בטיולים בדרך כלל עוצר אחרי שעה וגג שעתיים שזה בערך מהמרכז עד קצרין בקצב רגוע. זה אומר שצריך לתכנן מסלול קצת יותר טוב ואולי עצירת תדלוק נוספת. דווקא ליום יום נםפח המיכל אמור להפריע יותר בגלל תדלוקים תכופים. באסת התדלוקים צריכה להיות שקלול של המיכל וצריכת הדלק במצב רגוע וקרבי. ה NC לגם כ 1-10 בקצה הגבוה וגם עם מיכל של 23 ל' תדלקתי בטיול ארוך אחד 4 פעמים (יצאתי מלא). האמת ש 890 נורא הרשים אותי במדד הפאן ואני עדיין משתעשע ברעיון. תחושת חיבור מיידי. לא שוכחים דברים כאלה.


ציטוט ההודעה בתגובה