עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 37 מ 37

אשכול: החלפת שמן ראשונה

  1. #31
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    אתה יכול להשתמש במה שנוח לך כדי לאסוף את השמן. במקום שאני עובד בו אנחנו משתמשים בקערות נירוסטה. רעיון שימושי שנתקלתי בו זה לחתוך את הפרונט של ג'ריקן שמן ולשמור על הפקק, ככה אפשר לרוקן אליו את השמן הישן, לשים על שולחן ולפתוח את הפקק כדי לרוקן לאן שבא לך... זה אלתור חמוד כשנתקעים, בטח לא יותר נוח מקערה או משטח. לא הבנתי מה התסביך להעביר את זה לאן שתרצה - קונים משפך בחמישה שקלים ומאחסנים נגיד בבקבוק נוזל קירור ששמרת מההחלפה הקודמת. מה העניין? גם לא הבנתי למה שתרצה להשתמש בקליבה כדי לפתוח פילטר שמן כשמפתח רצועה עולה 30 שקל אין שום טעם לאלתר כשלא באמת צריך.
    שייבות אטימה מנחושת אפשר לקנות בחנויות אספקה טכנית

    Sent from my GM1913 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי Meirson; 24-12-2020 בשעה 23:28.

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    קניתי כבר מיכל עם שנתות ל-3 ליטר עם פיה -
    www.aliexpress.com/item/1005001809206989.html

    לא כ"כ רוצה לאחסן עוד משטחים/ קערות ייעודיות להחלפת שמן בדירה, כל זה הרי יריח משמן וצריך לדחוף את זה איפשהו..

    בדגם שלי שרשרת לא נכנסת שם טוב, אני סקרן אם/איזו קליבה מתאימה לזה כי אפשר לעשות איתה עוד דברים, וזה גם ייכנס שם יותר טוב

    יש מקום ספציפי שמצאת בו שייבות לחץ? שאלתי 2 חנויות אספקה טכנית בטלפון, לא נראה שזה משהו נפוץ, גם בטמבוריות לא ראיתי שמחזיקים.


  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    אתה דוחף משטח לצבע או משהו בסגנון מתחת כדי לתפוס כדי לתפוס את השמן? איך אתה שופך משם למיכלים? לי זה הרגיש מגושם, והמעבר הזה הוא מה שאני מנסה לחסוך. אח"כ צריך גם לאחסן את המשטח הזה איפשהו ושיסריח משמן, או לנקות אותו עם משהו שבטח מסריח עוד יותר, או לזרוק ולקנות חדש כל פעם.

    חסרונות לשסתום שהתייחסו אליהם:
    - מרוקן יותר לאט - נראה שיש נהגי משאיות שלא מתלהבים מזה
    - לא מרוקן עד הטיפות האחרונות
    - אי אפשר להתבונן בנסרי המתכת שעל המגנט
    - יותר חלקים, יותר מקומות פוטנציאליים לכשל

    שום דבר מזה לא נשמע לי ביגי, אם היה מגנט בצד הפנימי של השסתום זה היה ace, אבל בטח אפשר לסדר משהו אם ממש רוצים.

    אצלי הבורג כבר הרגיש טיפה מרופף בתוך הבוקסה, בין לקנות בורג חדש מקורי ליתר ביטחון ללקנות משהו יותר טוב..

    איפה אתה קונה שייבות לחץ?

    עריכה: מה דעתכם על כלי כזה לשליפת פילטרים לעת מצוא -
    https://www.z-tools.co.il/product.asp?prodID=3421
    לגבי החסרונות:
    לא בכל אופנוע יש מגנט בבורג.
    אם יש האטה בריקון אז אולי פחות מדקה.
    באף אופנוע לא ניתן לרוקן עד הטיפה האחרונה, בספרי המוסך ניתן למצוא כמה שמן צריך לאחר החלפת שמן עם פילטר וכמה אחרי פירוק מנוע, ההבדל הוא בכמה מאות מילי ליטרים ככה שגם אם השסתום משאיר עוד 50 מילי זה לא משנה הרבה.

  4. #34
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    קניתי כבר מיכל עם שנתות ל-3 ליטר עם פיה -
    www.aliexpress.com/item/1005001809206989.html

    לא כ"כ רוצה לאחסן עוד משטחים/ קערות ייעודיות להחלפת שמן בדירה, כל זה הרי יריח משמן וצריך לדחוף את זה איפשהו..

    בדגם שלי שרשרת לא נכנסת שם טוב, אני סקרן אם/איזו קליבה מתאימה לזה כי אפשר לעשות איתה עוד דברים, וזה גם ייכנס שם יותר טוב

    יש מקום ספציפי שמצאת בו שייבות לחץ? שאלתי 2 חנויות אספקה טכנית בטלפון, לא נראה שזה משהו נפוץ, גם בטמבוריות לא ראיתי שמחזיקים.

    תנקה...... שמים את הכלי הפוך לדקה, השמן נוזל ומנקים את השאריות. ברייק קלינר מוריד שמן יופי. אין לזה פתרון קסם, לעבוד על האופנוע זה מלכלך... קליבה לא מתאימה בתור מפתח לפילטר שמן, לא יודע באיזה עוד מילים לנסח את זה.. אין מה להיות חכמולוג, אם רצועה לא נכנסת יש מפתח ייעודי דמוי בוקסה שעולה גרושים

    Sent from my GM1913 using Tapatalk

  5. #35
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לגבי החסרונות:
    לא בכל אופנוע יש מגנט בבורג.
    אם יש האטה בריקון אז אולי פחות מדקה.
    באף אופנוע לא ניתן לרוקן עד הטיפה האחרונה, בספרי המוסך ניתן למצוא כמה שמן צריך לאחר החלפת שמן עם פילטר וכמה אחרי פירוק מנוע, ההבדל הוא בכמה מאות מילי ליטרים ככה שגם אם השסתום משאיר עוד 50 מילי זה לא משנה הרבה.
    נשמע סביר. הסוגיה היחידה זה המחיר, אם הם היו עולים 15$ זה היה no-brainer.
    אגב, נתקלתי בחברה הולנדית בשם Femco שגם מייצרת שסתומי ריקון -
    https://www.femco.com/standard-lb-60...7-m24x2-0-t12/

    מאירסון, באיזו חנות אתה קונה שייבות לחץ? לא מוצא באיזור לידי.

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    קניתי כבר מיכל עם שנתות ל-3 ליטר עם פיה -
    www.aliexpress.com/item/1005001809206989.html

    לא כ"כ רוצה לאחסן עוד משטחים/ קערות ייעודיות להחלפת שמן בדירה, כל זה הרי יריח משמן וצריך לדחוף את זה איפשהו..

    בדגם שלי שרשרת לא נכנסת שם טוב, אני סקרן אם/איזו קליבה מתאימה לזה כי אפשר לעשות איתה עוד דברים, וזה גם ייכנס שם יותר טוב

    יש מקום ספציפי שמצאת בו שייבות לחץ? שאלתי 2 חנויות אספקה טכנית בטלפון, לא נראה שזה משהו נפוץ, גם בטמבוריות לא ראיתי שמחזיקים.

    1. תנסה חנות שמתמחה בברגים - כמו "בית הבורג" "כל תבריג" ודומיהם. מה שאתה צריך זה שייבת נחושת/אלומיניום רכה במידה שמתאימה לבורג שלך.
    2. אם אין לך מקום - פשוט תקנה בוקסה יעודית. אם מה שמצאתי בשיטוט זריז בגוגל נכון, הפילטר אצלך זה HF204. אז אפשר פשוט לקנות כלי כזה:
    https://www.ebay.co.uk/itm/Oil-Filte...-/352637175951
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    הפילטר המקורי הוא Mahle OC-306 (לא יודע אם הוא יותר או פחות טוב מהייפלו / קייאנדאן), באמת יש עליו גומחות ליד הראש, נראה לי אזמין בוקסה שתהיה. עדיין, יש לי תחושה שמלחצי יד, אפילו מהסוג הישן (כמו האות ק' שאפשר לסובב את המקל של ה-ק' פנימה והחוצה) יתאימו פה. אני גם חושב שאלפף איזולירבנד מחוספס על הפילטר הבא לפני שאני שם אותו, שיהיה נוח לתפוס בחזור.

אשכולות דומים

  1. פנצ'ר פעם ראשונה
    על ידי קידוזו בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 23-07-2020, 16:55
  2. קסדה ראשונה
    על ידי nave226 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-12-2019, 15:36
  3. החלפת מגן רוח אקס מקס 250
    על ידי Joninow בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-03-2019, 22:21
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-05-2018, 10:43
  5. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 22:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO