עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 27 מ 27

אשכול: עכשיו זה נתמך במחקר: מערכות בטיחות מתקדמות הופכות את הנהגים למסוכנים יותר

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ברור.
    הרי ידוע שה-IIHS הם ליצנים. מי בכלל מאמין להם?
    https://en.wikipedia.org/wiki/Insura...Highway_Safety
    הם לא.
    אבל הכותרת של המחקר היא "נהגים מאבדים ריכוז לאחר שמתרגלים לשימוש במערכות נהיגה חצי אוטמטיות".
    אתה הפכת את זה ל"עכשיו זה נתמך במחקר: מערכות בטיחות מתקדמות הופכות את הנהגים למסוכנים יותר"

    עשית פה קליקבייט, כותרת מפוצצת שהיא חצי אמת.
    אפילו לא רשמת דיסקליימר שמדובר במחקר מאוד קטן שנערך לתקופה קצרה.
    זה לא מחקר שניתן להתייחס אליו כקובע מגמה, זה מחקר שדורש ביצוע של מחקר נוסף, עם הרבה יותר משתתפים ולאורך זמן.
    הכותרת שלך קובעת עובדה:
    מערכות אוטומטיות=נהגים מסוכנים.
    זה ממש לא המקרה, אפילו לא קרוב.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    הם לא.
    אבל הכותרת של המחקר היא "נהגים מאבדים ריכוז לאחר שמתרגלים לשימוש במערכות נהיגה חצי אוטמטיות".
    אתה הפכת את זה ל"עכשיו זה נתמך במחקר: מערכות בטיחות מתקדמות הופכות את הנהגים למסוכנים יותר"

    עשית פה קליקבייט, כותרת מפוצצת שהיא חצי אמת.
    אפילו לא רשמת דיסקליימר שמדובר במחקר מאוד קטן שנערך לתקופה קצרה.
    זה לא מחקר שניתן להתייחס אליו כקובע מגמה, זה מחקר שדורש ביצוע של מחקר נוסף, עם הרבה יותר משתתפים ולאורך זמן.
    הכותרת שלך קובעת עובדה:
    מערכות אוטומטיות=נהגים מסוכנים.
    זה ממש לא המקרה, אפילו לא קרוב.
    מבקש סליחה מכל אלה שמרגישים שהטעתי אותם.
    אני מצידי, לא צריך מחקר כדי לראות איך משנה לשנה, רמת הנהיגה יורדת - וזוקף את זה בין היתר לכניסתן של מערכות הבטיחות.
    המחקר הזה (גם אם הוא קטן, ולא עומד בסטנדרטים של גולשי פולגז) מאשרר את מה שאני רואה וטוען.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    זה שהמצב בכבישים הפך להיות קטסטרופה זו עובדה.

    האם האשם במערכות המולטימדיה - אני מאמין שבהחלט יש קשר.

    לגבי כל מערכות הבטיחות ההקפיות אני מניח שיש דברים שתורמים ואילו אחרים לא.

    מה שאני כן בטוח שעד שלא יחברו את המוח האנושי למערכות הנ"ל ישאר לנו הספק עד כמה המערכת תורמת מקלקלת ומי יותר דפוק הנהג/רוכב או המערכת.

    בכל מקרה לתחושתי KKATKOV ( הייתי מקצר לך את הכינוי לKKK אבל אני לא בטוח שזה לא יעורר הדים שליליים) צודק אבל שוב אין לי ביסוס מדעי לדברים.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מבקש סליחה מכל אלה שמרגישים שהטעתי אותם.
    אני מצידי, לא צריך מחקר כדי לראות איך משנה לשנה, רמת הנהיגה יורדת - וזוקף את זה בין היתר לכניסתן של מערכות הבטיחות.
    המחקר הזה (גם אם הוא קטן, ולא עומד בסטנדרטים של גולשי פולגז) מאשרר את מה שאני רואה וטוען.
    אתה משתמש במחקר לגיטימי כדי לחזק את דעתך בצורת כותרות מפוצצות שחוטאות לאמת.
    המחקר הזה לא מאשרר כלום.
    אתה לוקח מחקר תצפיתי שנעשה על 20 נהגים למשך חודש וטוען שזה מוכיח שמערכות נהיגה אוטומטיות הן מסוכנות.
    אל תיעלב (שוב) אבל זה מגוחך לחלוטין.
    הדבר היחידי שהמחקר מאשר זה את דעתך בנושא, לא מעבר.
    האם המחקר שגוי? ממש לא, אבל נדרש פה מחקר גדול יותר (עם קבוצות ביקורת שבכלל לא נוהגות עם מערכות אוטומטיות) ולתקופה ארוכה יותר משמעותית.
    עד אז, אפשר להמשיך לחשוב מה שרוצים.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אתה משתמש במחקר לגיטימי כדי לחזק את דעתך בצורת כותרות מפוצצות שחוטאות לאמת.
    המחקר הזה לא מאשרר כלום.
    אתה לוקח מחקר תצפיתי שנעשה על 20 נהגים למשך חודש וטוען שזה מוכיח שמערכות נהיגה אוטומטיות הן מסוכנות.
    אל תיעלב (שוב) אבל זה מגוחך לחלוטין.
    הדבר היחידי שהמחקר מאשר זה את דעתך בנושא, לא מעבר.
    האם המחקר שגוי? ממש לא, אבל נדרש פה מחקר גדול יותר (עם קבוצות ביקורת שבכלל לא נוהגות עם מערכות אוטומטיות) ולתקופה ארוכה יותר משמעותית.
    עד אז, אפשר להמשיך לחשוב מה שרוצים.
    לא ברור.
    מצד אחד, אתה טוען שהמחקר לגיטימי.
    מצד שני, אתה טוען שהוא לא מאשרר כלום.
    למה שלא תכתוב ל-IIHS, ותסביר להם איך לעשות מחקרים נכון?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    המחקר-לגיטימי.
    הטענה שלך שהוא מאשרר את מה שאתה חושב- לא.

