הונדה חושפת את הדור הרביעי של ה-NC750X - שמשודרג בשלדה ובמתלים, במנוע חזק יותר, בעיצוב, וכמובן באלקטרוניקה; הפרטים והתמונות - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%95%d7...f-%d7%9c-2021/
![]()
הונדה חושפת את הדור הרביעי של ה-NC750X - שמשודרג בשלדה ובמתלים, במנוע חזק יותר, בעיצוב, וכמובן באלקטרוניקה; הפרטים והתמונות - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%95%d7...f-%d7%9c-2021/
![]()
מהלך הבולמים וגובה המושב אומרים שמדובר בדגם ה-S (שלא מגיע ארצה) שלבש בגדים של X.
קיצור יחסי ההעברה בשלושת ההילוכים - לטעמי טעות. כמעט כל המבחנים מאז שנוצר הדגם בגלגולו הראשון התלוננו על מנתק ההצתה שמגיע מוקדם מדי, ועכשיו הוא יגיע מוקדם יותר. נראה שהונדה שמו את כל הקלפים בדגם ה-DCT בלי להתחשב ברוכבי הדגם הידני.
ההספק - מספיק. העיצוב - מעולה. יכלו לשנות את מיקום הרגליות ולמקמם בצורה נייטרלית יותר, ולא כזו שמזכירה תנוחת ישיבה של נייקד ספורטיבי. הפורומים של בעלי ה-NC שנים זעקו לשני דיסקים מקדימה, גלגלי 19 אינץ' ולפחות מעט מהאבזור שה-XADV קיבל (בולם קדמי הפוך, גלגלי שפיצים וכו'). ייתכן שהשמועות שהונדה מתכננים לשחרר אפריקה טווין חדש המתבסס על מנוע ה-NC נכונות ולכן הם הפכו אותו למוטה כביש עוד יותר משהיה, כדי לא לפגוע בתחרות.
מחכים לראות מה הכנף האדומה תשחרר.
המנתק הצתה לא יגיע מוקדם יותר כי הרחיקו אותו.
אבל תכלס, אין ספק שההילוכים הנמוכים קצרים גם ככה. בdct, זה אולי יתרון, בידני זה סתם באסה.
מעבר לזה,
עוד כוח,
יותר קל,
יותר תא מטען,
יותר נמוך....
רק דברים טובים
ה-NC מספק בדיוק מה שה-NC מיועד לספק, לבקש ממנו יותר יהיה כמו לבקש מסובארו להיות יותר מרצדס אבל לשאר סובארו.
מישהו פה בפורום ואני לא אגיד מי בשביל שלוקי לא ייעלב, החליט שה-NC לא מספיק חזק וצריך עוד...אז זהו שלא!
מישהו שבשביל הקטע נקרא לו "מוקי" ירד מכלי חזק, מאד חזק, בין החזקים בסקלה, ישר לאופנוע מתחילים רגוע, מאוד רגוע,
בצד השני של הסקלה כי הוא רצה.......המון דברים, רק לא מהירות, כוח ושלילת רישיון. שזה סבבה לגמרי כי יש המון בעלים
מרוצים של NC שזה בדיוק הכלי עבורם, כי אם מישהו מחפש כלי כמו האפריקה, עם כוח כמו של האפריקה, ונראה כמו האפריקה
(תבחרו על שם של אופנוע אחר זה יעבוד גם) אז שיקנה אפריקה...
אכן יש הרבה תלונות של אחרים שצריך עוד, וצריך זה ואולי גם, אבל מישהו בהונדה החליט שמה שיש זה מה שצריך וכל השאר
יחכו לדגם חדש אחר או לחלופין יקנו משהו שונה מהמבחר של הונדה, שבחו"ל אגב יש אופציות רבות הרבה יותר גם ב 800 CC
בקיצור ה-NC נועד לאלה שצומחים מקטנוע (רמז תא מטען) או אופנוע "קטן" ולא לאלה שמחלטים לשנמך...לא מכיר הרבה בעלי
סופרספורט שעשו מהפך דומה.
הונדה מיישרים קו, מותחים את הדגם לעוד שנתיים שלוש לא מתכוונים מסיבותיהם הם להוציא עדיין משהו חדש אבל רוצים להישאר
רלוונטיים בשוק עוד קצת, את הכסף הגדול הם עושים מדגמים אחרים.
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 10-11-2020 בשעה 21:43.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
יותר הספק, פחות משקל, מנתק הצתה קצת יותר רחוק...
מדור לדור, ה-NC מתקרב להיות אופנוע נורמאלי כמו כולם.
נחכה למודל 2031, כנראה שאז נזכה לקבל 70 סוסים על 200 קילו וה-NC יהיה מתחרה ראוי לורסיס 650.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מי יודע למה ל-NC יש וישרים בצד הפנימי של המשקף?
![]()
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
למה לא? אולי זה ההבדל בין להכניס קסדה לבין לא?
בנוכחי, שואי nxr נכנסת, שואי ניאוטק לא.
לגבי גובה מושב, מה זה משנה לך? המרחק מהמושב לרגליות נשאר אותו דבר.