רוב האנשים חושבים שבקרת איכות זה לבדוק את האופנוע שיוצא מהמפעל ולבדוק את החלקים שנכנסים למפעל אבל זה לא רק זה, בבקרת איכות יש גם ערוץ פידבק מהשטח לדוגמא משאבת הקלאץ, שדילרים מהשטח מדווחים על כשל המפעל אמור לבקש את המשאבות התקולות חזרה למפעל ולבצע FA ( failure analysis) התוצאות מוגשות ליצור והם מתחילים תהליך מול היצרן המשאבות כדי לתקן את התקלה וליישם ביצור משאבה חדשה שלא נוזלת.
הנ"ל לא קרה שנים בקטמ מה שאומר שיש להם בעיה רצינית בשרשרת של הQA
בסופו של יום Ready to race זאת סיסמת מארקטינג שלא קשורה למציאות והכלים של קטמ צריכים להיות מותאמים לכביש ולשימוש יומי.



ציטוט ההודעה בתגובה