ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
מצברי ליתיום לאופנועים מגיעים עם bms.
כאמור, הוא גם ייפרק, אבל ייהרס פחות.
ההבדל במטען בינו לבין מצבר עופרת הוא שמטען ליתיום טוען במתח קבוע, ומטען מצברי עופרתחוצץמצה טוען במתחים משתנים ופולסים שלא טובים לליתיום.
עניין המטען הוא נכון מאוד.
מטען חכם למצברי חומצה עופרת אינו מתאים.

אני הייתי משתמש בשנאי רגיל של כ 14 וולט וזרם לפי הדף נתונים של המצבר. אני מניח ש 2-5 אמפר יהיו בתחום הנכון.
את עצירת הטעינה יבצע ה bms עצמו שעל המצבר.

אגב, בעניין אחר שנידון כאן-
יואסה הוא יצרן מצברים מהשורה הראשונה. גם של סוללות ליטיום.
אין מה להשוות אותו לשום יצרן מדבקה ישראלי. זה פשוט לא אותה ליגה