באוסטריה התברר לי לאחר 3-4 ימים שרכבתי עם 65 PSI במקום 37 ~ והתקשרתי לסוכנות בגרמניה לברר אם ניסו לרצוח אותנו. מאז בערך אני שם לב לתחושה מלחץ האוויר ומנסה להבין את הלחץ הראוי ללא הצלחה. הבחור הזה שמתפרנס מסט אפ של בולמים טוען בסרטון שכל העולם ואחותו טועים ואני מאמין לו.
בקצרה, כל אקלים, אורך דרך, סגנון רכיבה ותנאים נוספים דורשים לחץ אוויר שונה. כולם רוכבים עם 42 קידמי ו 36 אחורי ~ כי ככה, שום דבר מעבר...
מה הוא בעצם אומר? אל תאמצו את ההנחיות כמו טמבלים, תבדקו בעצמכם.
הוא מסביר למה ואיך: