עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: R1200R, מה הוא אומר

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799

    R1200R, מה הוא אומר

    2014-bmw-r1200r-8.jpg
    https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...1200r%2007.htm

    200 קילו יבש.. הבנתי שהקלאץ' מניאק וצריך לחצות את האופנוע ל-2 כדי לגעת בו, אבל חוץ מזה.. daing

    לא ידעתי שיש בוקסרים מודרניים שהוציאו להם את הבן, שניקזו להם את הבצקת, שנתנו להם אנטי היסטמין וכו'. אף פעם לא ראיתי כזה.. מה אני מפספס? מה רע בו בעצם? הגיעו כאלה לארץ, או רק שמנדריקים בציון?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    אני לא מצליח להבין את צורת המושב... איך... יושבים בתוך זה? זה כמו טיטול!
    זה אופנוע לנשים בלבד?

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    פנס עגול מפרגנים מדי פעם אבל מושבים שטוחים לא עושים יותר, לא יודע למה

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    פנס עגול מפרגנים מדי פעם אבל מושבים שטוחים לא עושים יותר, לא יודע למה
    מעניין בקישור שצירפת המושב נראה נורמלי

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בבמוו לכל אופנוע יש 3 מושבים לבחור, בתמונה זה נראה לי הנמוך

    לגבי הקלאץ באיזור 2015 לפי מה שאני זוכר הקלאץ עבר קדימה והוא עכשיו רב דיסקי מה שאומר תחזוקה פשוטה, בישנים יותר להחליף קלאץ זה מטורף.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    הבנתי שבחדשים האלטרנטור תפס את המקום של הקלאץ' באמצע

    זה באמת נכון שזה המנוע שמעביר הכי פחות ויברציות לרוכב? כי אחרת הוא סתם בולט..

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    הבנתי שבחדשים האלטרנטור תפס את המקום של הקלאץ' באמצע

    זה באמת נכון שזה המנוע שמעביר הכי פחות ויברציות לרוכב? כי אחרת הוא סתם בולט..
    הוא מעביר ויברציות אבל בתדר אחר שעדיף בהרבה מהתדר של 4 בשורה שמרגיש כמו זימזום.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    1 - יש כאלו בארץ כבר שנים.. מיובא סדיר ויש כאלו רצים בכבישים של א.הקויידש
    2 - ה R1200 מנוע האויר-שמן עד 2014, עם קלאץ' יבש, ואכן צריך לפרק את הכלי ל 2 כדי לטפל/להחליף קלאץ'.. לאידע כמה מחזיק היבש בהשוואה לרטוב, אבל אם לא רוכבים בפקקים תדיר ובזחילה בעיר הרבה, אמור להחזיק יותר ממאה אלף ++ ק"מ.
    וכפי שדרזדנר ציין, מ 2015 המנוע קיבל קירור נוזל (מכונה LC) לכל שלל דגמי ה R (חוץ מה NINET שנשאר עם האויר-שמן) עם קלאץ' רטוב שעבר קדימה. ואכן מעידים שהוויברציות לרוחב עקב הבוקסר ירדו.
    3 - רכבתי רכיבת מבחן 3 שעות ב 2017 על ה R1200R-LC (קירור הנוזל), כלי חמוד ביותר. הבעיה אצלי איתו היתה - השוואה ל K1200S עם 4 בשורה ופול פיירינג (אם כבר רציתי את ה RS למבחן, אבל לא היה אז כלי מבחן בדלק מוטורס). כבר בכביש 1 שיצאנו מת"א לכיוון נס הרים קיללתי ת'אמא של הכלי !!!, תנוחה רוח/חוסר מיגון והבוקסר המתנדנד לצדדים (עדיין מורגש משהו!) בעצירות רמזורים לא נתנו לי מנוח. יש לציין שחבר שבא איתי ולקח את ה 1000XR ציין כשהיה מאחורי חלק מכבישי נס הרים לא ראה אותי אף פעם יורד נמוך כ"כ עם אופנוע !!!!, כנראה התחושה של המומנט הבשרני ומרכז הכובד הנמוך והליניאריות המפתיעה שלו והרוגע מול ה K נתן לי ביטחון להשכיב יותר.
    אחרי כחודשיים הגיע ה RS למבחן וגם אותו לקחתי לסיבוב, יותר הגיוני מבחינת מיגון הרוח, אבל עדיין הנדנודים בעצירות והחום של הבוקסר לרגלים מצריך התרגלות.

