תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: רכיבה ראשונה: ק.ט.מ 890 דיוק R

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    רכיבה ראשונה: ק.ט.מ 890 דיוק R

    הרכיבה על הק.ט.מ 890 דיוק R בהשקה המקומית במסלול פצאל פתחה לנו את התיאבון, אז לקחנו את הביצועיסט הספורטיבי הזה למבחן מקיף על כבישי ישראל; המבחן המקיף, הווידאו המלא וגלריית התמונות של אופק דנון - בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...8%d7%90%d7%9c/


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    נשמע ונראה מעולה, במציאות הוא פצפון, בעיקר ברוחב שלו ונראה סופר קליל
    Tracer 900

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    רק דבר אחד אני לא מבין (וגם לא התייחסו אליו) מיכל דלק של 14 ליטר?! לאופנוע של כמעט 900 סמ"ק? מעצבן ברמות, ולפחות לי - פוסל לגמרי אופנוע כזה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Wile E. Coyote צפיה בהודעה
    רק דבר אחד אני לא מבין (וגם לא התייחסו אליו) מיכל דלק של 14 ליטר?! לאופנוע של כמעט 900 סמ"ק? מעצבן ברמות, ולפחות לי - פוסל לגמרי אופנוע כזה.
    זה הפך לנורמה בסגמנט הזה ובגלל זה פסלתי את הXSR 900 שאני מאד אוהב

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    זה לא אופנוע אדוונצ'ר שנועד לנסוע כל היום וכל הלילה איירון בטים.
    עם צריכה ממוצעת של נגיד 1:20 בבין עירוני, זה יביא אותך לכ280 ק"מ למיכל.. לא הבדל גדול ממיכל ממוצע של 17 ליטר.

  6. #6
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    נתקלתי לא פעם ברוכבים שלא ממלאים פול טנק רק כי זה "יותר קל בווילי"... אז.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    זה לא אופנוע אדוונצ'ר שנועד לנסוע כל היום וכל הלילה איירון בטים.
    עם צריכה ממוצעת של נגיד 1:20 בבין עירוני, זה יביא אותך לכ280 ק"מ למיכל.. לא הבדל גדול ממיכל ממוצע של 17 ליטר.
    ועדיין מכיר הרבה שויתרו על אופנועים בקטגוריה בגלל מיכל קטן.
    אני למשל הייתי רוכב היום על אינדיאן FTR אם לא היה לו מיכל קטן, לא חייבים אדוונצ'ר כדי לעשות טיולים, זה כמו צב שסוחב את הבית כל היום בזמן שהוא לא משתמש בו רוב הזמן.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    אולי יש כאן גם אלמנט מסויים של משחק מספרים בקשר למשקל.
    בכל אופן לדעתי מיכל קטן לאופנוע נייקד לא אמור להיות בעיה שכן אלו אופנועים ״עירוניים״.
    אני כרגע רוכב על גוצי v7 עם מיכל של 21 ליטר וחושב אולי פעם כשכל אופנוע היה כלבויניק מצד אחד,
    והיה פחות יעיל בצריכת דלק מצד שני, היה הרבה יותר חשוב מיכל גדול.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    זה לא אופנוע אדוונצ'ר שנועד לנסוע כל היום וכל הלילה איירון בטים.
    עם צריכה ממוצעת של נגיד 1:20 בבין עירוני, זה יביא אותך לכ280 ק"מ למיכל.. לא הבדל גדול ממיכל ממוצע של 17 ליטר.
    מה הקשר לאיירון בט? אנחנו מדברים על טווח אפקטיבי של פחות מ 200 ק"מ, כל רכיבת טיול היא מסע בין תחנות דלק, שימוש בכלי ביום יום מחייב היכרות משמעותית עם התחנות באזור.
    הסיכוי ל 20 ק"מ לליטר הוא נמוך אבל יאללה, ההבדל הוא של 60 ק"מ או אם תרצה (ולא משנה מה הצריכה) פאקינג מעל 20%.
    ומה שבאמת מעצבן זה שאין כמעט התייחסות של עיתונאי האופנועים לנושא. הם מקבלים לסיבוב - וזה כנראה מספיק, או שממילא עוצרים לתדלוק ורשמים. תלונות מקבלים רק מכלים שנמסרים למבחן ארוך טווח, וגם זה בדרך כלל באיזו הערת שוליים.
    אבל בחיי היום יום - זה לא ממש נסבל. וזו בעייה שאי אפשר לפתור אח"כ ע"י אפטר מרקט.
    ובמקרה הזה מדובר באופנוע שבהחלט אמור לשרת אותך גם ביום יום וטיולים, לא רפליקת מסלול קיצונית.
    מבחינתי - אופנוע כביש (לא מסלול טהור) של קרוב לליטר עם פחות מ- 17 ליטר מיכל לא צריך להיות מיוצר. אופנעי ספורט תיור 21 ליטר ומעלה ואדוונצ'רים מוזמנים לסחוב 25 ליטר. פעם כל האופנועים היו ככה. וצריכת הדלק של האופנועים לא השתנתה כל כך ב 20 השנים האחרונות (בניגוד למכוניות עם הטורבו וההיברידיות)
    מה קרה? היצרנים עושים את זה כי:
    א. אף כתב כמעט לא מתייחס
    ב. האופנוע יוצא קליל יותר וזריז יותר בכתבה כי הוא שוקל פחות ומרכז הכובד נמוך יותר. קלישאות של איזמל מרקיע לשחקים וכ'
    ג. צריכת הדלק יוצאת טיפה נמוכה יותר (כי סוחב קצת פחות)
    ד. קל יותר לעצב ולמקם את מיכל הדלק (ראה את הפתרון שKTM מצאו ל אחרונה לאדוונצרים הבינוניים)

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    בטיולים בדרך כלל עוצר אחרי שעה וגג שעתיים שזה בערך מהמרכז עד קצרין בקצב רגוע. זה אומר שצריך לתכנן מסלול קצת יותר טוב ואולי עצירת תדלוק נוספת. דווקא ליום יום נםפח המיכל אמור להפריע יותר בגלל תדלוקים תכופים. באסת התדלוקים צריכה להיות שקלול של המיכל וצריכת הדלק במצב רגוע וקרבי. ה NC לגם כ 1-10 בקצה הגבוה וגם עם מיכל של 23 ל' תדלקתי בטיול ארוך אחד 4 פעמים (יצאתי מלא). האמת ש 890 נורא הרשים אותי במדד הפאן ואני עדיין משתעשע ברעיון. תחושת חיבור מיידי. לא שוכחים דברים כאלה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ 790 דיוק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 21-07-2018, 23:15
  2. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו G 310 R
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-09-2017, 20:53
  3. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ דיוק 390 דור שני
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 17:09
  4. רכיבה ראשונה: AJP PR5 250 PRO
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 15:28
  5. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 23:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO