היי
יש לי פול סיסטם של אקרופוביץ לטרייסר 700 שלי
הבנתי שיש דרך לשנות את המשתיק שיתן טיפה יותר רעש ? לא כמו להוציא אותו אבל יותר ממה שהוא עכשיו
מישהו מכיר את התהליך ? יודע מה צריך לעשות ?
היי
יש לי פול סיסטם של אקרופוביץ לטרייסר 700 שלי
הבנתי שיש דרך לשנות את המשתיק שיתן טיפה יותר רעש ? לא כמו להוציא אותו אבל יותר ממה שהוא עכשיו
מישהו מכיר את התהליך ? יודע מה צריך לעשות ?
אל תיגע, כל שינוי אחר עלול לסבך אותך מול החוק ואח"כ יעלה לך הרבה כסף להחזיר לאחור.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
יש בתוך האגזוז צינור שנקרא מפלר muffler או DB killer. צינור שמוחזק ע"י טבעת כדי שלא ייפול או ירקוד ומפחית את הרעש.
היה לי Arrow שבלי ועם המפלר נשמע כמעט אותו דבר. ההסרה היתה קלה, לא הצלחתי להחזיר אותו.
מכון טסטים העביר בקלות בלי המפלר אבל כנראה שתלוי במקום והבוחן. בכל מקרה בטסט משתמשים בסל"ד נמוך.
במבט לאחור, הייתי משאיר אותו כפי שהוא.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אם הבנתי אותו נכון הוא מתכוון לשינוי בdb killer עצמו כי איתו זה שקט מידי ובלעדיו מרעיש מידי.
מהנסיון של חברים זה לא עובד ככה, השינוי בdb killer הגביר את הרעש אבל הוא גם השתנה ונשמע כמו פחית קולה עם חור.
תרכב כמו בן אדם, אני בטוח שלאקרפוביץ יש סאונד יותר בשרני מהמקורי, תסתפק בזה, אחרי הכל זה טרייסר לא מכונת מסלול
רק אותי משעשע עד כמה סטריאוטיפי השילוב של ימאהה בנפח 700 עם אקרופוביץ' ועוד ללא משתיק?
חסר לי רק ה"מוגבל A1 ברשיון בלבד".
כל לילה אני שומע ערסים על כביש 3 או 6 שמרעישים עולמות בחושך. הקטע שאני די בטוח שהם הרבה מתחת ל 200 כי עד שהרעש נחלש עובר המון זמן. ערסים עם אופנועים פחות מפריעים לי מערסים עם מכוניות. ומכיוון שהכללתי והשמצתי רק מזכיר שגם ב NC שלי היה אגזוז גבר גבר (שלא טרחתי להסיר).
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021