עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 30

אשכול: מה הסיכונים בקניה של קטנוע "חדש" (0 ק"מ, בארגזים עדיין) מהיבואן אבל של 2018 או 2017?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    11

    Question מה הסיכונים בקניה של קטנוע "חדש" (0 ק"מ, בארגזים עדיין) מהיבואן אבל של 2018 או 2017?

    הציעו לי לקנות כלי שכבר אין את הדגם שלו כמה שנים. הוא עבר יד ליבואן ואני אהיה יד שניה כבר אבל הוא עם 0 ק"מ.

    מעבר לזה שיהיה רשום שאני יד שניה (שזה לא מפריע לי).

    יש אחריות עליו לשנתיים (מה חשוב שהיא תכלול?)

    נאמר לי שהקטנוע בארגז ארוז כמו כל החדשים שהיו. שאלתי אם אני יכול ללכת לראות שפותחים את הארגזים ומרכיבים אותו ואמרו לי שכן.

    יש סיכונים? מהם? איך אפשר למזער אותם? מה אני יכול לשאול מראש לפני שאני סוגר את העסקה ומה אני יכול לבדוק פיסית לפני שמרכיבים אותו או אחרי?

    המון תודה מראש למגיבים!

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    לא חושב שאמורה להיות בעייה ובשונה מהמכוניות שעומדות בבונדד בשמש הקופחת האופנועים סגורים בארגז ולהערכתי במחסן כל שהוא כך שהם פחות חשופים לפגעי האקלים.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי katy צפיה בהודעה
    הציעו לי לקנות כלי שכבר אין את הדגם שלו כמה שנים. הוא עבר יד ליבואן ואני אהיה יד שניה כבר אבל הוא עם 0 ק"מ.

    מעבר לזה שיהיה רשום שאני יד שניה (שזה לא מפריע לי).

    יש אחריות עליו לשנתיים (מה חשוב שהיא תכלול?)

    נאמר לי שהקטנוע בארגז ארוז כמו כל החדשים שהיו. שאלתי אם אני יכול ללכת לראות שפותחים את הארגזים ומרכיבים אותו ואמרו לי שכן.

    יש סיכונים? מהם? איך אפשר למזער אותם? מה אני יכול לשאול מראש לפני שאני סוגר את העסקה ומה אני יכול לבדוק פיסית לפני שמרכיבים אותו או אחרי?

    המון תודה מראש למגיבים!
    בזמן העמידה, מתייבשות גומיות/צמיגים. במידה והכלי עומד עם שמנים בפנים, הם מזדקנים ומאבדים מתכונתיהם. עם הכלי עומד ליד הים - הוא עלול לפתח חלודה (כולל במגעים חשמליים) ופגיעות צבע. במרים קיצוניים של עמידה ארוכה מאוד יכולה להיצטבר חלודה במיכל הדלק.
    כל עוד יש אחריות, ואתה מקבל את הכלי מושמש כראוי - לא רואה בעיה לרכוש אופנוע כזה, כל עוד החסרונות שלו מגלומים במחיר.
    כמו שלוקי אמר - אם האופנוע עמד בתוך ארגז, ורצוי מאוד במחסן סגור/כלל לא בנמל והרחק מהים - אני לא רואה סיבה שכלי בן שנתיים עם 0 ק"מ יעשה לך צרות.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    כל כלי עומד עם שמנים בשביל למנוע חלודה,הגומיות לא מתייבשות אחרי שנתיים ומיכלי דלק של קטנועים עשויים מפלסטיק.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בשביל שגומיות באופנוע התייבשו צריך לחכות 10 שנים ויותר.
    החומרים הסנטטים שמרכיבים את הגומיות בימינו מאד עמידים.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    לגבי מיכלים של אופנועים - נכון.
    לגבי זה שהגומיות לא מתייבשות בשנתיים - גם נכון. עם זאת, מתוך ה-6-8-10 שנים שיש להן עד שהתייבשו, שנתיים כבר עברו במקרה הזה - וזאת הייתה הכוונה שלי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    11
    איך אני יכולה לבדוק את הדברים האלו כשאני מקבלת לידיי את הקטנוע? כשאני פותחת את האריזה שלו. לפני שמרכיבים לו את הגלגל והקידון (או אחרי אבל נראה לי שלפני זה יותר הגיוני :-) ).
    מקסימים כולכם


    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    לא חושב שאמורה להיות בעייה ובשונה מהמכוניות שעומדות בבונדד בשמש הקופחת האופנועים סגורים בארגז ולהערכתי במחסן כל שהוא כך שהם פחות חשופים לפגעי האקלים.
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בזמן העמידה, מתייבשות גומיות/צמיגים. במידה והכלי עומד עם שמנים בפנים, הם מזדקנים ומאבדים מתכונתיהם. עם הכלי עומד ליד הים - הוא עלול לפתח חלודה (כולל במגעים חשמליים) ופגיעות צבע. במרים קיצוניים של עמידה ארוכה מאוד יכולה להיצטבר חלודה במיכל הדלק.
    כל עוד יש אחריות, ואתה מקבל את הכלי מושמש כראוי - לא רואה בעיה לרכוש אופנוע כזה, כל עוד החסרונות שלו מגלומים במחיר.
    כמו שלוקי אמר - אם האופנוע עמד בתוך ארגז, ורצוי מאוד במחסן סגור/כלל לא בנמל והרחק מהים - אני לא רואה סיבה שכלי בן שנתיים עם 0 ק"מ יעשה לך צרות.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בשביל שגומיות באופנוע התייבשו צריך לחכות 10 שנים ויותר.
    החומרים הסנטטים שמרכיבים את הגומיות בימינו מאד עמידים.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    כל כלי עומד עם שמנים בשביל למנוע חלודה,הגומיות לא מתייבשות אחרי שנתיים ומיכלי דלק של קטנועים עשויים מפלסטיק.
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לגבי מיכלים של אופנועים - נכון.
    לגבי זה שהגומיות לא מתייבשות בשנתיים - גם נכון. עם זאת, מתוך ה-6-8-10 שנים שיש להן עד שהתייבשו, שנתיים כבר עברו במקרה הזה - וזאת הייתה הכוונה שלי.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    אין לך מה לבדוק כ"כ, אם יהיו כשלים הם יתגלו בתקופת האחריות.
    אותי יותר מעניין איזה קטנוע זה, שיושב אצל היבואן כבר כמה שנים ואין לו דורש.
    אולי יש לזה סיבה?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    בטח אחד מהתלתים המחורבנים האלה שאף אחד לא רוצה לקנות.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    11
    נגיד הציעו לי לבדוק בכל מיני חלקים שאין חלודה. שאת זה אני יכולה לבדוק לפני שמרכיבים את הקטנוע.

