בן 18 ללא נסיון ברכיבה, מחפש אופנוע בעיקר לרכיבת שטח.
איזה אופנוע 250 אמין וזול אפשרי?
שמעתי על הcrf250, מה המחיר הכי נמוך שאמצא?
בן 18 ללא נסיון ברכיבה, מחפש אופנוע בעיקר לרכיבת שטח.
איזה אופנוע 250 אמין וזול אפשרי?
שמעתי על הcrf250, מה המחיר הכי נמוך שאמצא?
CRF250 אינו מתאים כלל לרכיבה בשטח קשה. מדובר באופנוע דו"ש רך וחלש. כדאי שקודם תתאפס (עד כמה שניתן) על הדרישות ואופי הנסיעה, ואז תבחר דגם.
דבר נוסף - אם תחפש לקנות "במחיר הכי נמוך שאמצא", אתה תסיים עם אופנוע נבלה בחניה, שרק ישתה ממך כסף. הדרך הנכונה לגשת לזה - זה להגדיר תקציב ואז לחפש את האופנוע הכי שמור ותקין שאפשר לקנות בו, לא להפך.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
דבר ראשון ממש תודה על התגובה.
ראיתי הרבה ביקורות שהוא טוב למתחילים, אבל אם אתה אומר שלא אז נחפש משהו אחר.
אז אם אני מעוניין באופנוע בשביל לחרוש את השטח (לא אקסטרים מדי), טיולים של כמה שעות בכל מיני תוואי דרך, וגם מדי פעם לנסוע בכבישים. אבל משהו לא מאיים מדי, כי בכל זאת עוד אין לי נסיון. על איזה דגמים היית ממליץ?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לכביש - הוא מעפן. מה ציפית לשמוע?
מעל 80 קמ"ש הוא מווברץ, צורח בסל"ד גבוה, הכסא צר וקשה (נהיה מעיק אחרי 20 דקות של ישיבה), רגיש לרוחות צד, התחושה מהאופנוע נהיית מעורפלת ככל שהמהירות עולה. גם הבטחון בבלימה לא משהו כשאתה על צמיגי קוביות.
זה נכון לא רק ל-PR5, אלא לכל אופנוע שטח מקצועי. תמיד יש טרייד-אוף, ועל יכולות גבוהות בשטח משלמים בכביש, ולהיפך. הבולמים, יחס ההעברה,
אם אתה מודע לזה, ולא מצפה לדברים שלא תוכל לקבל - אז נסיעה של 5-10 ק"מ לכיוון אפשרית בהחלט, בסופו של דבר - אופנוע זה אופנוע. ראשון למטה, כל השאר למעלה ויאללה גז. לנסיעות של 20 ק"מ הייתי כבר בוחן אפשרויות אחרות.
מבחינת המנוע - היה לי גאס-גאס קאמי עם המנוע הזה.
הוא אכן קצת חלש, ונשבר בקלות יחסית בנפילות.
מצד שני, החלקים שלו מאוד זולים והוא פשוט לטיפול.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual