עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 30 מ 30

אשכול: מה הסיכונים בקניה של קטנוע "חדש" (0 ק"מ, בארגזים עדיין) מהיבואן אבל של 2018 או 2017?

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני חושב שהכל עניין של מחיר.
    אם חדש עולה 30,(אני סתם זורק מספרים),
    יד רשומה אבל יחסית חדש (בן שנה) עולה 26,
    והבחור שהתיישן לו בחביות עץ אלון, כבר עולה קרוב למחירון של מקביליו מאותו שנתון שנסעו בכבישים... הייתי הולך על זה. אם לעומת זאת ההבדל הוא אלף שח, הייתי ממשיך הלאה.
    לא חייבים להחליף את כל הגומיות. כן חייבים לבדוק את מצבו הכללי, להחליף נוזלים וכו...
    אם יש תקלות שנובעות מאחסנה, הן יצופו די מהר, ובתקופת האחריות. והרי בשביל זה יש אחריות.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לא יחליפו גומיות וגם הצמיגים לא יוחלפו.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לא יחליפו גומיות וגם הצמיגים לא יוחלפו.
    למה שיחליפו גומיות כטיפול מונע?
    הצמיגים זה תחום אפור, מצד אחד עד 5 שנים מהיצור מותר למכור אותם אבל מעשית הם התישנו מהר יותר על הכביש מצמיג טרי יותר

    יותר חשוב זה הנוזלים, נוזל קירור אמור להיות בסדר אבל נוזל בלמים ושמן צריך להחליף

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לא יחליפו גומיות וגם הצמיגים לא יוחלפו.
    אני לא בטוח שזה נכון.
    תחשוב שהיבואן מחזיק את הכלי כבר 3 שנים בארגז.
    יש לו רצון (עז כנראה) למכור.
    החלפת גומיות, צמיגים ונוזלים אלו לא עלויות גבוהות ליבואן וככה הוא מצליח להיפטר מהכלי.
    הרי במצב הנתון, לא בטוח שיגיע עוד קונה וכולנו נסכים שעוד שנה הכלי הזה לא יימכר בחיים.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אני לא בטוח שזה נכון.
    תחשוב שהיבואן מחזיק את הכלי כבר 3 שנים בארגז.
    יש לו רצון (עז כנראה) למכור.
    החלפת גומיות, צמיגים ונוזלים אלו לא עלויות גבוהות ליבואן וככה הוא מצליח להיפטר מהכלי.
    הרי במצב הנתון, לא בטוח שיגיע עוד קונה וכולנו נסכים שעוד שנה הכלי הזה לא יימכר בחיים.
    אני חושב שאתה מאוד אופטימי.
    להחליף את כל הגומיות בקטנוע - מדובר בעלויות לא קטנות בכלל (האם אתה מודע לכמות החלקים שצריך להחליף? וכמה עבודה זה?)
    היבואן כבר מוכר במחיר הפסד אין שום סיכוי שהוא ייצא במחווה כזאת.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לא יחליפו כלום ושום דבר, מקסימום שמן. בחיים לא גומיות.

  7. #22
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אותי יותר מעניין לדעת איזה כלי זה שהוא יושב 3 (!) שנים בארגז ולא הצליחו למכור אותו.
    בכל מקרה אני הייתי מבקש בדיקה כללית של הכלי+החלפה של שמנים,גומיות וכמובן צמיגים חדשים (מניח שצמיגים לא צריך לבקש אבל רק למען הסר ספק).

    מה הכוונה "מבקש בדיקה כללית של הכלי"? ע"י מי? אני יכולה לבדוק אותו בעצמי או עם כל אשם שאני מביאה. זה כבר נאמר לי.

    אני גם לא מבינה למה כולם פעם אומרים שצריך להחליף שמנים ונוזלים. אם הוא באריזה עדיין לא אמורים להיות בו בכלל שמנים ונוזלים, לא?


    המון תודה לכולכם!!! מקסימים אתם! ממש מחמם את הלב :-)

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי katy צפיה בהודעה
    מה הכוונה "מבקש בדיקה כללית של הכלי"? ע"י מי? אני יכולה לבדוק אותו בעצמי או עם כל אשם שאני מביאה. זה כבר נאמר לי.

    אני גם לא מבינה למה כולם פעם אומרים שצריך להחליף שמנים ונוזלים. אם הוא באריזה עדיין לא אמורים להיות בו בכלל שמנים ונוזלים, לא?


    המון תודה לכולכם!!! מקסימים אתם! ממש מחמם את הלב :-)
    שמנים ונוזלים שלא באריזה האטומה והמקורית מתחמצנים וסופחים מים.
    לדוגמא רוב היצרנים אומרים להחליף נוזל בלם לאחר שנתיים ללא קשר לקילומטרז'.
    גם לבקבוק שמן מנוע לאחר שנפתח יש חיי מדף קצרים יותר מאשר אם היה נשאר סגור.

    למיטב ידעתי אופנועים מגיעים עם נוזלים כדי למנוע טעויות במוסכי המסירה ובגלל שהאופנוע נבדק על דיינו או ברכיבה קצרה לפני המשלוח ככה שלא הגיוני שירוקנו אותו שוב מנוזלים.

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    סתם מסקרנות - באיזה דגם מדובר?

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אני חושב שאתה מאוד אופטימי.
    להחליף את כל הגומיות בקטנוע - מדובר בעלויות לא קטנות בכלל (האם אתה מודע לכמות החלקים שצריך להחליף? וכמה עבודה זה?)
    היבואן כבר מוכר במחיר הפסד אין שום סיכוי שהוא ייצא במחווה כזאת.
    אולי.
    אבל אם אני הייתי קונה כלי כזה, אני מגיע מעמדת כוח.
    ליבואן יש שצי אופציות:
    1. למכור בפחות רווח (כי הוא בטח לא מפסיד).
    2. להשאיר את הכלי אצלו ומתישהו לרשום אותו בדו"ח רווח והפסד כהפסד מלא (כי כמה אנשים כבר יסכימו לקנות כלי בן 4 שנים).

    זה עניין של כוח מיקוח, וכרגע הכוח נמצא אצל הקונה.

  11. #26
    מת מסקרנות באיזה כלי מדובר, פותחת השרשור, אולי תגלי לנו ?

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    משהו כזה?

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אני לא בטוח שזה נכון.
    תחשוב שהיבואן מחזיק את הכלי כבר 3 שנים בארגז.
    יש לו רצון (עז כנראה) למכור.
    החלפת גומיות, צמיגים ונוזלים אלו לא עלויות גבוהות ליבואן וככה הוא מצליח להיפטר מהכלי.
    הרי במצב הנתון, לא בטוח שיגיע עוד קונה וכולנו נסכים שעוד שנה הכלי הזה לא יימכר בחיים.
    אפשר פירוט?
    מה זה "החלפת גומיות"?
    האם זה כולל אורינגים שיש בקרבורטור/מזרק? האם זה כולל גומיות שסתומים? אורינגים וגומיות שנמצאים בבולמים? ידיות אחיזה? הגומי שעוטף את הקפיץ של הג'ק?
    קיצור, אף אחד לא יחליף שום גומיות. המקסימום זה טיפול גדול שכולל שמן, נוזל קירור, נוזל בלם, רצועה חדשה לוריאטור, ושמן גיר.
    גם צמיגים לא יחליפו.
    עם זאת, אין דין קטנוע של 10,000₪ כדין קטנוע של 50. ופותחת שרשור חוסכת פרטים משום מה.

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    אפשר פירוט?
    מה זה "החלפת גומיות"?
    האם זה כולל אורינגים שיש בקרבורטור/מזרק? האם זה כולל גומיות שסתומים? אורינגים וגומיות שנמצאים בבולמים? ידיות אחיזה? הגומי שעוטף את הקפיץ של הג'ק?
    קיצור, אף אחד לא יחליף שום גומיות. המקסימום זה טיפול גדול שכולל שמן, נוזל קירור, נוזל בלם, רצועה חדשה לוריאטור, ושמן גיר.
    גם צמיגים לא יחליפו.
    עם זאת, אין דין קטנוע של 10,000₪ כדין קטנוע של 50. ופותחת שרשור חוסכת פרטים משום מה.
    גומיות בשיער.
    ואני הייתי מפיל את העסקה על צמיגים הרבה לפני גומיות.

  15. #30
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    46
    בדוק דיאלים, יש להם s3ים שלא נמכרו מ2018

    ובכלל יש כאן חברה שמאוד מחמירים למרות שלדעתי הכל תלוי בתמחור וברמה של האופנוע
    אתם לא מצפים מיבואן שיתחיל להחליף כל גומיה צמיגים ושמנים בשביל קטנוע של 10 אלף
    מצד שני כן אם זה איזה niken אז זה אולי סביר יותר
    בכל אופן כשאני קניתי קטנוע שעמד יותר משנה (אבל לא הרבה יותר) נתנו לי אחריות על המצבר + שובר טיפולים והנחה על צמיגים שהחלפתי לאחר לא הרבה זמן ויצא לי מאוד מתשלם כי ההנחה הייתה גבוהה
    שוב בשורה התחתונה הכל עניין של תמחור הכלי

אשכולות דומים

  1. החלפת מיסבי היגוי בקטנוע אקסמקס 250 סמ"ק 2017
    על ידי קטנוע זה אופנוע בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 28-02-2020, 15:49
  2. הזמנת קסדה מחו"ל עדיין בעייתי?
    על ידי MinorScale בפורום פורום ציוד
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-08-2019, 16:50
  3. האם יש קטנוע חדש יד2 מהיבואן? (כ"ע)
    על ידי HebHam בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-07-2019, 08:51
  4. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 26-06-2017, 07:56
  5. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-02-2017, 04:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO