ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
עריכה ותוספות
אחרי חיטוט בפוסט המקורי וכל השרשור סביבו -
יש סיכוי טוב שהתקלה נגרמה עקב התקנה לקויה של הגלגל האחורי ע"י הלקוח או מישהו אחר שטיפל באיזור (החליף צמיג למשל).
יש בחור שציין שהחליפו באופנוע שלו צמיג אחורי במקום לא משהו והרכיבו לא טוב, מה שגרם לבלאי של הגומיות. בביקור שלו במוסך המרכזי עלו על הבעיה והחליפו אותן, ככה שזה בהחלט אפשרי שהתקלה נבעה מתחזוקה לקויה של הלקוח.

אם זו אכן הסיטואציה, היבואן בסדר מבחינה טכנית, אבל התגובה שלו לא משהו בכלל.
וכן, תמוה שאפשר בכלל להרכיב גלגל אחורי בדרעק הזה בצורה שתגרום לכזו שחיקה. WTF?
לא תמוה בכלל אם אתה לוקח בחשבון חוסר מקצועיות\הבנה...


כרגע אין הרבה אופציות, אז לפני שכולם מתחילים לצדד בכל צד:

- חובת הוכחה חלה על שני הצדדים ובנתיים רק צד אחד היה יותר אינפורמטיבי, אל תצפו שכל בעל מוסך יידע להוציא התנסחות של עורך דין בפייסבוק.
- לא מצויין איזו יד הכלי, אם הכלי יד ראשונה קשה להאמין שלא יעלו על זה בהרכבה או בבדיקה שלפני מסירה\אחד הטיפולים ולכאורה אין הוכחה על טיפולים.
- באם הכלי יד שניה אזי ייתכן שזו אשמת הלקוח\ מוסך הנוכחים באם הכלי היה תקין אצל הבעלים הראשון.
- באם הבעלים קנה אותו יד שניה יש סיכוי שעיניין התחיל עם הבעלים הקודם שטיפל בו באופן לקוי.

המצב האחרון (כהרחבה למה שARIEL1985 כתב) זה מצב שנתקלתי בו הרבה פעמים עם אופנועים שונים שבהם הקונה לא לוקח את הכלי לבדיקה ומסתמך על המילים היפות של המוכר ומגלה אח"כ שקיבל חתול בשק ואז המוכר יגיד לו "אצלי הוא היה עשר" או "מה אחי זה חרא סיני... דבר עם החברה..."

ולגבי "טיפול דאמפרים": מגדילי ראש בודקים אותם עם כל פירוק גלגל ואם צריך אז מגרזים.