תגידו ביי ביי: ימאהה מפסיקה את הייצור של הסופר טנרה 1200 אחרי עשור של ייצור; גם הייצור של ה-FJR1300 התיורי מופסק; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a1%d7%95%d7...0%d7%a8%d7%94/
![]()
תגידו ביי ביי: ימאהה מפסיקה את הייצור של הסופר טנרה 1200 אחרי עשור של ייצור; גם הייצור של ה-FJR1300 התיורי מופסק; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a1%d7%95%d7...0%d7%a8%d7%94/
![]()
קרנף טוב, נוח, כבד, מנוע נון שלאנטי, אמין, אלקרוניקה בסיסית טובה, בלי רעש וצלצולים, אפור, בקיצור אחלה אופנוע ליום יום ולסוף שבוע.
מוזר להגיד שלום אבל ככה זה שימאהה קצת זונחים דגם ולא מעדכנים אותו. לא נראה לי שימאהה יוותרו של אדוונ'צר גדול, אז נשאר לחכות לראות מה יהיה הסופר טנרה הבא.
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
נבלות הוציאו את הנשמה עם ה700 שכבר אין חשק ויכולת לקנות
טפי אנטישמים הזנט דה גוז סאפרד אינף?
פאק איט אני נשאר עם ה XT
אגב ד"ש לכוחות הביטחון הגיבורים שלנו על מה רוכבים עכשיו? פעם היה בימר ואז טנרה ואפילו כתום
בימר.
כל ההרפתקאות הכושלות עם האחרים גרמו להם להוציא פטור ממכרז.
ככה זה יהודים. אוהבים רק גרמני..
זה רק מעדות שמיעה (ישבתי לשיחה כמה שעות עם שוטר אופנוען שתקעו אותו בניידת על כביש אחד בשלג הגדול לפני כמה שנים. ישב יום שלם בניידת שקועה ומכוסה שלג כדי לסגור את כביש 1 שבמילא לא היה עביר. כשהגענו אליו במסגרת טיול שלג עם ג'יפים, הוא רק חיפש תירוץ לשבת על קפה ולדבר עם מישהו. האנשים היחידים שהוא ראה באותו יום היו מגבניקים עם רכב 4*4 שבאו לתדלק את הניידת המונעת כדי שלא יקפא).
בקיצור לדבריו, המון תקלות, וגם הזיווד שלהם לא באותה רמה (ארגזים שנרטבים, או לא שורדים התעללויות וכו...).
הוא תיאר מצב אבסורדי, שבו החברה לא היו מוכנים לקבל אופנוע חדש, והעדיפו להמשיך לרכוב על אופנועים ישנים עם כמה מאות אלפי ק"מ על השעון מאשר לקבל טנרה חדש.
טנרה פחות אמין מבימר ???
יפני מפסיד לבווארי?
טוב אני יושב רגע לעכל...
היו טענות רבות של שוטרי הסיירת על שפיצים שמשתחררים וגלגלים שמתפרקים.
בהחלט קרו מקרים, אבל לא יודע כמה ניפחו את התופעה.
בכל אופן, במתנ"א יצא שם לא טוב לסופר טנרה, והשוטרים רצו לחזור לב.מ.וו.
רגע שפיצים משתחררים זה לא הקינק של הבווארים?
מה נטרק איתי מנדלה מביא לי באפקט בלאטמה
עריכה - לרגע חשבתי לאשפז תצמי באיזו שלוותה
http://fullgaz.co.il/%D7%91-%D7%9E-%...1%D7%99%D7%9D/
נערך לאחרונה על ידי NAOR2207; 20-11-2020 בשעה 18:19.
כלי עם נוכחות מרשימה.רק לאזן את התמונה. דיברתי פעם עם מכרים מכל מיני כוחות על דגמים. מדובר בכלים שקורעים להם את הצורה בנסועה מפלצתית. שום דבר שמזכיר שימוש אישי ממוצע. הזהירו אותי מה GS מתחת ל 800 ואוהבים את הכתומים.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
כשרציתי להחליף את ה-NC, התעניינתי גם ב-supes משטרתיים לשעבר כי היו כמה במחיר מצחיק וראייןפי8 אמר דברים טובים, למשל לגבי ספיגת מהמורות עם הזרוע הארוכה וכו'.
ביקשתי היסטוריית טיפולים עבור 2 כאלה מהמוסך שבעלי האקזמפלרים היו באים אליו, וזה היה.. מוזר.
מעבר לזה שב-k170~ לזכרוני כבר עשו טיפול אוברול לאחד המנועים - גג"שים, טלטלים, לגלגים, בית הלגלג, פסקה שלמה על הטיפול הזה, היו מלא טיפולים מוזרים.
לזכרוני - כל מיני נורות שבאים לתקן ואז לתקן שוב, כל מיני דברים כאלה שלא שמעתי בחיים שנהרסים, בטח לא פעמיים..
אני נוטה לחשוב כמו קידוזו, שהסופ לא אשם כאן. איילזו מזכיר למשל שהתלוננו שהארגזים לא עומדים בחבלות - במה וכמה צריך להידפק עם הארגז שלך כדי שייהרס?
בתור ראייה נגדית, גויים בניכר שמו על ה-supe שלהם מאות אלפי קילומטרים בלי לגעת בנורות ובטח לא בבית הלגלג -
איילזו, רק ממך "ירד שלג אז התארגנו לטיול ג'יפים" נשמע סולידי לגמרי![]()