    הטענה שלי היא פשוטה:
    המחקר הזה דורש מחקר נוסף, לפני שנגיע למסקנה "מערכות בטיחות מתקדמות הופכות את הנהגים למסוכנים יותר".
    הוא בטח לא יכול לאשרר שום דבר.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    בואו אני אסכם לכם.
    זה לא מחקר, זה ניסוי.

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני אכתוב דעה בלי קשר לכתבה, שבמקרה אומרת דברים דומים.
    המערכות עצמן מורידות (כנראה) כמות תאונות. במקביל הן הופכות את הנהג עצמו ליותר אימפוטנט, ויותר מסוכן.
    ואני נמצא כל יום, בממוצע 7-10 שעות על הכביש. הניסוי שלי כולל מאות אלפי נהגים, אם לא מיליונים.

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא ברור.
    מצד אחד, אתה טוען שהמחקר לגיטימי.
    מצד שני, אתה טוען שהוא לא מאשרר כלום.
    למה שלא תכתוב ל-IIHS, ותסביר להם איך לעשות מחקרים נכון?
    התופעה שקטקוב מדבר עליה ידועה, ויש מספיק מחקרים על זה.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אותו הדבר עם ממצאים של הימצאות מערכת ניווט ברכב, היו הרבה מקרים של נהגים שנכנסו באין כניסה או לאיזורים סגורים לרכב ממונע שהשיא היה אנשים שהמשיכו ישר ונפלו עם הרכב לתוך נהר.
    המסקנה הייתה היא שאנשים מעבירים אחריות מעצמם לאלקטרוניקה וההגיון הבריא נכנס למצב טיסה.

  11. #26
    המטרה היחידה היא הפחתת כמות התאונות. פחות פצועים ופחות הרוגים.

    העניין הוא שכאן בפורום חושבים שכל נהג צריך להיות עם יכולות ריכוז ומהירות תגובה של מינימום טייס F-16, ואוי ואבוי אם ייכנס אביזר בטיחות שחס וחלילה יביית את החיה הרעה בתא הנהג.
    אבל המציאות היא שהנהג הממוצע הוא הרבה יותר soccer mom משהוא מיכאל שומאכר. ושרוב מוחלט מוחלט של התאונות נגרמות בגלל טעויות אנוש.
    בסופו של יום, כישורי הנהיגה הנדרשים מהנהג הם פונקציה של הטכנולוגיה ברכב, ולא מדד אבסולוטי בלתי תלוי.
    ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, פחות אחריות מוטלת על הנהג - וזה דבר מצויין. פחות אחריות ל-soccer moms עם זיפים, יותר אחריות למערכות שטועות הרבה הרבה פחות.

    אין לי מושג למה חלק כאן חושבים שמערכות כמו ABS, טרקשן קונטרול, אזהרות רכב באזור המת וכו - מערכות שהיעילות שלהן במניעת תאונות מוכחת מעבר לכל ספק, מסכנות את הנהג.
    כאמור, התחושה היא שהתפיסה העצמית כנהג של חלק מהאנשים כאן בפורום, זה משהו כמו ה-love child של איש המרלבורו ומאבריק מטופ גאן ושהם חושבים שחגורות בטיחות ו-ABS הופך אותך לכוסית עם קוקיות. שמהמקום הרגשי הזה מגיעה ההתנגדות האפריורית למערכות בטיחות. "אני לא צריך מחקר" אמר כאן מישהו קודם.
    נו שוין.

    העתיד הוא ברור.
    ביום שנגיע לרכבים שנעים באופן אוטונומי לחלוטין, ואנחנו בדרך לשם, כנראה שיכולות הנהיגה יהיו קרובות לאפס ויחד עם זאת כמות התאונות תהיה הנמוכה ביותר.
    נערך לאחרונה על ידי פיינשמקר; 26-11-2020 בשעה 15:46.

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    לא כל ״טכנולוגיה״ אובה באותה מידה. יש הבדל תהומי בין ABS, a ASP וצפצפת של מובילאי.
    ורכבים אוטומטיים יישארו במדור מדע בדיוני עוד זמן מה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. הרפורמה בהטבות מס על מערכות בטיחות תתעכב
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-11-2018, 09:04
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-04-2018, 20:44
  3. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 10-11-2016, 22:30
  4. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 17:25
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-11-2015, 01:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO