לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד בזה, כרגע כולם מוציאים כלים חשמליים שלא נמכרים, אני מניח שהם מחכים ליום שיכריחו אותנו לקנות את זה כי בשוק החופשי אף אחד לא רוצה בזה.
טכנולוגיות חדשות כמו מסך שטוח או טלפון חכם לא עמדו לרגע על במה בחנות מבלי שנחטפו כי טכנולוגיה שמשפרת את חייך נחטפת מהמדף.
רכבי הבנזין אכן יגיעו למוזיאון אבל לא מאותם סיבות שטלויזיות שפופרת הגיעו לשם.
על מנת להפוך טכנולוגיה לנחלת הכלל צריך להוציא אותה לשוק.
בהתחלה זה יקר, יש מעט דגמים ויצרנים אבל ככה זה עובד.
אי אפשר פתאום ביום אחד להגיד "זהו, אנחנו מייצרים רק כלי חשמליים"
אז כן, כרגע סביר להניח שהם יעמידו את הכלי יפה על במה מוגבהת ולא תראה הרבה מכירות אבל ככה זה בכל טכנולוגיה חדשה.
*עכשיו נחכה לתגובה הקבועה של קיבולת סוללה, חוקי טבע, מהירות טעינה, מרחק נסיעה וכו'.*
בטכנולוגיות שהציבור רצה ראינו התפתחות אורגנית ולינארית שלא קשורה לסובסידיות או הגבלות ממשלתיות אלה נטו רצון הצרכנים שגם שהיה יקר אמרו נחכה עוד קצת שהמחיר ירד ואז נקנה, כמה אנשים אתה מכיר שאומרים את זה על אופנוע או קטנוע חשמלי? זה לבד אינדיקטור שללא התערבות ממשלתית אין לזה סיכוי, עכשיו נותר לראות עד כמה רחוק ממשלות ילכו.
לא זכור לי מישהוא שיתנגד לטלויזיה שטוחה, לHD או 4K, בנוסף דיברתי על אופנועים\קטנועים שבעולם המערבי רובם משמש לתחביב למרות שהשימוש הוא גם יום יומי ככה שיש הבדל גדול בין אופנוע חשמלי לרכב חשמלי מבחינת התפיסה. בתחום הקטנועים הקטנים יש לזה נישה.
כמו שכתבתי, אם תראה בעוד חמש שנים "מלא רכבים חשמליים" זה יהיה בגלל רגולציות (נגד רכבי הבנזין והדיזל) וסובסידיות לרכבים החשמליים, הסובסידיות אגב יהיו מלכודת דבש ברגע שידפקו מספיק אנשים לא רק שהסובסידיות יעלמו הם גם יעלו מעבר למה שקיים ברכבי בנזין כדי להתקזז עם הפסד מיסי הדלק.
כבר היום משרד התחבורה בניסוי האח הגדול שיחייב קופסא ברכב שתחייב אותך במיסים לפי איפה נסעת, כמה נסעת ובאיזה שעה.