    השאלה אם יש עוד משהו שאני יכולה לבדוק? בין אם במגע ובין אם ויזואלי.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    רק הוסיף משהוא מהנסיון שלי, קניתי ביואל שישב בארגז 3 שנים באנגליה ואז עבר לגרמניה ליד ראשונה ואני הייתי יד שניה לאחר שנה על הכביש, את האופנוע קיבלתי עם 2000 ק"מ והצמיגים המקוריים שהיו עדיין טובים אבל החלטתי להחליף אותם רק כדי לקבל שקט נפשי.
    החזקתי באופנוע 3 שנים עם 0 בעיות או נזילות.
    מכרתי את האופנוע לבחור מוזר שפתאום החליט שאין לא זמן לרכב והוא אחסן את האופנוע ל3 שנים ומשנה שעברה חזר לרכב עליו ואמר לי שהכל מתפקד מעולה באופנוע, הוא החליף שמן ועשה טסט.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    אותי יותר מעניין לדעת איזה כלי זה שהוא יושב 3 (!) שנים בארגז ולא הצליחו למכור אותו.
    בכל מקרה אני הייתי מבקש בדיקה כללית של הכלי+החלפה של שמנים,גומיות וכמובן צמיגים חדשים (מניח שצמיגים לא צריך לבקש אבל רק למען הסר ספק).

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אותי יותר מעניין לדעת איזה כלי זה שהוא יושב 3 (!) שנים בארגז ולא הצליחו למכור אותו.
    בכל מקרה אני הייתי מבקש בדיקה כללית של הכלי+החלפה של שמנים,גומיות וכמובן צמיגים חדשים (מניח שצמיגים לא צריך לבקש אבל רק למען הסר ספק).

    מה הכוונה "מבקש בדיקה כללית של הכלי"? ע"י מי? אני יכולה לבדוק אותו בעצמי או עם כל אשם שאני מביאה. זה כבר נאמר לי.

    אני גם לא מבינה למה כולם פעם אומרים שצריך להחליף שמנים ונוזלים. אם הוא באריזה עדיין לא אמורים להיות בו בכלל שמנים ונוזלים, לא?


    המון תודה לכולכם!!! מקסימים אתם! ממש מחמם את הלב :-)

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי katy צפיה בהודעה
    מה הכוונה "מבקש בדיקה כללית של הכלי"? ע"י מי? אני יכולה לבדוק אותו בעצמי או עם כל אשם שאני מביאה. זה כבר נאמר לי.

    אני גם לא מבינה למה כולם פעם אומרים שצריך להחליף שמנים ונוזלים. אם הוא באריזה עדיין לא אמורים להיות בו בכלל שמנים ונוזלים, לא?


    המון תודה לכולכם!!! מקסימים אתם! ממש מחמם את הלב :-)
    שמנים ונוזלים שלא באריזה האטומה והמקורית מתחמצנים וסופחים מים.
    לדוגמא רוב היצרנים אומרים להחליף נוזל בלם לאחר שנתיים ללא קשר לקילומטרז'.
    גם לבקבוק שמן מנוע לאחר שנפתח יש חיי מדף קצרים יותר מאשר אם היה נשאר סגור.

    למיטב ידעתי אופנועים מגיעים עם נוזלים כדי למנוע טעויות במוסכי המסירה ובגלל שהאופנוע נבדק על דיינו או ברכיבה קצרה לפני המשלוח ככה שלא הגיוני שירוקנו אותו שוב מנוזלים.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אותי יותר מעניין לדעת איזה כלי זה שהוא יושב 3 (!) שנים בארגז ולא הצליחו למכור אותו.
    בכל מקרה אני הייתי מבקש בדיקה כללית של הכלי+החלפה של שמנים,גומיות וכמובן צמיגים חדשים (מניח שצמיגים לא צריך לבקש אבל רק למען הסר ספק).
    אני לא יודע למה, אבל יש לי תחושה שמדובר בקוואסאקי J300.

אשכולות דומים

  1. החלפת מיסבי היגוי בקטנוע אקסמקס 250 סמ"ק 2017
    על ידי קטנוע זה אופנוע בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 28-02-2020, 16:49
  2. הזמנת קסדה מחו"ל עדיין בעייתי?
    על ידי MinorScale בפורום פורום ציוד
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-08-2019, 17:50
  3. האם יש קטנוע חדש יד2 מהיבואן? (כ"ע)
    על ידי HebHam בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-07-2019, 09:51
  4. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 26-06-2017, 08:56
  5. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-02-2017, 05:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO