עד כמה שאני לא מבין - תבדוק מה האמפרז' של שני המצברים
לי זה נשמע כמו מתכון בטוח לזה שיהיה לך גם אופנוע לא מניע
בוקר טוב חברים,
נגמר לי המצבר ברכב (בגלל שהשארתי אורות דולקים), האם אפשר להעזר באופנוע כדי להניע את הרכב עם כבלים? האם יש דגש כלשהו שצריך לשים לב אליו?
מדובר ברכב ישן עם מצבר רגיל.
תודה מראש לעונים
עד כמה שאני לא מבין - תבדוק מה האמפרז' של שני המצברים
לי זה נשמע כמו מתכון בטוח לזה שיהיה לך גם אופנוע לא מניע
זה יצור עומס על המצבר באופנוע ולכן רצוי שלא, מה הבעיה למצוא רכב מזדמן ולקחת קצת חשמל?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מומלץ- לא כ"כ.
אפשרי- כן.
הכל תלוי כמה "עזרה" צריך המצבר של הרכב.
אישית הייתי מנסה אבל אם הרכב לא היה מניע בנסיון הראשון/שני הייתי זונח את הרעיון.
מונשילד, צור קשר עם ידידים בדרכים. אם אתה בעיר הסיכוי שכונן יגיע מהר גבוה יותר אבל לא מחייב.
תניע כשהמנוע כבוי באופנוע אולי עדיף אחרי רכיבה.
מומלץ שיהיה בבית מטען מצברים.
קודם כל, תודה רבה לכולכם על העזרה.
מפאת חוסר סבלנות ועצלות, השתמשתי בסוף באופנוע וזה עבר בסדר. מקווה שלא עשיתי נזק לאופנוע ולמצבר שלו.
להבא אני צריך לזכור לכבות אורות אחרי נסיעה (לא מבין את המנגנון המטופש הזה, אבל ניחא).
פשוט יותר...
https://ali-buy.com/blitzwolf-bw-js1/
^^^^
יש כזה.
רק שהמצבר היה גמור לגמרי והבוסטר כנראה קצת ישן. מעבר לזה שהייתי צריך את הרכב נוסע היום כדי לאסוף את הילדים.
אפשר לדעת איזה מצבר יש לאופנוע ?
rider,
אני הנעתי את הרכב כשהאופנוע היה מונע, בעיקר בגלל חוסר סבלנות. שניסיתי עם אופנוע כבוי כן שמעתי שיפור בתגובת הסטארטר וכשהאופנוע היה מונע הרכב הניע מיד.
Naor,
האופנוע מצוייד במצבר יאוסה 10.8V והרכב במצבר פשוט 12V.
הבעיה היא (נראה לי) יותר בפיק כוח שצורכים מהמצבר.
cca, באופנוע זה בדרך כלל כמה עשרות, ברכב זה מגיע לכמה מאות.
כל עוד זה חד פעמי כנראה שלא ממש תהיה בעיה אבל בכל זאת עדיף להימנע אם אפשר.
אולי נמוך יותר, לא זוכר בוודאות, שלפתי מספר שהיה זכור לי. אם זה חשוב, אני יכול לבדוק באופנוע