin-169Gallery-fbec3667-1737633.jpg
<br><br>Suzuki-Patent-2020-Parallel-Twin-169Gallery-fe6d8f6a-1737635.jpg
לאאאאאא
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
יכול להיות שזה איזה 400-500 סמ"ק שנועד להחליף את המנוע של המיני-סטרום והאינזומה?
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
ומוטו גוצי :-)אם אני לא טועה רק דוקאטי וסוזוקי בקטגוריה הבינונית מיצרים עדיין מנועי V בזמן שלכל השאר יש מנועי טווין מקבילי
זה אתה החלטת שהם יהיו "בנפח זהה". אני כתבתי שלא.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
הדגם לא יבוא על חשבון הדגמים הנוכחיים. בכל זאת, מדובר בסוזוקי, חברה שמוציאה דגם טוב וממשיכה לייצר אותו במשך עשורים בלי שינוי משמעותי, וחיה לפי"אם זה לא שבור, אל תתקן את זה".
ההשערה שלי - אולי מדובר בדגם שבא למלא את החלל בין ה-SV לדגמי ה-250 מבחינת הספק? בכל זאת, יש פער של 50 סוסים שאם לא ניקח בחשבון את צמד ה-DR, שלא מיובא לאירופה מעל לעשור, קיים בשוק ה-A1 האירופאי.
אולי מדובר במנוע פשוט יותר לאחזקה מווי-טווין שמיועד לארצות המזרח/דרום אמריקה, ושם דגש על חסכונות בדלק והוצאות שוטפות. (נוסח NC). אולי אנו רואים את יורש העצר של ה-GS500 המיתולוגי. מי יודע?
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא