
נכתב במקור על ידי
mudale222
שמע, אולי אני פאקצה באולם תצוגה.. אבל החזקתי איזה 10+ קטנועים וטיפלתי ביותר.
הטכנולוגיות התקדמו ב20 שנה האחרונות. עברנו מקירור אוויר\שמן לקירור נוזל ועברנו מקרבורטורים להזרקות ומצערות חשמליות וכו'.
השיפורים האלה ותוספת החיישנים גורמים לכך שהמנועים היום עובדים בטולרנסים וטמפרטורות הרבה יותר מדויקות וטובות.
גם הדיוק ברמת החלקים המיכניים והמתכות יותר טוב.
התוצאה של זה - זה קטנועים (במיוחד שהם חדשים), שנעים בין "לא אוכל שמן בכלל" ל "המפלס יורד עד הטיפול הבא אבל לא צריך לגעת".
וזה הרוב המוחלט של הכלים החדשים היום.