מה יש לשפר? אתה צריך סורק כדי לדעת למה בכלל הנורות דולקות... אולי אתה יכול לקנות כזה כדי שלא תהיה מחויב למוסך
Sent from my GM1913 using Tapatalk
אהלן!
החלפתי שרשרת וגגשים ושרשרת ב tracer700.
עשיתי סיבוב בחניון הכל היה טוב.
בהנעה הבאה נורת abs נשארת דולק ובנוסף אחרי 15קמ נדלקה נורת תקלה.
בנוסף, מד המהירות מראה 0 קמש כל הזמן.
הרצתי קצת את האופנוע על סטנד לפני הנסיעה הראשונה.
מעריך שזה קשור יחד בחיישן abs מהגלגל האחורי.
רעיונות איך לשפר את המצב?
מבין שכדי לאפס את הנורת אזהרה אצטרך ללכת למוסך אבל השאלה אם יש לי משהו לעשות לגבי הספידומטר ונורת ה abs.
תודה!
מה יש לשפר? אתה צריך סורק כדי לדעת למה בכלל הנורות דולקות... אולי אתה יכול לקנות כזה כדי שלא תהיה מחויב למוסך
Sent from my GM1913 using Tapatalk
סדר הדברים הוא שקודם דלקה נורת ה abs+ ספידומטר חא מראה את המהירות.
אחכ (15 קמ) נדלקה הנורת תקלה.
לתחושתי לא החזרת כראוי משהו באזור החיישן בגלגל האחורי.
התחושה שלך נכונה.
אני לא יודע איך זה בנוי אבל תראה שהוא מחובר ומכוון.
לפי הספר רכב, נורת abs דולקת עד שהאופנוע מגיע למהירות 10 קמש, ואחכ נכבת.
אם הספידומטר מראה 0, יש מצב שכאן מתחילה הבעיה.
בינתיים לא מצליח לגלות איפה החיישן מהירות הזה באופנוע
חיישן ABS יכול לעשות גם תפקיד של חיישן מהירות.
הגלגל האחורי מורכב ישר?
נראה ישר בעין ולפי השנתות סימון ....
מחר אהדוק את החיישן שם
נשמע שניתקת את חיישן המהירות או שפגעת בחיווט שלו תוך כדי ההחלפה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מחזק.
פות"ש - בדוק היכן ממוקם חיישן ה ABS בגלגל האחורי (סביר שליד הקאליפר), הסתכל באם הוא מחובר כראוי והאם החוט שלם. בדוק באם יש רווח בין החיישן לדיסק השנתות שמורכב על הגלגל ושאין ליכלוך שחוסם את החיישן.
בכלים מסויימים החיישן עלול להינזק כאשר מפרקים את הגלגל ללא פירוק החיישן עקב מכה מדיסק הבלם בזמן הורדת\הרכבת הגלגל.
תבדוק ויזואלית את הדיסק המחורר של הABS שהוא לא עקום וכל החורים פתוחים בנוסף למה שכבר הציאו לך