    שורה תחתונה - ה R1200R אחלה כלי לתיור רגוע, לדעתי גם יחסית מאוד אמין, בעיקר הדור שלפני ה LC: האויר-שמן עם הקלאץ' היבש כאמור, שנמצא עדיין ב RnineT החדשים. אבל צריך הסתגלות לנדנודים בעיקר למי שרגיל לחלקות של 4 בשורה יפנים שבכלל נשמעים ומרגישים חלקים כמו מכונת תפירה לעומת הבוקסר.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    1 - יש כאלו בארץ כבר שנים.. מיובא סדיר ויש כאלו רצים בכבישים של א.הקויידש
    2 - ה R1200 מנוע האויר-שמן עד 2014, עם קלאץ' יבש, ואכן צריך לפרק את הכלי ל 2 כדי לטפל/להחליף קלאץ'.. לאידע כמה מחזיק היבש בהשוואה לרטוב, אבל אם לא רוכבים בפקקים תדיר ובזחילה בעיר הרבה, אמור להחזיק יותר ממאה אלף ++ ק"מ.
    וכפי שדרזדנר ציין, מ 2015 המנוע קיבל קירור נוזל (מכונה LC) לכל שלל דגמי ה R (חוץ מה NINET שנשאר עם האויר-שמן) עם קלאץ' רטוב שעבר קדימה. ואכן מעידים שהוויברציות לרוחב עקב הבוקסר ירדו.
    3 - רכבתי רכיבת מבחן 3 שעות ב 2017 על ה R1200R-LC (קירור הנוזל), כלי חמוד ביותר. הבעיה אצלי איתו היתה - השוואה ל K1200S עם 4 בשורה ופול פיירינג (אם כבר רציתי את ה RS למבחן, אבל לא היה אז כלי מבחן בדלק מוטורס). כבר בכביש 1 שיצאנו מת"א לכיוון נס הרים קיללתי ת'אמא של הכלי !!!, תנוחה רוח/חוסר מיגון והבוקסר המתנדנד לצדדים (עדיין מורגש משהו!) בעצירות רמזורים לא נתנו לי מנוח. יש לציין שחבר שבא איתי ולקח את ה 1000XR ציין כשהיה מאחורי חלק מכבישי נס הרים לא ראה אותי אף פעם יורד נמוך כ"כ עם אופנוע !!!!, כנראה התחושה של המומנט הבשרני ומרכז הכובד הנמוך והליניאריות המפתיעה שלו והרוגע מול ה K נתן לי ביטחון להשכיב יותר.
    אחרי כחודשיים הגיע ה RS למבחן וגם אותו לקחתי לסיבוב, יותר הגיוני מבחינת מיגון הרוח, אבל עדיין הנדנודים בעצירות והחום של הבוקסר לרגלים מצריך התרגלות.

    שורה תחתונה - ה R1200R אחלה כלי לתיור רגוע, לדעתי גם יחסית מאוד אמין, בעיקר הדור שלפני ה LC: האויר-שמן עם הקלאץ' היבש כאמור, שנמצא עדיין ב RnineT החדשים. אבל צריך הסתגלות לנדנודים בעיקר למי שרגיל לחלקות של 4 בשורה יפנים שבכלל נשמעים ומרגישים חלקים כמו מכונת תפירה לעומת הבוקסר.
    הנידנודים האלו מביאים לקוחות, מסתבר שיש קהל לזה, לי זה לא שינה הרבה עם האופנוע מתנדנד ברמזור, הכל נעלם שפותחים גז ובכל הבוקסרים שלהם שרכבתי מהאוויר לנוזל הרעידות לא היו מציקות כמו למשל הפייזר 600 שהיה לי לפני 17 שנה.

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    1 - יש כאלו בארץ כבר שנים.. מיובא סדיר ויש כאלו רצים בכבישים של א.הקויידש
    2 - ה R1200 מנוע האויר-שמן עד 2014, עם קלאץ' יבש, ואכן צריך לפרק את הכלי ל 2 כדי לטפל/להחליף קלאץ'.. לאידע כמה מחזיק היבש בהשוואה לרטוב, אבל אם לא רוכבים בפקקים תדיר ובזחילה בעיר הרבה, אמור להחזיק יותר ממאה אלף ++ ק"מ.
    וכפי שדרזדנר ציין, מ 2015 המנוע קיבל קירור נוזל (מכונה LC) לכל שלל דגמי ה R (חוץ מה NINET שנשאר עם האויר-שמן) עם קלאץ' רטוב שעבר קדימה. ואכן מעידים שהוויברציות לרוחב עקב הבוקסר ירדו.
    3 - רכבתי רכיבת מבחן 3 שעות ב 2017 על ה R1200R-LC (קירור הנוזל), כלי חמוד ביותר. הבעיה אצלי איתו היתה - השוואה ל K1200S עם 4 בשורה ופול פיירינג (אם כבר רציתי את ה RS למבחן, אבל לא היה אז כלי מבחן בדלק מוטורס). כבר בכביש 1 שיצאנו מת"א לכיוון נס הרים קיללתי ת'אמא של הכלי !!!, תנוחה רוח/חוסר מיגון והבוקסר המתנדנד לצדדים (עדיין מורגש משהו!) בעצירות רמזורים לא נתנו לי מנוח. יש לציין שחבר שבא איתי ולקח את ה 1000XR ציין כשהיה מאחורי חלק מכבישי נס הרים לא ראה אותי אף פעם יורד נמוך כ"כ עם אופנוע !!!!, כנראה התחושה של המומנט הבשרני ומרכז הכובד הנמוך והליניאריות המפתיעה שלו והרוגע מול ה K נתן לי ביטחון להשכיב יותר.
    אחרי כחודשיים הגיע ה RS למבחן וגם אותו לקחתי לסיבוב, יותר הגיוני מבחינת מיגון הרוח, אבל עדיין הנדנודים בעצירות והחום של הבוקסר לרגלים מצריך התרגלות.

    שורה תחתונה - ה R1200R אחלה כלי לתיור רגוע, לדעתי גם יחסית מאוד אמין, בעיקר הדור שלפני ה LC: האויר-שמן עם הקלאץ' היבש כאמור, שנמצא עדיין ב RnineT החדשים. אבל צריך הסתגלות לנדנודים בעיקר למי שרגיל לחלקות של 4 בשורה יפנים שבכלל נשמעים ומרגישים חלקים כמו מכונת תפירה לעומת הבוקסר.
    היה לי את הRS, במבחן של שעתיים הלכתי וקניתי את הכלי.
    במבחן הזמן אחרי קצת פחות משנה החלפתי אותו.
    הוא כלי פרווה לא פה ולא שם. אולי אם היינו גרים באירופה והגבולות פתוחים אז יש לאן לטייל איתו. אחרת, אין בו כלום. לא כח, ולא מומנט.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    היה לי את הRS, במבחן של שעתיים הלכתי וקניתי את הכלי.
    במבחן הזמן אחרי קצת פחות משנה החלפתי אותו.
    הוא כלי פרווה לא פה ולא שם. אולי אם היינו גרים באירופה והגבולות פתוחים אז יש לאן לטייל איתו. אחרת, אין בו כלום. לא כח, ולא מומנט.
    קיבלת מקולקל
    אם יש משהוא שלא חסר למנועים האלו זה מומנט.
    לאיזה אופנוע אתה משווה אותו שאתה אומר שאין לו מומנט?

