ימאהה חושפת את גרסת ה-SP הקרבית של ה-MT-09 החדש - עם בולמי פרימיום של קאיאבה ואוהלינס, עם בקרת שיוט, עם צביעה מיוחדת בהשראת ה-R1, ועם נגיעות עיצוביות נוספות; הפרטים, התמונות והווידאו - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%99%d7%9e%d7...7%d7%93%d7%a9/
![]()
ימאהה חושפת את גרסת ה-SP הקרבית של ה-MT-09 החדש - עם בולמי פרימיום של קאיאבה ואוהלינס, עם בקרת שיוט, עם צביעה מיוחדת בהשראת ה-R1, ועם נגיעות עיצוביות נוספות; הפרטים, התמונות והווידאו - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%99%d7%9e%d7...7%d7%93%d7%a9/
![]()
קפיצה משמעותית במכלולים וטוב שכך. עכשיו הוא אופנוע שלם יותר.
חשבתי שימאהה לא יצליחו להתעלות על הכיעור של ה-MT הקודם, אב וואלה - הם הצליחו.
אני חושב שיש להם תחרות פנימית "מי מעצב את הפנס הקדמי המכוער ביותר".
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני מתגעגע לזמנים שאופנועים הגיעו עם פנסים עגולים.
הטרייסר 9 עכשיו באתר ימאהה.
עיצוב לא רע, ארגזי צד לא קשורים לכלום והמושב עדיין בזווית דחיפה קדימה אבל השאר מישר קו עם שאר האופנועים בקטגוריה ם מתלים סמי אקטיבים, מסך TFT "נורמלי" וקוויק שיפטר העלה והורדה, כמובן IMU וכל מה שקשור אליו
מי קבע שעדיף לנשוך במקום ללטף?
mt-07
בכביש עדיף נשיכה אבל שעדיין תגיעה ברגש מהידית ובשטח עדיף משהוא פחות אגרסיבי.
ידידנו סמיילי אוהב מותגים, ברגע שיש סמל אוטומטית זה עובד מצויין ברגע שאין זה לא מספק, זה יותר אפקט פסיכולוגי מאשר מציאות.
על הבלמים של ימאהה אין סמל, לא כל דגם עובד מעולה אבל הno name שלהם בכמה דגמים עובד מעולה אל מול הממותגים.