לאחרונה גם חבר טוב עשה את ה-k-tech בכתום דו"פ 2020.
עשה אצל מוש,מבסוט מאוד מאוד!
במחשבה שניה,עשית בשכל שהחלפת רק לקיט קארטריג' בשליש מחיר מפרונט קומפלט.
תתחדש ותרכוב בדרכים טובות.
כמו שכבר אמרתי, סחטיין עליך.
מתלים/בולמים זה הכי חשוב.
תודה. לאחרונה אני שומע/קורא על המון בעלי קטמ שהשקיעו ממיטב כספם על אופנוע שאמור להיות חוד החנית של אופנועי השטח, אבל מתוסכלים מאוד מביצועי הבולמים. באופן אישי אני חושב שזה אבסורד שאופנוע כל כך יקר שמתיימר להיות Ready to Race, מגיע רק עם "חצי" בולמים מקדימה (כי הבולם הימני אחראי לקומפרסיה בלבד והבולם השמאלי אחראי לריבאונד בלבד - מהלך חסכוני מאוד כשאתה ייצרן גדול של אופנועים אבל פחות עדיף לנו הרוכבים...). גם "פטנט" ה Open Cartridge ב WP העדכניים לא הכי מוצלח (כך ניסו להסביר לי), כיוון שיש מגע של שמן ואוויר, נוצרות בועות ואז כל מהלך הבולם לא עקבי. משהו מדהים נוסף שנחשפתי אליו הוא שלאחר שהבולמים הקדמיים פורקו, דחסתי אותם כשהבורג סגור עד הסוף וכשהבורג פתוח עד הסוף - ולא היה שום הבדל! לגבי הבולם האחורי של WP - הבלון חנקן הזה שיש שם, כולל בוכנה מפלסטיק (להבדיל מגומי שיש בקיט של K-TECH), שלא עובדת בצורה אופטימלית.
שורה תחתונה - אמנם ההוצאה על בולמים טובים היא לא קטנה, אבל מדובר במשהו שאפשר לקחת לאופנועים הבאים, ובמקרה הכי גרוע - למכור (ונוכחתי לדעת שיש לבולמים האלו שוק יד שנייה מטורף - הם פשוט נחטפים). ובסופו של דבר - זה הכיף שלנו, אנחנו מוציאים כל כך הרבה זמן וכסף על האופנוע, אז שלפחות יעבוד הכי טוב שאפשר. אני חושב שמי שרוכב ברמה גבוהה יחסית - חייב בולמים טובים יותר ממה שמוצע סטוק.
ולסיום, אני מפנה לדקה 19:04 בוולוג של ג'וני ווקר שעשה עם מאני ובילי בולט, שבו הם מדברים על מה הם היו מחליפים באופנוע סטוק - https://www.youtube.com/watch?v=7GcZvO_vg30... אז כמו שבילי אומר - ברגע שרוכבים טיפה מהר - הבולמים האלה פשוט לא עובדים יותר...