  12. #12
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    קיבלת מקולקל
    אם יש משהוא שלא חסר למנועים האלו זה מומנט.
    לאיזה אופנוע אתה משווה אותו שאתה אומר שאין לו מומנט?
    לכלי הנוכחי. 1100סמ"ק מול 1200 של BMW
    BMW אמור להיות החלפת הילוכים ללא קלאץ' בפועל - רק לשלישי עד שישי למעלה. ולמטה הכל. כל פעם שהחלפתי ללא קלאץ' חשבתי שאני שובר איזה שן או שתיים.
    הכלי הנוכחי חוץ מהרעש של המנוע לא שומע כלום.
    מומנט - הRS גמר את הנשימה ב7000 - 8000 סל"ד.
    כיום ב9000 יש עוד על מה לדבר, ואני לא רואה צורך למשוך את המנוע מעל. הקו האדום הוא אי שם ב13.
    ברור שהRS מול אופנוע 800 או 900 יש לו יותר מומנט. אבל אנחנו מנסים להשוות פרה לפרה.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    לכלי הנוכחי. 1100סמ"ק מול 1200 של BMW
    BMW אמור להיות החלפת הילוכים ללא קלאץ' בפועל - רק לשלישי עד שישי למעלה. ולמטה הכל. כל פעם שהחלפתי ללא קלאץ' חשבתי שאני שובר איזה שן או שתיים.
    הכלי הנוכחי חוץ מהרעש של המנוע לא שומע כלום.
    מומנט - הRS גמר את הנשימה ב7000 - 8000 סל"ד.
    כיום ב9000 יש עוד על מה לדבר, ואני לא רואה צורך למשוך את המנוע מעל. הקו האדום הוא אי שם ב13.
    ברור שהRS מול אופנוע 800 או 900 יש לו יותר מומנט. אבל אנחנו מנסים להשוות פרה לפרה.
    ההגדה שלך למומנט שונה משלי ומרוב האנשים, אופנוע עם מומנט זה אופנוע שבהילוך רביעי ב2000 סל"ד אם אתה פותח מצערת הידיים כמעט נתלשות מהכידון והאופנוע משתגר קדימה ללא הרגשת לאג כמו במנוע טורבו ישן.
    מנועי הבוקסר לא מיועדים לסל"ד גבוה הם מתוכננים שתרכב על גלי המומנט.
    בביואל 1200 שהיה לי משיכות ל4000 סל"ד והוא כבר טס קדימה, ברכיבה רגועה יותר הייתי מעביר הילוכים ב3000 סל"ד זה מומנט.

    תסתכל גם בנתונים היבשים ותראה שלמנועי הבוקסר יש מומנט גבוה בסל"ד נמוך יותר מאופנועים עם 150 כח סוס.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    האם הגיעו לארץ Rים קירור אוויר מהדור הראשון/שני מהעשור הקודם, או רק החדשים מ-2015+?

    כריס פייפר מדגים אילוף דובים -

  15. #15
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ה-R1200R הוא מהכלים היותר אהובים עליי בליין הבוקסרים של ב.מ.וו - מדגמי 2015 ומעלה, כולל ה-1250 המדהים. גם מעדיף אותו על פני אחיו בעל החצי פיירינג - ה-R1200RS / R1250RS.
    לדעתי זה גם אחד הכלים היותר מפוספסים בישראל. כולם קונים GS, אבל למי שלא נכנס לשבילים - ה-R1200R עשוי להיות מתאים יותר.

    כאן התאהבתי בו:
    http://fullgaz.co.il/%d7%91-%d7%9e-%...b%d7%99%d7%9d/

אשכולות דומים

  1. למכירה BMW R1200R שנת 2010
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24-05-2017, 19:42
  2. מחפש לקנות BMW R1200R
    על ידי yairh בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-10-2016, 23:21
  3. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 11-09-2016, 19:15
  4. מחפש B M W R1200R
    על ידי Danny בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-08-2016, 14:11
  5. הראש אומר smc690 - הלב אומר mt07
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 51
    הודעה אחרונה: 22-12-2015, 21:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO