ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
לאחר נסיעה קצרה, האופנוע מאבד כוח ומרגיש כאילו הקרבורטור סתום (עבר ניקוי ושיפוץ קרבורטורים), אגזוזים סתומים (נראים מעולה), בעיה בפלגים או בחוטי ההצתה (חדשים), סתימות דלק (עבר ניקוי מיכל דלק והוספת תוספים לדלק). למרות זאת, כל בוקר הוא מניע בקלות ובכמה קילומטרים הראשונים הוא נוסע מצוין, עד ששוב התופעה חוזרת. האם יש למישהו רעיון, מה מהות התקלה?
תודה,
רונן
האם זה קשור לדעתך לחום מנוע (קרי - כשהמנוע קר, האופנוע נוסע טוב - וכשהוא מתחמם - נוסע גרוע)?
או שזה קשור למשך הנסיעה - כמה קילומטרים בסדר, ואז מתחיל לגמגם?

בכל מקרה, עוד כמה כיוונים לבדיקה:
1. אוורור טנק דלק - ישנו נשם שמונע יצירת תת-לחץ במיכל. אם הוא סתום, לאחר נסיעה קצרה יווצר תת-לחץ בטנק שימנע אספקת דלק סדירה דרך הברז.
2. הצפה מהקרבורטור - עקב גובה מצוף גבוה מדי, גובה מחט ראשית גבוה מדי או דיזה ראשית גדולה מדי. אם האופנוע רץ קצת עשיר מדי, תוך כדי שהוא מתחמם - הוא יתחיל להציף את הפלאג. סימן לכך שזאת הבעיה - אם תפרק פלאג אחרי נסיעה, כשהאופנוע התחיל לגמגם, תראה עליו צבע שחור ורטיבות מדלק.
3. מערכת טעינה - ישנם דגמים מסויימים, שכאשר מערכת הטעינה חלשה (או המיישר פגום) המצבר לא נטען כראוי בסל"ד גבוה, ועקב כך מערכת ההצתה לא עובדת כראוי. כדי לבדוק שאין לך בעיה שם, תבדוק טעינה הן בסרק והן ב-5000 סל"ד. בשני המקרים, אתה אמור לקבל 13.5-15V.