[QUOTE=idan300;174544]
ציטוט נכתב במקור על ידי Juv צפיה בהודעה
תודה. לאחרונה אני שומע/קורא על המון בעלי קטמ שהשקיעו ממיטב כספם על אופנוע שאמור להיות חוד החנית של אופנועי השטח, אבל מתוסכלים מאוד מביצועי הבולמים. באופן אישי אני חושב שזה אבסורד שאופנוע כל כך יקר שמתיימר להיות Ready to Race, מגיע רק עם "חצי" בולמים מקדימה (כי הבולם הימני אחראי לקומפרסיה בלבד והבולם השמאלי אחראי לריבאונד בלבד - מהלך חסכוני מאוד כשאתה ייצרן גדול של אופנועים אבל פחות עדיף לנו הרוכבים...). גם "פטנט" ה Open Cartridge ב WP העדכניים לא הכי מוצלח (כך ניסו להסביר לי)

או יותר פשוט לקנות TM RACING
שהאמרה READY TO RACE יותר קרובה למציאות ולמכלולים שמקבלים! ��
בפתוח אין ספק שהוא אחד הטובים שיש!
כשמגיעים לקטעים טכניים איטיים ועם הרבה מכשולים צריך ידיים חזקות!
בכל מקרה אחלה סרטון ��
או שרקו פאקטורי או בטא רייסינג... תאמין לי אני מבין מה אתה אומר. אבל לכל אופנוע יש את החסרונות שלו. בסופו של דבר (וזו דעתי בלבד כמובן), למעט הבולמים והמחיר (בישראל), ה- KTM הוא אופנוע מדהים - המנוע שלו מדהים (בעיקר בהארד אנדורו, אני מדבר על ה 300), הגימור איכותי בטירוף, האופנוע אמין (החזקתי TPI300 2020 למשך 170 שעות, אפס תקלות, לפניו החזקתי אופנועים שונים של KTM במגוון נפחים ושנתונים, רובם היו אצלי לפחות 350 שעות - שוב אפס תקלות), הנדסת האנוש - גם לרוכבים וגם למכונאים, פשוט מושלמת. אבל שוב, כל רוכב ומה שהוא מתחבר אליו. לא חושב שיש דבר כזה "האופנוע הכי טוב"... בסוף אם אנחנו חוזרים הביתה עם חיוך וטעם של עוד - זה מה שחשוב.