תוצאות 1 עד 15 מ 31

אשכול: מה דעתכם על התקלה הזאת ותגובת היבואן (בנלי)?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    עריכה ותוספות
    אחרי חיטוט בפוסט המקורי וכל השרשור סביבו -
    יש סיכוי טוב שהתקלה נגרמה עקב התקנה לקויה של הגלגל האחורי ע"י הלקוח או מישהו אחר שטיפל באיזור (החליף צמיג למשל).
    יש בחור שציין שהחליפו באופנוע שלו צמיג אחורי במקום לא משהו והרכיבו לא טוב, מה שגרם לבלאי של הגומיות. בביקור שלו במוסך המרכזי עלו על הבעיה והחליפו אותן, ככה שזה בהחלט אפשרי שהתקלה נבעה מתחזוקה לקויה של הלקוח.

    אם זו אכן הסיטואציה, היבואן בסדר מבחינה טכנית, אבל התגובה שלו לא משהו בכלל.
    וכן, תמוה שאפשר בכלל להרכיב גלגל אחורי בדרעק הזה בצורה שתגרום לכזו שחיקה. WTF?
    לא תמוה בכלל אם אתה לוקח בחשבון חוסר מקצועיות\הבנה...


    כרגע אין הרבה אופציות, אז לפני שכולם מתחילים לצדד בכל צד:

    - חובת הוכחה חלה על שני הצדדים ובנתיים רק צד אחד היה יותר אינפורמטיבי, אל תצפו שכל בעל מוסך יידע להוציא התנסחות של עורך דין בפייסבוק.
    - לא מצויין איזו יד הכלי, אם הכלי יד ראשונה קשה להאמין שלא יעלו על זה בהרכבה או בבדיקה שלפני מסירה\אחד הטיפולים ולכאורה אין הוכחה על טיפולים.
    - באם הכלי יד שניה אזי ייתכן שזו אשמת הלקוח\ מוסך הנוכחים באם הכלי היה תקין אצל הבעלים הראשון.
    - באם הבעלים קנה אותו יד שניה יש סיכוי שעיניין התחיל עם הבעלים הקודם שטיפל בו באופן לקוי.

    המצב האחרון (כהרחבה למה שARIEL1985 כתב) זה מצב שנתקלתי בו הרבה פעמים עם אופנועים שונים שבהם הקונה לא לוקח את הכלי לבדיקה ומסתמך על המילים היפות של המוכר ומגלה אח"כ שקיבל חתול בשק ואז המוכר יגיד לו "אצלי הוא היה עשר" או "מה אחי זה חרא סיני... דבר עם החברה..."

    ולגבי "טיפול דאמפרים": מגדילי ראש בודקים אותם עם כל פירוק גלגל ואם צריך אז מגרזים.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    לא תמוה בכלל אם אתה לוקח בחשבון חוסר מקצועיות\הבנה...

    ולגבי "טיפול דאמפרים": מגדילי ראש בודקים אותם עם כל פירוק גלגל ואם צריך אז מגרזים.
    היה לי כמה וכמה אופנועים שיש בהם גומיות בנאבה של הגלגל האחורי. האמת, לא חושב שהיה לי אופנוע בלי כאלה, זה עד כדי כך בסיסי.
    האופנוע היחיד שאי פעם דרש התעסקות איתן זה GPX בן 25 שנה (הוא היה בן 20 אז, פייר) שהן התייבשו קצת מרוב גיל וההמלצה בפורום האמריקאי הייתה להכניס ספייסרים מפלסטיק של חד"פ בין הגומיות לתושבת גג"ש כדי להמעיט את החופש בפתיחת גז. עשיתי את זה ומאז לא הייתה שום בעיה.
    יש לי אופנועים בלי 20-25 שנה עם מאות אלפי קילומטרים שלא דורשים שום נגיעה בספייסרים האלה ואני מתקשה להבין איך אפשר בכלל להרכיב את הגלגל בצורה שהספייסרים לא יתיישבו טוב, באמת, זה גיאומטרית לא מסתדר.

