קצת יותר מידע:
המצברי עופרת מחולקים גם לקטגוריות של נוזל וג'ל (אאלט נקראים גם AGM) המחיר בהתאם אבל השוני לא כזה גדול. שווה יותר אם קונים מצבר עופרת ללכת על ג'ל כאשר האחרונים עמידים יותר כנגד זה והליטיום ככל הנראה בראש מהבחינה הזאת (וגם הרבה יותר קלים), הבעיה היחידה היא "מחיר" של הליטיום.
אין ספק שמטען פותר את העיניין (כשאין מספיק מחזורי טעינה מהאופנוע) וכנראה שצריך במצבר שיש לך כרגע יותר ממחזור טעינה אחד בשבוע אבל בשביל הידע בוא נבדוק כמה דברים:
ניסיתי למצוא תמונה של המצבר שלך כדי לקבל חיווי עליו באם הוא נוזל או ג'ל, האם ידוע לך איזה סוג הוא? (ראיתי גם את ההשוואה בין היואסה לוולטה, בפועל יש הבדלים מבחינת איכות, הרבה מדווחים שהיואסה חזקים יותר\ מחזיקים יותר זמן ושהוולטה זולים אבל לא מחזיקים הרבה אבל לא ירדו לפרטים מבחינת דגם ספציפי)
כמה ק"מ אתה נוסע בין הנעות?
האם נוח לך לחבר את הכלי לטעינה?
במידה והמצבר הינו מסוג עופרת חומצה - נוזל, האם יש אופציה להחליף אותו לג'ל בהשלמת הפרש\ללא עלות?