ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
קצת קשה לבקש ממנוע סינגל (החזק ביותר בייצור סדרתי) שמודיע לך כשאתה מניע אותו על הלוח שעונים "READY TO RACE" לחצות את ה100K. אין פה קשר לארץ המוצא או תהליכי ייצור למינהם. תהיו ריאליים.

לגבי ק.ט.מ שחצה את ה100K, אולי ממנועי הסינגל העוצמתיים לא תמצא הרבה, וגם כמו שאמרתי, זה משהו שהם לא נועדו לעשות. אבל אופנועי האדוונצר הכתומים שנמכרו למשטרה חצו את ה 120 - 170 ללא אוברול או תקלות מיוחדות.
כרגע יש לי בטרייד 1290T עם 96000 עם היסטוריה נקייה.
צריך להגיד ליצרנים הסינים שידפיסו על המסך "Ready for flight to the outer space". זה ייתן להם לגיטימציה מלאה למכור אופנועים שיתפרקו גם אחרי 10 אלף ק"מ לפי ההיגיון שלך...

לנינג'ה 250 הישן אכן היו 33 סוסים, משני צילנדרים.
הדיוק 250 מוציא 31 סוסים מצילנדר אחד.
אז היחס כ"ס\נפח מנוע בדיוק 250 הוא כמעט כפול מזה שבנינגה שלך.
או שאין לך מושג מהו "נפח מנוע" ואיך מודדים אותו, או שלאנשי מכירות של ק.ט.מ יש פיזיקה משלהם.