עריכה:
אתה מדבר על קליבה?
אותו סיפור.
יש כלים ייעודיים לפילטרים.. ויש מברג...
הסגירה במילא רק עם היד.
רוצה מלחציים? קנה מלחציים.
אבל באמת שאין שום סיבה להתקרב איתן לפילטר.
איילזו, כן, תודה, לא הכרתי את השם.
נראה לי שמשהו כזה -
https://www.z-tools.co.il/product.asp?prodID=3421
בכיף פותח פילטר, לא? חולץ שרשרת לא נכנס במרווח לדעתי, הפילטר אצלי כמעט צמוד מלמעלה לפיסת מתכת כלשהי. קליבה נראה כלי רב שימושי.
דרז, היה לך כזה?
https://www.fumotooildrainvalve.com/fg-6.html
איזה מנגנון לדעתך יותר מוצלח, זה של Fumoto או של Stahlbus?
עריכה - השוואה שמצאתי:
נערך לאחרונה על ידי kaz; 15-12-2020 בשעה 11:07.
נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 15-12-2020 בשעה 17:08.
יש את EZ Drain, משתמש ב-o-ring במקום בשייבה כמו הפומוטו -
https://oildrainvalves.com/fumoto-vs-ez.html
הוא גם בצבע כסף, אולי פחות בולט לעין (שלך בתמונה ממש קופץ)
אתה זוכר אולי אילו פאשלות קראת על הסטאלבאס?
בשביל מה זה טוב? אתה עושה 100 אלף בשנה כדי להצדיק לא להוציא מפתח מהארגז כלים פעם וחצי בשנה?...
Sent from my GM1913 using Tapatalk
סליחה אחי, אבל אני עדיין חושב שמדובר בשטות. שלא לדבר על העניין הפעוט שבהחלקה הראשונה (טפו טפו טפו) הדבר הזה יתלש יחד עם חתיכה מהקרטר... לרוקן שמן אומר בסך הכל לפתוח בורג, להחליף שייבה ולסגור. וגם איתו אפשר לשלוט במפלס השמן בקלות (כד מדידה מכיר?). אם אתה מפחד לטחון את ההברגה של בורג הריקון, אולי כדאי שלא תטפל באופנוע לבד.....
Sent from my GM1913 using Tapatalk
לא מתקינים באופנוע שזה בולט ויכול להיתלש, בפגאסו לא היה מצב שזה יכול לקרות.
אני מחליף פילטר כל החלפה שניה כמו בספר מה שאומר שהחלפת ביניים היא סופר מהירה ואני לא צריך להוציא מד מומנט, זה עובד ועובד טוב והמחסן שלי נקי בגלל זה, נסה ותראה.
זה גם מאפשר ריקון לתוך בקבוקי שמן משומשים של ליטר וככה יותר קל לי לקחת את זה למיחזור.
לגבי ההברגה של בורג הניקוז, לידע כללי זאת הברגה רכה (ההברגה אלומיניום והבורג פלדה) שעוברת מחזורי חימום וקירור כל הזמן ככה שזה מועד לפורענות גם בשימוש במד מומנט.
אם אתה מודע לזה אז צא רגע מהקופסא ותסגור ביד עם רגש. למי ומה זה משנה אם הבורג סגור ב25 או 28 nm? בתור אחד שמחליף שמן כל הזמן לכל מיני כלים אני חוזר שוב, לדעתי זה דבר מיותר שלא נדרש בשביל אף אחת מהפעולות שציינת ולא חוסך יותר מלהוציא מפתח מהארגז ושייבת נחושת של 20 אגורות
Sent from my GM1913 using Tapatalk
אתה דוחף משטח לצבע או משהו בסגנון מתחת כדי לתפוס כדי לתפוס את השמן? איך אתה שופך משם למיכלים? לי זה הרגיש מגושם, והמעבר הזה הוא מה שאני מנסה לחסוך. אח"כ צריך גם לאחסן את המשטח הזה איפשהו ושיסריח משמן, או לנקות אותו עם משהו שבטח מסריח עוד יותר, או לזרוק ולקנות חדש כל פעם.
חסרונות לשסתום שהתייחסו אליהם:
- מרוקן יותר לאט - נראה שיש נהגי משאיות שלא מתלהבים מזה
- לא מרוקן עד הטיפות האחרונות
- אי אפשר להתבונן בנסרי המתכת שעל המגנט
- יותר חלקים, יותר מקומות פוטנציאליים לכשל
שום דבר מזה לא נשמע לי ביגי, אם היה מגנט בצד הפנימי של השסתום זה היה ace, אבל בטח אפשר לסדר משהו אם ממש רוצים.
אצלי הבורג כבר הרגיש טיפה מרופף בתוך הבוקסה, בין לקנות בורג חדש מקורי ליתר ביטחון ללקנות משהו יותר טוב..
איפה אתה קונה שייבות לחץ?
עריכה: מה דעתכם על כלי כזה לשליפת פילטרים לעת מצוא -
https://www.z-tools.co.il/product.asp?prodID=3421