תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: ההבדל בין 250 ל 350-400 סמ"ק

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    4

    ההבדל בין 250 ל 350-400 סמ"ק

    שלום לכולם
    אני רוכב כרגע על ג'וי מקס 125 , ובעקבות נסיעות מרובות על כביש בין עירוני אני מעוניין לעלות בנפח הקטנוע.
    השאלה שלי, אם בנסיעה בין עירונית, של מהירות ממוצעת נדרשת של בערך 110-130 אני יכול (מבחינת הסלד הגבוהה) לרכב על 250 סמ"ק או לעלות לנפח גדול יותר...?
    הנסיעות שלי כרגע נעות באיזור ה60 ק"מ ביום יום, ופעם בשבועיים נסיעה הלוך ושוב של 130-140 ק"מ (כרגע עושה את זה עם רכב).

    תודה לעונים

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אפשרי, אבל לא יהיו רזרבות לעקיפה.
    110-120 זה די סביר, 130 זה כבר לחוץ ל250. חלק מהם סוגרים רק 140, וגם זה לא תמיד.
    350-400 ייתנו לך הרבה יותר מרווח נשימה.
    הם סוגרים אזור ה160 ויש להם הרבה יותר מומנט ככה שב120 אתה יכול להאיץ די בסבבה, בעוד ב250 סמ"ק גם אם אתה נותן פול גז לא קורה בערך כלום.
    הם גם יותר נוחים וגדולים בדר"כ.
    מבחינת החיסרונות, זה העלויות - מחיר קנייה \ הביטוח שקופץ בכ1000 שקל לשנה \ חלק מהם גם יקרים יותר בטיפולים\צריכת דלק.
    בקיצור עניין של פינוק מול כסף. אם עוד 2000+- שקל בשנה לא משמעותי בשבילך - אז תהנה הרבה יותר מהנפחים הגדולים.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    5
    לא יודע אם רלוונטי עדיין, אך אשתף
    אני גם רוכב 60 ק"מ ביום על דאוןטאון 250.
    תכננתי לרכוש 350 אבל חבר טוב שיכנע אותי שאין הבדל כמעט וחבל על התוספת ביטוח.
    מעבר לזה שמדובר בכלי מצוין, אני מאוד מצטער שלא לקחתי את ה 350.
    ההבדל ממש מורגש וכמו שרשמו חסר לך את הרזרבה בכביש מהיר, 110 סוחב, אבל אתה לא תעבור את ה 120 גם אם תרצה(GPS).
    לטעמי לא שווה את החיסכון של 100 ש"ח בביטוח ברגע שאתה עולה על כביש בינעירוני בקביעות.
    בהצלחה

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2020
    הודעות
    7
    היי.
    חבר שלי נוסע על דיאלים 250סמק ומשייט בו ב 120. עקיפה ב 140? כן אפשרי אבל מרגישים שכבר אין לו כוח.

    לי אישית יש mt03 אז 140 זה מהירות שיוט נמוכה אבל איפה כבר תשתמש במהירויות כאלה? אנחנו ץ חיים בישראל לכביש מהיר משמעו 110 גג...

    כמו שכתבו כאן אני מצטרף - אם 2000₪ בשנה לא נורא - הפינוקים שווים כל גרוש. אם נורא, גם ה 250 יהיה טוב אך פחות מפנק בכוח.
    אם אתה מחפש ריגוש - לך על אופנוע ולא קטנוע

    Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי pavelon צפיה בהודעה
    היי.
    חבר שלי נוסע על דיאלים 250סמק ומשייט בו ב 120. עקיפה ב 140? כן אפשרי אבל מרגישים שכבר אין לו כוח.

    לי אישית יש mt03 אז 140 זה מהירות שיוט נמוכה אבל איפה כבר תשתמש במהירויות כאלה? אנחנו ץ חיים בישראל לכביש מהיר משמעו 110 גג...

    כמו שכתבו כאן אני מצטרף - אם 2000₪ בשנה לא נורא - הפינוקים שווים כל גרוש. אם נורא, גם ה 250 יהיה טוב אך פחות מפנק בכוח.
    אם אתה מחפש ריגוש - לך על אופנוע ולא קטנוע

    Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
    110 גג? זה אולי שמור לתמרורים. רוב התנועה בכבישים המהירים מתנהלת גם ב-120-130.

אשכולות דומים

  1. מה ההבדל בין הדגמים SIXDAYS ו FACTORY?? (כ"ע)
    על ידי yashivdafna בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 30-01-2019, 11:50
  2. מה ההבדל בין ג'וימקס ל-XL? (כ"ע)
    על ידי almog1 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 31-03-2018, 17:56
  3. (כ"ע) מה ההבדל בלימוד, בין A1 לA?
    על ידי Busy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 17-07-2017, 15:21
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 16-11-2016, 13:24
  5. (כ"ע) en500 מה ההבדל בין רצועה לשרשרת ?
    על ידי gili75 בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 10-04-2016, 21:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO