
נכתב במקור על ידי
KKatkov
צריך להתחיל מ-125, ואז להחליף ל-250, ואז 400/500, ואז 650, ורק אז מותר לקנות ליטר - רק אחד מתון, לא יותר מ-100 כ"ס.
אחרת תהרג.
כל האמור לעיל נכתב בסרקזם, למקרה שזה לא ברור.
בנימה קצת יותר רצינית: הסופ"ש עשיתי סיבוב על SV650 מהדור הקודם (ובאותה הזדמנות על Z300).
אגיד בעדינות - ציפיתי להרבה יותר מוי-טווין 650 עם כ-70 כ"ס. נכון, יש לאופנוע הזה מספיק כוח לשימוש סביר (קרי - התניידות מהירה), אבל לא מעבר לכך. בשום נקודה המנוע הזה לא עוקר סלעים, לא מביא איזה פצצה של כוח ולא מאיים על הרוכב, גם אם הרוכב לא זהיר עם הגז. הוא בסך הכל מאפשר להאיץ מהר יחסית (בסחיטה הגונה של המצערת ומשיכה של ההילוכים מעלה-מעלה) ולשייט במהירות הגיונית של עד 140-150 קמ"ש (שזאת מהירות התנועה בנתיב השמאלי בכביש 6) ללא מאמץ משמעותי.
מבחינתי, עבור רוכב שמחפש לא להגיע לסיטואציות שהוא לא ידע לצאת מהן - אין שום בעיה שכלי כזה ישמש כאופנוע ראשון.
באופן משעשע, החוויה מה-Z300 דומה - רק עם פחות משקל וגובה (יש את אלה שזה חשוב להם), תפעול קליל יותר (בכל זאת, 2017 ולא 2009) זמני האצה ארוכים יותר ו-20-30 קמ"ש פחות בשיוט.
אם זאת החוויה עם כלים חזקים יחסית (ה-SV דורש בכלל רישיון A) - קשה לי להבין מה הטעם לקנות סינגל 250 עם 25 כ"ס לכל שימוש שאינו עירוני מובהק...