בואו נתחיל מהבסיס...
יש הסכמה על מעורבות גדולה יותר של הרוגים ופצועים על דו גלגלי ביחס לשעורם על הכביש ?
( טל שביט ז״ל התכחש לכך שנים למשל עד שהפך למספר בסטטיסטיקה).
אם תהיה הסכמה השלב הבא הוא לנתח את הנתונים ולהחליט מה האחריות של הרוכבים למספרים האלו והאם הדרכה באמת תשפר את המצב.
לי באופן אישי אין ספק שחלק ניכר מהתאונות קשורות בגורם האנושי מהצד של הרוכבים.
הגיל, המנטליות ובכלל חוסר תרבות מזרח תיכונית.
כל נהג רכב חווה את זה יומיום על בשרו.
הייתי מציע לעשות את החשבון הזה יחד עם לקיחת אחריות אישית.