    לא מאמין שהTRX, כמה סיני שהוא לא יהיה, דורש לגעת בגומיות האלה יותר מאופנוע יפני מקביל בן זמננו, שזה בערך פעם בחיי האופנוע, במקרה הרע.

    על פניו זה נראה כמו פשלה של הלקוח בתחזוקה, פייר. לא ברור לי איך אפשר היה ליסוע עם זה, אבל ראבאק, אנשים נוסעים בכל מיני צורות (יצא לי ליסוע כמה מאות קילומטרים עם קליפר תפוס, פשוט לא ידעתי אחרת)

    אבל התגובה של המוסך מבאסת. יכלו לכתוב הרבה פחות ולקבל הרבה יותר ולצאת מקצועיים ולא מתלהמים.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    היה לי כמה וכמה אופנועים שיש בהם גומיות בנאבה של הגלגל האחורי. האמת, לא חושב שהיה לי אופנוע בלי כאלה, זה עד כדי כך בסיסי.
    האופנוע היחיד שאי פעם דרש התעסקות איתן זה GPX בן 25 שנה (הוא היה בן 20 אז, פייר) שהן התייבשו קצת מרוב גיל וההמלצה בפורום האמריקאי הייתה להכניס ספייסרים מפלסטיק של חד"פ בין הגומיות לתושבת גג"ש כדי להמעיט את החופש בפתיחת גז. עשיתי את זה ומאז לא הייתה שום בעיה.
    אבל התגובה של המוסך מבאסת. יכלו לכתוב הרבה פחות ולקבל הרבה יותר ולצאת מקצועיים ולא מתלהמים.
    בהחלט, רק שזה מאשים וזה מתגונן בלהאשים חזרה ובגדול זה מפספס מהמקצועיות, מהנתונים, ובכלל מהשיח עצמו בנושא.

    החלפתי פעם אחת גומיות עגולות לאחר שנגזרו הברגים עצמם שתופסים את הגג"ש האחורי בקליבלנד 250, עד היום לא יודע איך הוא גזר אותם אבל בהתחשב שהכלי "סיני" זה עוד בסדר יחסית ל"עייפות החומר" וגם זה קרה אחרי כמה שנים טובות.
    במוסך הקודם המכונאי הראשי היה בודק ומגרז באם צריך (לרוב כאלו סטייל ה GPX מאשר עגולים). הגירוז מאריך להם את החיים, בפועל מחליפים איך שיש קצת חופש למעט אם יש אופציה כמו הנ"ל (שעובדת מצויין גם בכלים אחרים).

    בעבר שמעתי שמועה שהוציאו בדו"שים את הגומיות כדי לקבל קצת יותר כוח בגלגל האחורי, לא ברור לי עד היום באמת מה עשו ואיך עשו ואם עשו, וכנראה הכוונה היתה על להחליף ג'נט לכזה בלי שיכוך. לא רואה אופציה אחרת שלא נגמרת בנזק לג'נט או לכלי אם זה רק להסיר את הגומיות וסע.
    קצת מבאס שאי אפשר יותר לראות את הפוסט וכיצד זה מתפתח.


    אגב, גם אני למדתי מהפורום של ה GPX את הטריק הנ"ל

אשכולות דומים

  1. מה אתם חושבים על המשאבת ברקס הזאת
    על ידי Tilbalisti בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-01-2020, 00:43
  2. מי היבואן של קסדות ARAI?
    על ידי oradul בפורום פורום ציוד
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-11-2019, 09:59
  3. מי היבואן של מעילי SPOOL?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-11-2016, 23:51
  4. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 27-09-2016, 16:34
  5. מעיל רכיבה laret מישהו מכיר את חברה הזאת? (כ"ע)
    על ידי nadav בפורום פורום ציוד
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 21:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO